BAB 34 |MARRY IS HIM OBESSION|

58 3 0
                                    

Tengku Matthew naik ke atas pentas setelah nama dia dipanggil.Dia tersenyum apabila mengambil sijil dan gambar.



Selepas itu,Tengku Matthew turun ke bawah dan dia duduk di kerusi semula.Dia tersenyum apabila melihat Tengku Marry yang duduk di sebelah Tengku Marryland.Dia gembira kerana Tengku Marry datang ke graduationnya.



Selepas majlis graduation,Semua pelajar dan ibu bapa beredar dari Univeristy.Semua balik ke rumah masing-masing.



Di mansion,Tengku Matthew melihat Tengku Marry selalu termenung seakan memikirkan sesuatu.Dia merasa Tengku Marry sedang memikirkan tentang Atlas.Dia benci apabila melihat Tengku Marry memikirkan tentang lelaki lain selain dirinya.Dia mula berjalan menghampiri Tengku Marry yang berada di swimming pool yang berada di dalam mansion.



Tengku Matthew duduk di sebelah Tengku Marry.



"Marry."Panggil Tengku Matthew dengan nada lembut.



"Huh?"Balas Tengku Marry dan dia menoleh ke arah Tengku Matthew yang berada di sebelahnya.Dia baru menyedari yang Tengku Matthew berada di sebelahnya.



"Fikir apa?Hmm."Tanya Tengku Matthew dengan nada lembut.



"Atlas."Jawab Tengku Marry singkat.



Tengku Matthew menganggap tangannya dengan erat.Dia benci apabila Tengku Marry memikirkan tentang Atlas.Dia juga benci apabila Tengku Marry menyebut nama lelaki lain di hadapannya.



Tengku Marry mengeluh perlahan.



"Marry rasa bersalah dengan Atlas sebab Marry jauhi Atlas sebelum ini.Dah setahun lebih Marry jauhkan diri daripada Atlas dan Bravin."Luah Tengku Marry kepada Tengku Matthew.Dia merasa sangat bersalah dengan Atlas.



Tengku Matthew memeluk Tengku Marry dan dia menenangkan Tengku Marry yang dilanda rasa bersalah.



"Jangan salahkan diri Marry.Atlas pun tak salahkan Marry sebab dia tahu kenapa Marry jauhkan diri daripada dia."Pujuk Tengku Matthew.Dia memujuk Tengku Marry menggunakan nama Atlas.Dia malas sebenarnya ingin menyebut nama Atlas.Tapi,dia terpaksa guna nama Atlas untuk pujuk Tengku Marry.Walaupun dia merasa cemburu ketika ini.



Tengku Marry hanya mengganguk faham dan dia memeluk Tengku Matthew dengan erat.Dia merasa selamat dengan Tengku Matthew.



Tengku Matthew membalas pelukan Tengku Marry.Dia juga mencium belakang leher Tengku Marry dan dia juga bau rambut dan badan Tengku Marry.Wangi!Dia suka bau Tengku Marry.













Tengku Marialand gelisah apabila dia melihat Tengku Matthew yang memeluk Tengku Marry.Dia dapat lihat yang Tengku Matthew sangat obses dengan Tengku Marry.



Tengku Marialand risau dengan Tengku Matthew.Dia juga mendapat tahu yang Tengku Matthew tidak makan ubat dan tidak datang berjumpa dengan doktor seperti yang dijanjikan.Dia risau dengan sakit Tengku Matthew.Dia takut Tengku Matthew hilang kawalan dan cederakan Tengku Marry.





Jamison hanya diam apabila dia melihat Tengku Marialand yang sedang memandang ke arah Tengku Matthew yang memeluk Tengku Marry dengan erat.Kini,Dia faham kenapa Tengku Marialand menyuruh dia pantai gerak-geri Tengku Matthew.Dia juga marah dengan diri sendiri kerana dia berani membalas kata-kata Tengku Matthew.Jika dia tahu Tengku Matthew seorang psycho tentu dia akan lebih berhati-hati apabila bercakap dengan Tengku Matthew.



Ash hanya diam melihat Tengku Matthew dan Tengku Marry.Dia sudah tahu lama tentang Tengku Matthew yang psycho.Dia juga tahu yang Tengku Matthew obses dengan Tengku Marry.Tapi,Dia yakin yang Tengku Matthew tidak akan sesekali sakitkan Tengku Marry.Bagaimana Tengku Matthew mahu sakitkan Tengku Marry?Melihat Tengku Marry sakit atau menangis sahaja sudah membuat Tengku Matthew lemah.



