BAB 37 |MARRY IS HIM OBESSION|

49 3 1
                                    

Tengku Matthew bengang apabila melihat Professor Adrian bersama Tengku Harry.Dia mula terfikir apa hubungan Professor Adrian dengan Tengku Harry.Dia mula berfikir yang Tengku Harry hantar Professor Adrian semasa dia di Spain.Tengku Harry dah tahu sesuatu ke tentang dia?Itu adalah soalan yang berada di fikirannya ketika ini.Dia mula gelisah apabila memikirkan tentang itu.



Tengku Matthew mengambil wuduk dan dia menunaikan solat asar.Sejahat-jahat dia tidak pernah tinggal solat.Dosa dia antara dia dan tuhan sahaja yang tahu.



Selepas solat,Tengku Matthew kembali ke katil.Dia merenung dirinya di depan cermin.Dia tahu dirinya kejam dan berdosa.Tapi,Dia tidak boleh berubah.Hanya Tengku Marry mampu ubah dia dan jadikan dia lebih baik.



















Professor Adrian tersenyum sinis apabila dia teringat riak wajah Tengku Matthew apabila melihat dia bersama dengan Tengku Harry.



"Matthew.Betul ke kau yang polis cari selama ini?"Tanya Adrian sendirian.Dia mengeluh perlahan.Dia Memang tahu yang Tengku Matthew benci apabila lelaki dekat dengan Tengku Marry.Tapi,Dia tidak sangka yang Tengku Matthew boleh bertindak sejauh itu.Selama ini,Dia hanya fikir yang Tengku Matthew hanya protective dan posssive dengan Tengku Marry.Nampaknya Tengku Matthew bukan yang seperti itu.Tengku Matthew jauh lebih bahaya daripada seorang psychopath.



Adrian bangun dan dia mengemas semua baju dan diletakkan ke dalam almari.Dia masih berharap yang Tengku Matthew bukan orang yang polis cari selama ini.













Tengku Harry bertambah risau setelah dia mendapat tahu kematian lelaki berumur 40 an itu.Dia yakin yang lelaki berumur 40 an itu tidak bersalah.Memang lelaki 40 an itu langgar lelaki 30 an itu.Tapi,lelaki 30 an itu tidak mati selepas dilanggar kerana selepas itu ada luka tembakan sebanyak 30 kali.Ini bermakna orang lain yang bunuh lelaki 30 an itu.Lelaki 40an itu pula dah lari ke balik ke rumah.Macam mana lelaki 40 an mahu bunuh lelaki 30 an itu jika lelaki 40 an itu terlebih dahulu lari daripada situ?Itu adalah yang berada di fikirannya ketika ini.Dia semakin yakin yang orang yang bunuh lelaki itu adalah pembunuh bersiri.Dia masih berharap yang DIA bukan polis cari selama ini.



Tengku Harry pelik apabila melihat Inspektor Edward hanya diam sahaja selepas dia bercakap tentang Tengku Marry.Dia merasa ada yang tidak kena dengan Inspektor Edward.Satu-satu masalah datang.Dia mengeluh kuat.



"Edward tak ada perasaan dengan Marry ke?Selama ni Edward memang anggap Marry sebagai adik ke?"Tanya Tengku Harry sendirian.Dia hairan dengan Inspektor Edward yang selalu bertanya tentang Tengku Marry.Selama ini,Dia fikir yang Inspektor Edward ada perasaan dengan Tengku Marry sebab itu dia mahu jodohkan Inspektor Edward dengan Tengku Marry.



Tengku Harry mengeluh kuat.Dia tidak faham dengan Inspektor Edward.Selama ini Inspektor Edward yang beriya tanya tentang Tengku Marry kepadanya.Sekarang,Bila dia mahu dekatkan Inspektor Edward dengan Tengku Marry.Lain pula yang jadi.









Tengku Marry tersenyum apabila dia melihat rantai yang berada di lehernya.Dia baru ingat yang minggu depan dia dan Tengku Matthew akan ke German sambung belajar di sana.Dia gembira apabila Tengku Matthew akan sambung belajar dengannya.Dia tidak akan kesunyian ketika di German.



"Cantik.Cincin ni pun cantik."Puji Tengku Marry sambil dia melihat ke arah cincin yang berada di jarinya.Dia suka cincin ini seperti cermin Princess Diana.Dia bertambah suka apabila Tengku Matthew mengatakan yang rantai dan cincin ini dibuat oleh Tengku Matthew sendiri.Dia juga bertambah suka apabila cincin dan rantai ini hanya dibuat untuknya.



Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now