BAB 36 |MARRY IS HIM OBESSION|

59 4 0
                                    

Tengku Matthew tersenyum apabila melihat Tengku Marry yang masih tidur di sebelahnya.



Tengku Marry mengeliat apabila Tengku Matthew mengelus kepalanya.Dia mula buka matanya dengan perlahan-lahan.Dia terkejut melihat Tengku Matthew berada di katilnya.Dia terus bangun apabila melihat Tengku Matthew berada di katilnya.



"Matthew buat apa di dalam bilik Marry?"Tanya Tengku Marry dengan terkejut.Dia melihat pintu bilik masih tertutup.Dia lega apabila melihat pintu biliknya tertutup.



"Matthew datang ke mansion.Tapi,Bibik cakap yang Marry masih tidur sebab itu Matthew masuk ke dalam bilik Marry."Jawab Tengku Matthew dengan tersenyum manis.Dia suka apabila melihat Tengku Marry yang terkejut.



"I love you,babygirl."Luah Tengku Matthew sambil memandang mata Tengku Marry.Dia ingin memiliki Tengku Marry.



"Huh?"Balas Tengku Marry dengan mengedipkan matanya.Dia salah dengar ke apa?



Tengku Matthew tersenyum apabila melihat balasan Tengku Marry.Dia bangun dan dia mengeleng kepala kepada Tengku Marry.



"Tak ada apa.Matthew cuma cakap yang Matthew sayang dengan Marry.Matthew tak nak hilang Marry."Kata Tengku Matthew dengan ikhlas.Dia berkata sambil dia memandang mata Tengku Marry.Jujur dia sangat takut jika dia kehilangan Tengku Marry.Dia boleh jadi gila jika doa kehilangan Tengku Marry.Dia juga akan bunuh diri jika dia kehilangan Tengku Marry.Dia tidak boleh hidup tanpa Tengku Marry.



"Marry pun sayang Matthew."Balas Tengku Marry dengan tersenyum.Dia juga sayang dengan Tengku Matthew.



"Marry bangun dan mandi.Bersiap dan turun ke bawah."Kata Tengku Matthew dan dia bangun dari katil Tengku Marry.Dia berjalan keluar dari bilik Tengku Marry.



Tengku Marry bangun dan dia berjalan menuju ke bilik mandi.Dia masuk ke dalam bilik mandi.



Selepas mandi,Tengku Marry terus bersiap.



Setelah bersiap,Tengku Marry mengambil telefon dan dia keluar dari bilik.Dia meletakkan telefon di dalam poket seluar jeansnya.



Tengku Marry masuk ke dalam lift dan dia menekan butto 1.Lift mula turun ke bawah.



TING!



Tengku Marry keluar dari lift dan dia berjalan ke arah meja makan.Dia duduk di kerusi sambil dia memandang makanan yang ada di atas meja.



Tengku Matthew mengabil kupang masak butter dan dia letakkan ke atas pinggan Tengku Marry.



Tengku Marry mengambil nasi dan dia letakkan di atas pinggannya.Dia mula makan nasi dengan kupang.



"Sedapnya."Puji Tengku Marry dan dia kembali makan.Dia menambah nasi.



"Matthew yang masak memang la sedap."Kata Tengku Matthew dan dia menyuap nasi ke dalam mulut.Dia gembira apabila Tengku Marry suka apa yang dia masak.



"Matthew masak?Bila Matthew masak?"Tanya Tengku Marry dengan nada terkejut.Dia menghabiskan nasi yang ada di dalam pinggannya.Dia mengambil kupang dan dia letakkan ke dalam pinggannya.Dia mula ratah kupang dengan perlahan-lahan.



"Semasa Marry mandi.Sempat la Matthew masak lauk ni."Jawab Tengku Matthew dengan tersenyum.Dia tidak sangka yang Tengku Marry suka apa yang dia masak.Kalau macam ni setiap hari dia boleh masak untuk Tengku Marry.



Tengku Marry hanya mendengar sambil makan kupang sehingga habis.Dia minum air susu sehingga habis.



Tengku Marry bangun dan dia berjalan menuju ke singki yang ada di dapur.Dia basuh tangan di singki.



Tengku Matthew bangun dari kerusi dan dia menyusul Tengku Marry yang sedang basuh tangan di singki.Dia basuh tangan dan dia berjalan ke arah sebuah alat untuk keringkan tangannya.