Ash tidak sangka yang Tengku Matthew sanggup hapuskan 'mereka' yang menjadi penghalang untuk Tengku Matthew dapatkan Tengku Marry.Dia merasa Tengku Matthew semakin gila dan obses dengan Tengku Marry.







Beberapa hari kemudian,Tengku Matthew dan Tengku Marry kembali ke Malaysia bersama Tengku Marryland,Tengku Marialand dan Tengku Martilda.



Ash sudah pulang ke Malaysia terlebih dahulu kerana dia perlu uruskan ibunya yang sedang sakit di hospital.



Jamisom pula sudah tidak bekerja dengan Tengku Marialand kerana Tengku Matthew yang sesuka hati sahaja memecat Jamison.



Jamisom hanya redha apabila dia dipecat oleh Tengku Matthew.Dia juga merasa lega kerana dia tidak akan berhadapan dengan sikap psycho Tengku Matthew.







MALAYSIA

8.00 am



Tengku Marry dan Tengku Matthew balik ke mansion bersama-sama.Tengku Matthew memandu kereta sport car dengan perlahan.



Tengku Martilda,Tengku Marialand dan Tengku Marryland balik ke mansion bersama-sama.



Tengku Matthew memberi sebuah cincin kepada Tengku Marey dia menyarungkan cincin itu ke jari kelingking Tengku Marry.



Tengku Marry gembira kerana Tengku Matthew memberi dia cincin.Dia tersenyum sambil melihat cincin yang berada di jarinya itu.



"Marry suka?"Tanya Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia gembira jika Tengku Marry suka cincin itu.



"Suka.I love it."Jawab Tengku Marry dengan tersenyum gembira.Dia suka dengan cincin yang Tengku Matthew beri kepadanya.Cincin ini seperti cincin Princess Diana.Tapi,cincin berbentuk bulat.Itu sahaja yang berlainan.Tambah lagi cincin ini dibuat oleh Tengku Matthew sendiri.Tentu dia suka dengan cincin ini.



Tengku Matthew lega apabila mendengar jawapan Tengku Marry.Dia suka apabila melihat Tengku Marry gembira dan tersenyum.



"Marry masuk mansion dulu."Kata Tengku Marry kepada Tengku Matthew.Dia meminta diri untuk masuk ke dalam mansion.



Tengku Matthew hanya mengganguk dan dia tersenyum kepada Tengku Matthew.



Tengku Marry berjalan masuk ke dalam mansion.Sempat dia melambai tangannya kepada Tengku Matthew.



Tengku Matthew membalas lambaian Tengku Marry.Dia menunggu Tengku Marry masuk ke dalam mansion.



Selepas memastikan Tengku Marry masuk ke dalam mansion,Tengku Matthew masuk ke dalam kereta dan dia memandu masuk ke dalam kawasan mansion dia yang berada di sebelah mansion Tengku Marry.



Selepas parking kereta,Tengku Matthew keluar dari kereta dan dia kunci kereta.Dia mula berjalan masuk ke dalam mansion.Sepanjang masuk ke dalam mansion senyuman dia tidak pernah pudar.









UNITED KINGDOM



Seorang lelaki berusia 40 an dipenjara kerana telah melanggar lari seorang lelaki berumur 30an dan lelaki berumur 40an itu juga telah menembak lelaki berumur 30an sehingga mati.



Lelaki berumur 40an itu dihukum gantung sampai mati.lelaki ini juga tidak mengaku bersalah kerana telah membunuh lelaki berumur 30an itu.



Lelaki berumur 30an dipercayai telah dilanggar dan selepas itu dia ditembak sehingga mati.Terdapat 20 peluru di dalam badan lelaki 30an itu.Polis percaya yang lelaki 40an itu menembak lelaki 30an itu sehingga 20 kali.Motif bunuh tidak diketahui.Lelaki 40an itu ingin melarikan diri ke luar negara.Tapi,Polis United Kingdom terlebih dahulu menjumpai lelaki berumur 40an ini.



Kejadian langgar lari berlaku pukul 3.00 am dan tembakan berlaku pada pukul 3.30 am.Mangsa dijumpai setelah 3 hari.Polis sudah menyiasat kes ini selama 5 bulan.Kes ini baru sahaja selesai selepas 5 bulan kerana tiada bukti dan tiada jejak.Tapi,Seseorang memberi maklumat kepada polis dan maklumat orang itu kes ini telah berjaya diselesaikan oleh polis.Terima kasih kepada orang itu yang telah memberi maklumat kepada polis.Orang itu tidak diketahui siapa kerana orang itu tidak mahu membocorkan identiti dan polis juga tidak tahu orang itu siapa.Polis juga berterima kasih kepada orang itu kerana telah memberi maklumat untuk selesaikan kes ini.

Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now