BAB 11 |MARRY IS HIM OBESSION|

94 5 0
                                    

Tengku Marry masuk ke dalam bilik Tengku Matthew dan dia melihat Tengku Matthew sedang tidur nyenyak di atas katil.



"Matthew!Matthew!Matthew."Panggil Tengku Marry dengan separuh menjerit.Tapi,Tengku Matthew tidak mahu bangun dari tidur.



Tengku Matthew membuka langsir bilik Tengku Matthew.Cahaya mula masuk ke dalam bilik Tengku Matthew.



Tengku Matthew mengambil bantal dan menutup mukanya daripada terkena cahaya.



"Marry,tutup langsir."Arah Tengku Matthew dengan nada lembut sambil menutup mukanya dengan bantal.



Tengku Marry tidak menutup langsir.Dia membuka tingkap bilik Tengku Matthew dan dia juga membuka pintu balkoni Tengku Matthew dengan luas.



Tengku Matthew yang sedar perbuatan Tengku Matthew itu bangun dengan malas.Dia malas bangun pagi.



"Kenapa Marry?Awal lagi."Tanya Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia bercakap dengan suara serak.Seksi.



"Marry nak ajak Matthew jogging."Jawab Tengku Marry dan dia berjalan ke arah Tengku Matthew yang sedang duduk di atas katil.Dia duduk di sebelah Tengku Matthew.



"Jogging?Tak boleh ke jogging petang?"Tanya Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia bukan tidak mahu teman Tengku Marry jogging.Dia cuma malas bangun pagi-pagi.



"Kalau Matthew tak nak.Marry boleh pergi jogging seorang diri."Balas Tengku Marry dengan nada dingin.Dia bangun dari katil.Belum sempat dia pergi tangannya ditarik dan dia duduk kembali di katil Tengku Matthew.



"Ok,Matthew teman Marry jogging."Balas Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia mengalah dengan Tengku Marry.Dia tidak mahu Tengku Marry merajuk dengannya.



Tengku Marry tersenyum suka apabila mendengar balasan Tengku Matthew.



"Marry tunggu dekat bawah.Marry dah sarapan tadi dengan mommy.Tunggu Matthew lambat lagi."Kata Tengku Marry dan dia bangun dari katil Tengku Matthew.



Tengku Marry mula berjalan keluar dari bilik Tengku Matthew.



Tengku Matthew bangun dari katil dan dia berjalan ke arah bathroom dengan malas.









Selesai bersiap,Tengku Matthew turun ke bawah melalui lift.



TING!



Tengku Matthew keluar dari lift dan dia berjalan ke arah Tengku Marialand yang berada di meja makan bersama Tengku Marry.



Tengku Matthew duduk di kerusi di meja makan.Dia mengambil nasi goreng bersama ayam goreng dan dia letak ke dalam pinggannya.



Tengku Matthew mula menyuap nasi goreng ke dalam mulutnya.Dia makan nasi goreng sehingga habis.Dia minum air teh sehingga habis.



Tengku Marry makan kuih putri ayu cheese sambil menunggu Tengku Matthew selesai makan.



Tengku Marialand hanya geleng kepala melihat Tengku Matthew makan.Dia tahu anaknya tidak suka bangun pagi.



"Lain kali bangun pagi,Kalau bangun lambat rezeki susah nak masuk."Pesan Tengku Marialand kepada Temgku Matthew yang selesai makan dan minum.



"Hmm."Balas Tengku Matthew dengan malas.Dia malas membalas pagi-pagi ini.Pada waktu begini dia lebih suka baring di atas katil sambil menonton netflix.



Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now