Selepas itu,Tengku Marry dan Tengku Matthew keluar dari mansion dan berjalan menuju ke gelanggang tenis.



Tengku Matthew dan Tengku Marry berlawan tenis.



Tengku Matthew pura-pura kalah dengan Tengku Marry.



"Matthew main la betul-betul."Kata Tengku Marry dengan kesal.Dia tahu yang Tengku Matthew pura-pura kalah dengannya.



"Jangan menangis kalau kalah."Kata Tengku Matthew dan dia mula bermain dengan serious.



Tengku Matthew dan Tengku Marry mula bermain dengan serious.Masing-masing tidak mahu  kalah.





Akhirnya,Tengku Marry kalah dengan Tengku Matthew.Tengku Marry kesal dengan Tengku Matthew.



"Kenapa Matthew menang?"Tanya Tengku Marry dengan nada kesal.Dia menatap Tengku Matthew dengan pandangan tajam.



"Tadi kan Marry suruh Matthew main betul-betul."Balas Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia berjalan menghampiri Tengku Marry yang berada di kerusi di galanggang tenis.



Tengku Marry bangun dari kerusi dan dia berjalan masuk ke dalam mansion.



Tengku Matthew menyusul Tengku Marry masuk ke dalam mansion.



Bodyguard yang ada di gelanggang tenis membawa masuk raket tenis dan bola tenis ke dalam stor.















Tengku Matthew mengambil chocolate cadbury yang berada di dalam frigge chocolate.



Selepas itu,Tengku Matthew berjalan ke ruang tamu bersama chocolate di tangan.Dia duduk di sebelah Tengku Marry.Dia dapat lihat wajah Tengku Marry yang kelihatan kesal dengannya.



Tengku Matthew memberi chocolate cadbury kepada Tengku Marry.



Tengku Matthew mengambil chocolate yang berada di tangan Tengku Matthew.



"Maaf,Marry marah dengan Matthew."Tengku Marry mengucapkan maaf kepada Tengku Matthew.Dia makan chocolate dengan perlahan-lahan.



"It's okay,Marry."Balas Tengku Matthew dengan tersenyum manis.Dia suka apabila dia memujuk Tengku Marry.



Tengku Matthew dan Tengku Marry kembali berbual.







Tengku Marialand hanya memerhati gerak geri Tengku Matthew dengan Tengku Marry.Dia terkejut apabila bibk memberitahu dia yang Tengku Matthew masuk ke dalam bilik Tengku Marry dan kejutkan Tengku Marry bangun dari tidur.



Tengku Marialand semakin risau dengan Tengku Matthew.Dia suka apabila Tengku Matthew dan Tengku Marry mesra.Tapi,Dia takut Tengku Matthew akan buat sesuatu kepada Tengku Marry.

















Seorang lelaki keluar dari airport.Dia melambai tangannya ke arah lelaki yang sedang menunggunya.



"I'm back."Kata lelaki itu dan dia berjalan ke arah lelaki yang sedang menunggunya di hadapan.



Lelaki itu berhenti di hadapan lelaki yang sedang menunggunya.



"Apa khabar Inspektor Tengku Harry?"Tanya lelaki itu dengan tersenyum manis.Dia lega kerana dia dapat kembali semula ke Malaysia.



"Baik,"Jawab Tengku Harry dengan tersenyum.



"Welcome back to Malaysia,Professor Adrian."Kata Tengku Harry dengan tersenyum.Dia lega Adrian balik dalam keadaan selamat.



"Hfff,Lama aku dekat UK.Ini kau la punya pasal aku lama dekat UK kalau tak dah lama aku boleh balik ke Malaysia."Balas Adrian dengan mengeluh.Dia sepatutnya balik bulan lepas ke Malaysia.Tapi,Dia ditambah masa 3 bulan tinggal di UK.Dia perlu siasat kes di sana sebab itu dia perlu tinggal 3 bulan lagi 3 UK.



Tengku Harry geleng kepala melihat sikap Adrian.



Tengku Harry dan Adrian mula keluar dari airport dan berjalan menuju ke arah kereta.



Tengku Harry dan Adrian masuk ke dalam kereta dan Tengku Harry mula memandu balik ke mansion.



Adrian hanya diam di dalam kereta.

Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now