Tengku Marry bangun dari katil dan dia melihat Tengku Matthew yang ada di atas sofa.
Tengku Marry berjalan perlahan-lahan ke arah Tengku Marry.Dia duduk di atas sofa di sebelah Tengku Matthew sambil memandang Tengku memandang Tengku Matthew.
"Matthew.Bangun."Tengku Marry cuba bangunkan Tengku Matthew yang liat mahu bangun pagi.
"Errmm."Tengku Matthew mengeliat dan memandang ke arah Tengku Marry dengan mamai.
"Ayam goreng satu."Kata Tengku Matthew kepada Tengku Marry yang ada di hadapannya.
Tengku Marry mengeluh kuat.Dia bangun dari katil dan dia menuju ke arah Tengku Matthew dengan lebih dekat.
"Bangun!!!"Jerit Tengku Marry di telinga Tengku Matthew.
Tengku Matthew bangun dan dia menoleh ke arah Tengku Marry yang berada di sebelahnya.
"Apa?Kenapa?"Tanya Tengku Matthew yang terkejut dengan jeritan Tengku Marry.
"Bangun dah pagi."Jawab Tengku Marry dengan nada lembut.Dia masih bersabar dengan Tengku Matthew yang masih mamai dari bangun tidur.
"Hari ini kan cuti.Matthew nak tidur lama lagi."Kata Tengku Matthew dengan nada lembut kepada Tengku Marry.
"Marry mandi dulu nanti Matthew bangun dan mandi."Balas Tengku Marry dan dia berjalan menuju ke arah bathroom.
"Okay."Balas Tengku Matthew dan dia sambung tidur.
2 jam kemudian,Tengku Marry keluar dari bathroom dan dia menuju ke adah closet.Dia mengambil hoodie Tengku Matthew dan dia sarungkan hoodie itu ke badannya.
Selepas bersiap,Tengku Marry berjalan ke arah Tengku Matthew yang sedang tidur sempat Tengku Marry mengambil telefonnya di charger di meja Tengku Matthew.
Tengku Marry melihat telefon dan dia melihat jam di telefon menunjukkan 1.30 pm.Dia terus menyuruh Tengki Matthew dari tidur kerana dia tahu Tengku Matthew sudah bangun dari 12.00 pm lagi.
"Bangun Matthew."Tengku Marry menarik tangan Tengku Matthew untuk bangunkan Tengku Matthew.
Tengku Matthw bangun dan dia berdiri di depan Tengku Marry.
"Marry dah mandi ke?"Tanya Tengku Matthew.Walhal dia sudah tahu yang Tengku Marry dan dia sengaja bertanya begitu.
"Hmm."Balas Tengku Marry dan dia berjalan ke arah katil.Dia mengambil bag tangan dan dia keluar dari bilik Tengku Matthew.
Tengku Marry berjalan ke arah lift dan dia berjalan masuk ke dalam lift.Dia menekan button 1 dan lift mula turun ke bawah.
Tengku keluar dari lift dan dia berjalan ke arah meja makan dan dia duduk di kerusi di meja makan.
"Matthew mana?"Tanya Tengku Marialand yang baru keluar dari dapur.
Tengku Marialand duduk di kerusi di meja makan.
"Ada dalam bilik.Baru bangun."Jawab Tengku Marry dengan nada lembut.
Tengku Marialand hanya mengganguk faham.
Tengku Marry mengambil mee goreng basah dna diletakkan ke dalam pinggannya.Begitu juga dengan Tengku Marialand mengambil mee goreng basah dan diletakkan ke dalam pinggan.
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
Misterio / SuspensoTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...