BAB 30 |MARRY IS HIM OBESSION|

72 4 0
                                    

Tengku Marry pelik apabila melihat mesej yang dihantar oleh Bravin.



Saya tahu Tengku Selena tidak

ada perasaan dengan Atlas.

Tapi,Tengku Selena tidak perlu

cakap yang Tengku Selena

hanya anggap Atlas sebagai

anggota kumpulan sahaja.

Atlas pun ada perasan.





Tengku Marry berkerut dahi apabila membaca mesej daripada Bravin.Dia tidak tahu kenapa Bravin hantar mesej begitu kepadanya.



TOK!TOK!TOK!



Tengku Matthew yang mengetuk pintu bilik Tengku Marry.



Tengku Marry bangun dari katil dan dia membuka pintu biliknya.Dia melihat Tengku Matthew berada di hadapan biliknya.



"Kenapa?Ada apa?"Tanya Tengku Marry dengan nada lembut.



"Matthew nak ajak Marry makan."Jawab Tengku Marry dengan nada lembut.



Tengku Marry menutup semua suis dan dia keluar dari biliknya bersama telefon di tangannya.



Tengku Marry dan Tengku Matthew berjalan masuk ke dalam lift.Tengku Matthew menekan button 1.Lift mula turun ke bawah.



TING!



Tengku Matthew dan Tengku Marry keluar dari lift.Mereka berdua berjalan ke arah meja makan.



Tengku Marry duduk di kerusi di meja makan dan Tengku Matthew duduk di hadapan Tengku Marry.



Tengku Marry mengambil udang masak butter dan ketam masak lemak.Dia lettakan lauk di atas nasinya yang atas di ata pinggannya.



Tengku Matthew mengambil ketam dan sotong masak merah dan diletakkan ke dalam nasinya yang ada di atas pinggannya.



Tengku Marry dan Tengku Matthew mula makan.Mereka berdua tidak bercakap dan Mereka berdua makan sehingga habis.



Selesai makan,Tengku Marry dan Tengku Matthew basuh tangan di singki.



Bibik-bibik mula mengemas pinggan yang ada di atas meja makan dan dibawa ke dapur untuk dibersihkan.











Tengku Marry dan Tengku Matthew menonton movie bersama-sama.Tengku Marry memeluk Tengku Matthew dengan erat apabila dia mengantuk.Tengku Marry tidur di dalam pelukan Tengku Matthew.



Tengku Matthew tersenyum melihat Tengku Marry di dalam pelukannya.Tiba-tiba dia mendapat satu idea.Dia mengabil telefonnya dan dia mengambil gambar Tengku Marry yang tidur di pelukannya dan di upload di Instagram dan di Twitter.Dia menulis caption 'When we both watched movie,she slept in my hug.She very cute when sleeping'.



Ramai yang komen di gambar yang Tengku Matthew upload.



Tengku Matthew tersenyum suka apabila mendapat komen yang dia dan Tengku Marry.Ramai yang komen dia dan Tengku Marry sama padan.


















Atlas menangis apabila melihat gambar yang di upload oleh Tengku Matthew.Dia merasa kecewa dengan Tengku Marry.Dia cintakan Tengku Marry.Tapi,cintanya hanya bertepuk sebelah tangan sahaja.Dia tahu yang dia dan Tengku Marry sangat berbeza.Bagai langit dengan bumi.



Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now