Day: 143
Sona geldik.
Bu, bu defterin dolu olan son sayfası, çünkü diğerlerini kullanmama artık gerek yok.
Bugün senin için savaşmamın son günü, günün sonunda geriye bizden sadece anılar kalacak.
Belki seni sevmeyi hemen bırakamayacağım ama en azından artık bahanem yok, belki de yakın zamanda başkalarıyla görüşmeye başlamalıyımdır.
Seni Jiwon'la gördüğüm o günden beri kendimi bu güne hazırlamaya çalışıyordum, hala hazır hissetmiyorum ama artık kaçacak yerim kalmadı.
Bugün, seni sevmemin son gününde yine bu defterin başındayım, sana olan hislerimi yazıyorum.
Seni sevmemin son günündeyim ve hala Jiwon'la çıktığın gerçeği canımı yakıyor, hala benimle değil onunla olduğunu düşündükçe sinirlendiğimi hissediyorum.
Bugün son kez görüşeceğiz, son kez karşımda olacaksın ve bir daha birbirimizle ilgili hiçbir şey duymamamız için elimden geleni yapacağım.
Umudumu son ana kadar korumayı başaramadım, üzgünüm Channie.
Bu gün de seni seviyorum, belki tam olarak son kez değil ama son kez olmasını umarak seviyorum.
Seni seviyorum.
Case 143, I love you
"Minnie-ya..." Hyunjin yemek hazırlayan Seungmin'in beline arkadan kollarını doladı ve önceki gece Felix'le beraber boyadıkları saçlarını kokladı. "Günaydın."
"Günaydın, saçımı mı yaladın sen?"
"Hayır kokladım, mis gibi kokuyor da..." Seungmin hafifçe gülüp ocağı kapattı ve iç çekip Hyunjin'e yaslandı.
"Bugün 143. gün."
"Min-"
"Ve bugün Chan ile büyük bir performansımız var, prova yapamadığımız."
"Yani onu tekrar göreceksin?"
"Büyük ihtimalle." Seungmin gözlerini kapattı. "Sona geldiğimiz için mutlu hissediyorum, yine de... Yine de bu sona onunla beraber gelebilirdik, böyle olmak zorunda değildi." Hyunjin onun önü sarıya boyanmış saçlarını okşadı.
"Değildi, ama sen de onu istikrarlı bir şekilde hatırlamak zorunda değildin. Sana siktir etmeni söylemiştim."
"Yapamadım ama, onu unutmamak için bahanem vardı."
"Şimdiye kadar unutabilirdin."
"Unutmamak daha kolay geldi demek ki." Hyunjin derin bir nefes aldı.
"Ben de bugün Jisung'la beraber bir şeyler söyleyeceğim, umarım sonunda yine öpmez beni." Seungmin hafifçe güldü. "Gülme lan!"
"Çok tatlısınız..."
"Sikerim seni, zaten elimin altındasın..." Hyunjin'in eli yavaşça onun giydiği bol tişörtün içine doğru hareket ettiğinde Seungmin gülerek onun elinden kaçmaya çalıştı. "Kaçamazsın ki~"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day: 143, but I still 4 3
FanfictionGün, 143 Sen beni hatırlamıyorsun ama ben seni seviyorum Case 143, I love you.