10

100 18 23
                                    

Day: 85

Seninle vakit geçirmeyi özlemişim.

Her gün masama notlar bırakıyorsun, hoşuma gidiyor biliyor musun? Kendimi tekrar iyi hissediyorum, o zamanlarki kadar yorgun ya da halsiz değilim.

Artık hayatımda daha olumlu bir etkin var, daha iyi hissettiriyorsun.

Tabii eskisi gibi yakın değiliz ama en azından yanımdaki varlığını hissediyorum.

Ve yavaş yavaş seni özlediğimi hissediyorum, neden eskisi gibi olamıyoruz? Neden o kızı terk etmiyorsun? Birlikte mutlu olmadığınız belli, buna rağmen hala onunlasın.

Yanlış kararlar veriyorsun, kendi mutluluğunu düzgün düşünmüyorsun.

Tanrım, kaç yaşına gelmişsin hala yerine bunları ben mi düşüneceğim? Şapşal şey.

Belki biraz yaşlısın ama seni yine de seviyorum.

Case 143, I love you

Seungmin ellerini yavaşça Chan'ın ellerinin üstüne koyduğu anda Chan onun eline vurunca acıyla inledi.

"Yavaş ya hayvan!"

"Şşh, çok ayıp. Hem oyunun kuralları böyle."

"Sıra bana gelsin de ağzına sıçayım." Seungmin homurdanırken Chan tekrar onun eline vuracaktı ki ellerini doğru zamanca çekmeyi başardı. "Aha! Şimdi sıçtın." Chan hafifçe gülüp Seungmin'in çevirdiği ellerinin üstüne ellerini koyduğu anda Seungmin hızlı bir refleksle onun ellerini birbirine çarptı ve Chan'ın acıyla başını geriye yatırmasına sebep oldu.

"Onu nasıl becerdin sen..." Seungmin kıkırdadı.

"İntikam ateşi bebeğim." o sırada Bayan Yo müzik sınıfına girince ikili oyunu bırakıp diğer öğrenciler gibi ayağa kalktılar.

"Ah benim mücevher gibi çocuklarım, oturun." Seungmin Chan'a doğru fısıldadı.

"Geldi yine projeler." Chan merakla kaşlarını çatarken kadın çok gururlu bir anne edasıyla ellerini göğsüne koydu.

"Hepiniz birbirinizden daha parlaksınız, şimdi bu ışığı kullanma zamanı. Hazır yazılılardan yeni çıktınız, artık bu proje hakkında konuşmalıyız." derin bir nefes alıp ellerini geri indirdi. "Yıl sonunda, son sınıfların büyük sınavından bir hafta sonra büyük bir etkinliğimiz olduğunu biliyorsunuz. Her sene olduğu gibi herkes kendi grup arkadaşıyla bir performans hazırlayacak. Bu ay içinde performansta neler yapmak istediğinizi ayarlayıp bana bir haftalık tatilden önce taslak getirin, bir ana performans seçeceğiz. Siz ikiniz..." parmaklarıyla Seungmin ve Chan'ı gösterdi. "Bu sınıftaki en gelecek vadeden ikili olarak size diğerlerinden fazla güveniyorum, hiçbirinizin güvenimi boşa çıkarmayacağını da biliyorum. Ayrıca ana performansın yedeğine de ihtiyacımız var yani hepiniz fazlasıyla sıkı çalışmalısınız." herkes kadını onaylayınca kadın yerine oturdu. "Şimdi çalışmalarınıza dönebilirsiniz." diğer herkes otururken Chan ve Seungmin her zamanki gibi izin alıp gitarlarıyla sınıftan çıktılar.

"Gelecek vadediyormuşuz, galiba evleniyoruz." Seungmin ona ters bir bakış attı.

"Eşcinsel olduğumu öğrendiğinden beri bana sulanıyorsun."

Day: 143, but I still 4 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin