Day: 129
Artık yazmak istemiyorum.
Son iki hafta var, dayanmalıyım ama yapmak istemiyorum. Henüz aşk acısı çekmek için çok küçük olduğumu biliyorum ve gençliğimi senin umurunda bile olmayan bu söze harcamak istemiyorum.
En son dün gece konuştuk seninle, bugün sınavın var diye streslenmeni istemiyorum çünkü.
Konuşmamız seni iyi etkilese de beni etkilemedi, sonrasında ne kadar ağladım tahmin edemezsin.
Sadece bir öpücüğün beni bu hallere düşürmemesi gerekliydi, neden bu kadar dağıldım sence?
Sorulara daha fazla kafa yormak istemiyorum, senin yokluğuna alışıyorum ve artık bu defter anlamsız geliyor.
Seni sevme düşüncesi de anlamsız geliyor, sana olan hislerimin ikimize de hiçbir faydası yok.
Bugün seni tekrar göreceğim, sınavın için çok streslisin ve sana destek olmak zorunda hissediyorum.
Her ne kadar Hyunjin beni bu yüzden saatlerce azarlamış olsa da vazgeçmedim, yanına geleceğim.
Bu da sana verdiğim bir diğer sözdü, kazadan iki gün önce sınavına girmeden önce sana sıkıca sarılacağımı söylemiştim.
Gerçi bunu da hatırlamıyorsun, ama ben hatırlıyorum.
Sana verdiğim her sözü çok net hatırlıyorum, keşke unutabilsem.
Unutamıyorum, henüz unutmam için çok erken.
Unutmak istediğim bir diğer şey de seni sevdiğim gerçeği.
Seni seviyorum Channie.
Case 143, I love you
Chan ve Seungmin'in sınavdan önceki gece telefonla konuşmalarını yazıcam şimdi bakın
Seungmin Jisung'un yatağında oturmuş, kararsız bir şekilde elindeki telefona bakarken Chan da kendi yatağında aynı pozisyonda oturmuş bir halde düşünüyordu.
Sonraki gün sınavı vardı.
Kabus gibiydi.
Kafası çok karışıktı, sürekli düşünmekten kafası çatlıyordu.
Tam olarak neyi düşünmek istediğinden de emin değildi, hayatı alt üst olmuşken bu sınavı nasıl yapacaktı?
O stresli bir nefes alırken Seungmin de kararlı bir şekilde telefonunu açtı, Chan'ın uzun zamandır kullanmadığı telefon numarasını buldu ve onu aradı.
Telefonu kapalıydı.
İç çekip bu sefer de Changbin'i aradı, Changbin kısa sürede açmıştı telefonu.
"Efendim Minnie-ya?"
"Hyung, Chan yanında mı?" Changbin duraksadı.
"Şey, odasında. Neden?"
"Yarın sınavı var diye her şeyi kenara bırakıp onunla konuşabileceğimi düşündüm, eğer Chan da isterse yani..." Changbin hızlıca kendi odasından çıkıp Chan'ın odasına ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day: 143, but I still 4 3
FanfictionGün, 143 Sen beni hatırlamıyorsun ama ben seni seviyorum Case 143, I love you.