Tengku Matthew dan Tengku Marry datang ke college bersama.
Tengku Marry masuk ke dalam kelas dan dia dihantar oleh Tengku Matthew hingga ke kelas.
Tengku Marry masuk ke dalam kelas.
Selepas memastikan Tengku Marry masuk ke dalam kelas,Tengku Matthew masuk ke kelasnya.Dia sebenarnya mahu sekelas dengan Tengku Marry.Tapi,Tengku Marry tidak benarkan dia sekelas dengan Tengku Marry dan Tengku Marey mahu dia masuk ke kelas yang dia suka.
Tengku Matthew masuk ke dalam kelas dan dia melihat Kave berada di kerusi yang seperti memikirkan sesuatu.
Tengku Matthew menghampiri Kave dan dia duduk di kerusi di sebelah Kave.
"Kave."Panggil Tengku Matthew
"Hah?"Balas Kave yang terkejut.
"Kau fikir apa?"Tanya Tengku Matthew.
Kave tersenyum nipis melihat Tengku Matthew.
"Tak ada apa."Jawab Kave dengan perlahan.
Tengku Matthew hanya tersenyum melihat Kave.Walhal di dalam hati dia benci melihat Kave.
"Marry macam mana?"Tanya Kave kepada Tengku Matthew.
"Baik."Jawab Tengku Matthew.
"Kenapa kau tiba-tiba tanya tentang Marry?"Tanya Tengku Matthew.Dia sebenarnya tahu dan tujuan apa Kave ingin dekat dengan Marry.
Kave tersenyum melihat Tengku Matthew.
"Aku cintakan Marry."Jawab Kave dengan jujur.Jujur ke?
Tengku Matthew senyum sinis melihat Kave.
"Betul ke kau cintakan Marry?"Tanya Tengku Matthew dengan nada sinis.
Kave tersentak dengan soalan Tengku Matthew.*Dia dah tahu ke apa tujuan aku dekat dengan Marry.*
"Jangan serious sangat,aku tanya je."Kata Tengku Matthew dengan tersenyum.
Kave hanya senyum kelat dan mengganguk faham.Dia lega kerana Tengku Matthew tidak tahu tujuan dia dekat dengan Tengku Marry.
"Aku nak jadikan Marry kekasih aku."Kata Kave lagi.
Tengku Matthew hanya diam dan tidak terkejut dengan apa dikatakan oleh Kave.
Tengku Matthew hanya mengganguk faham dan senyum kepada Kave.
"Bila kau nak luahkan perasaan kau?"Tanya Tengku Matthew.
"Petang ini."Jawab Kave.Dia perlu menyelesaikan misinya dengan cepat.
Tengku Matthew mengganguk faham.
Professor Mirxrl masuk ke kelas Tengku Matthew dan Kave.
Tengku Matthew dan Kave beri tumpuan kepada Professor Mirxrl yang sedang mengajar.
Selepas kelas selesai,Tengku Matthew dan Kave datang ke kelas Tengku Marry adam menunggu Tengku Marry keluar dari kelas.
"Buat apa di sini?"Tanya Tengku Marry yang keluar dari kelas.
"Tunggu Marry."Jawab Tengku Matthew dengan tersenyum.
Marry mengganguk faham.
"Marry."Panggil Kave.
Tengku Marry menoleh ke arah Kave.
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
Mystery / ThrillerTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...