10.55 pm
Cif Inspektor Tengku Harry terkejut apabila melihat mayat doktor itu.Dia menyuruh pasukannya mengangkat mayat.Yang lain mencatat apa yang terjadi dan apa yang ada di lokasi kejadian.Yang lain juga mengambil gambar yang ada di tenpat kejadian.
Inspektor Adrian memandang ke arah Cif Inspektor Tengku Harry yang sedang memandang ke arah bathup.Dia berjalan masuk ke dalam bathroom dan dia berjalan ke arah Cif Inspektor Tengku Harry.Dia berdiri di sebelah Cif Inspektor Tengku Harry.
"Kau dah tahu ini kerja DIA?"Tanya Inspektor Adrian dengan nada dingin.Dia memandang ke arah bathroom.
Cif Inspektor Tengku Harry tidak menjawab.Dia hanya diam sahaja.
Inspektor Adrian hanya mengeluh perlahan apabila Cif Inspektor Tengku Harry tidak menjawab soalannya.
"Suka hati kau la."Kata Inspektor Adrian dengan nada dingin.Dia kesal soalan dia tidak dijawab.
Selepas itu,Inspektor Adrian keluar dari bathrrom dan dia berjalan keluar dari bilik itu.
Inspektor Edward hanya diam.Dia hanya mendengar sahaja Inspektor Adrian yang ingin bercakap dengan Cif Inspektor Tengku Harry.
Inspektor Edward memandang ke arah Cif Inspektor Tengku Harry.Dia mengeluh perlahan.Dia kembali membuat kerjanya mencari apa-apa yang boleh dijadikan bahan bukti.
BERITA HBD
SEORANG DOKTOR BERNAMA MUHAMMAD HARIS BIN MUHAMMAD HAIKAL MENINGGAL KERANA DILEMASKAN OLEH PEMBUNUH.PEMBUNUH INI JUGA ADALAH PEMBUNUH BERSIRI.
DOKTOR HARIS BEKERJA DI HOSPITAL KASTURI DI IPOH,PERAK.DOKTOR HARIS MERUPAKAN DOKTOR PSIKIATRI YANG MERAWAT SAKIT MENTAL.
DOKTOR HARIS DILEMASKAN KIRA-KIRA PUKUL 4.00 AM.MAYAT DOKTOR HARIS DIJUMPAI 1 HARI KEMUDIAN OLEH KELUARGANYA PADA PUKUL 10 MALAM.
DIMINTA SEMUA BERHATI-HATI.MOTIF DOKTOR HARIS DIBUNUH MASIH TIDAK DIKETAHUI.
Tengku Marialand terkejut apabila dia membaca berita tentang Doktor Haris.
Tengku Marialand mula fikir siapa pembunuh Doktor Haris.Dia berharap bukan DIA pembunuh Doktor Haris.
Tengku Marialand mula fikir semula rancangan dia untuk dia hantar Tengku Matthew ke hospital kasturi.
"Lebih baik aku batalkan niat aku nak hantar Matthew ke sana."Kata Tengku Marialand sendirian.
Tengku Marialand mengambil telefon dan dia menelefon hospital kasturi.
"Maaf,Saya nak batalkan hantar anak saya ke sana."Kata Tengku Marialand dan dia menamatkan panggilan telefon tanpa dia mendengar balasan pihak hospital.
Tengku Marialand meletakkan telefon di atas meja.
Tengku Matthew tersenyum apabila dia melihat berita tentang kematian seseorang.
"Matthew."Panggil Tengku Marry dan dia terjah masuk ke dalam bilik Tengku Matthew.
Tengku Matthew yang sedar suara Tengku Marry memanggilnya terus dia slide telefonnya.Dia menekan WPS office yang berada di depan skrin telefonnya.Terpampan kerja yang dia sedang buat di WPS office.Dia perlu menyiapkan segera kerja yang dia buat.
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
Mystery / ThrillerTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...