0.1

365 37 79
                                    

Day: 1

İlişkimiz bitti.

O sürtük eski sevgilinle öpüştüğünü gördükten sonra sana geri dönebileceğimi, her şeyi anlatabileceğimi sanmıyorum. Senin duymaya ihtiyacın olduğunu da.

İki aydır seninle ilgilenen, her gün başında bekleyen bendim ama sen onu öptün, ona sevdiğini söyledin, ona sarıldın, onu istedin.

Canımı yakıyorsun sevgilim, ya da eski sevgilim.

Artık bitti, daha fazla biz yok. Siz varsınız, sen ve seni aldattığını öğrendiğinde kollarımda ağladığın sevgilin.

O zamanlar da seni çok seviyordum, şimdi de deli gibi seviyorum.

Case 143, I love you

Usulca günlüğünü kapatıp yüzünü ellerinin arasına aldı ve yanaklarının tekrar ıslanmasına izin verdi.

Kendisine gelen haberle koşarak yanına gittiği sevgilisini kucağına çıkmış eski sevgilisiyle öpüşürken görmüş, şaşkınlıktan hareket edemeyip eski sevgilisine onu ne kadar sevdiğini söyleyene ve sıkıca sarılana kadar ikiliyi izlemişti.

Daha sonra da fark edilmeden oradan çıkmış ve hıçkıra hıçkıra eve dönmüş, ev arkadaşını uyandırmamak için zorla sakinleşip ufak günlüğünün başına dönmüştü.

Gecenin saat üçünde aldatıldığını öğrenmek iğrenç bir duyguydu.

Ve midesi gerçek anlamda bulanıyordu.

O anın düşüncesi mi, hissettiği duygular mı bilinmez midesinde olan az buçuk bir yemek de boğazına dizilmişti ve ne ara kalkıp banyoya koştuğunu hatırlayamıyordu.

Tek bildiği ağrıyan tek şey boğazı değildi.

Midesinde olan olmayan her şeyi çıkarmayı bitirip ayağa kalktığı sırada kendisine doğru gelen uykulu arkadaşını gördü.

"Kustun mu?" yüzünü yıkamak adına musluğu açarken başını salladı.

"Biraz midem bulandı." açtığı musluktan akan su sesine arkadaşının da sesi karıştı.

"Hasta falan mısın? Bekle sana bitki çayı hazırlayayım, git odana uzan sen." ona cevap vermedi, ağzını çalkalamakla meşguldü.

Sonunda banyodaki işini bitirip odasına döndüğünde sarışın olan onun yatağında oturmuş, endişeli olduğunu belli eder gibi işaret parmağındaki yüzükleri baş parmağıyla döndürüp duruyordu.

İçeri girip de yatağına yerleştiğinde arkadaşı ona elindeki bardağı uzattı ve kendisi teşekkür ederken daha yakınına oturup saçlarını alnından çekti.

"Ne oldu? Bugün senin evden çıktığını duydum, yine uyuyamadın diye görmeye gittin sandım." usulca bakışlarını elindeki bardağa indirip derin bir nefes aldı.

"Gittim zaten, ama onu uyanık ve... Kucağındaki Jiwon ile öpüşürken."

"Ciddi misin?" usulca başını sallayıp onu onayladı.

"Sonra ne yaptılar biliyor musun Felix? Sevişmediler, belki sevişseler bu kadar üzülmezdim. Birbirlerini sevdiklerini söylediler, sonra sıkıca sarıldılar. Jiwon'un saçlarını öptüğünü ve onu çok özlediğini söylediğini dinlemek çok acı vericiydi, hatırladıkça midem daha çok bulanıyor." Felix sessizce ağlayan küçüğüne yaklaşıp saçlarını alnından geçti.

"Tatlım, tatlım... Üzgünüm, gerçekten çok üzgünüm. Keşke bunları görmek zorunda kalmasaydın." uzanıp ona sıkıca sarıldı. "Şimdi ne yapacaksın?"

"Bir şey yapmayacağım, onu artık hayatımda istemiyorum. Resmen o kıza onu sevdiğini söyledi inanabiliyor musun?" Felix cevap vermek yerine Seungmin'in saçlarını öptü.

"Bebeğim, düşünme bunları. Çayını iç ve güzelce dinlen tamam mı? Yarın okula gelmek istemezsen seni idare edebilirim." iç çekip Felix'in omzuna yüzünü gömdü.

"Gelmeliyim, sınavım var. Sadece... Umarım bir süre daha karşılaşmayız, onu görmek istemiyorum." Felix sessiz kalıp küçüğünün omzunu sıktı ve iç çekti.

"Alt tarafı ayrılık, atlatacağına eminim." Seungmin iç çekti.

Gün, 1.

Sana sinirliyim ama seni hala seviyorum

143

Day: 143, but I still 4 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin