BAB 22 |MARRY IS HIM OBESSION|

92 4 0
                                    

Tengku Marry masuk ke dalam bilik Tengku Matthew dan dia melihat Tengku Matthew sedang mencari sesuatu di almari.Dia berjalan ke arah Tengku Matthew dengan perlahan-lahan.



"Matthew."Panggil Tengku Marry dengan nada perlahan.



Tengku Matthew menoleh ke belakang.Dia tersenyum apabila dia melihat Tengku Marry yang berada di belakang.



"Marry buat apa di sini?"Tanya Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia bertanya sambil memadang tepat ke dalam mata Tengku Matthew.



"Marry nak jumpa Matthew je.Tapi,Marry nampak Matthew macam sedang cari sessuatu."Jawab Tengku Marry dengan nada lembut.Dia melihat ke arah almari Tengku Matthew.



"Matthew cari apa?"Tanya Tengku Marry sambil melihat-lihat ke arah almari Tengku Matthew.Dia rasa tiada apa yang hilang dalam bilik Tengku Matthew.Apa yang Tengku Matthew cari?



"Matthew cari jaket Matthew je.Jaket tu Matthew beli dekat Chanel."Jawab Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia baru sahaja beli jaket itu tidak mungkin dah hilang.



"Jaket tu Marry yang pakai."Balas Tengku Marry dan dia tersenyum manis kepada Tengku Matthew.Sememangnya dia selalu pakai jaket atau hoodie Tengku Matthew.



Tengku Matthew mengangguk faham.Dia fikir jaketnya hilang.



"Matthew marah ke Marry pakai?"Tanya Tengku Marry dengan nada perlahan.Dia takut jika Tengku Matthew marah kepadanya.



"Mana Matthew marah.Matthew lagi suka kalau Marry pakai baju Matthew."Jawab Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia sememangnya lebih suka jika Tengku Marry pakai bajunya.



"Betul ke?"Tanya Tengku Marry yang ingin kepastian.Dia bertanya dengan mata bekelip-kelip.



"Betul,Matthew lebih suka kalau Marry pakai baju Matthew.Hanya Marry yang boleh pakai baju Matthew.Matthew cari tadi sebab Matthew risau kalau ada baju Matthew yang hilang."Jawab Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia memeluk Tengku Marry.Dia suka bau badan Tengku Marry dan dia juga suka bila Tengku Marry pakai bajunya sebab ada bau badan Tengku Marry.



Tengku Marry balas pelukan Tengku Matthew.Dia lega kerana Tengku Matthew tidak marah dengannya.



Tengku Marry lepaskan pelukannya dengan Tengku Matthew.Dia memandang Tengku Matthew.



"Bila Matthew balik ke Spain?"Tanya Tengku Marry.Dia sebenarnya mahu lebih lama lagi dengan Tengku Matthew.Tapi,masa tidak mengizinkan.



"Esok,Matthew balik sana."Jawab Tengku Matthew dengan nada sedih.Dia tahu Tengku Marry ingin mahu lebih lama lagi bersamanya.Dia juga begitu.Tapi,masa tidak mengizinkan.Dia sebenarnya mahu sahaja tukar University.Tapi,Dia tidak boleh.



Tengku Marry kembali memeluk Tengku Matthew.Dia ingin peluk Tengku Matthew lebih lama lagi.



Tengku Matthew membalas pelukan Tengku Marry.



"Hiks...Hiks...Hiksss."Tengku Marry menangis di dalam pelukan Tengku Matthew.Dia tidak mahu berpisah dengan Tengku Matthew.



"Kenapa?Kenapa Marry menangis?"Tanya Tengku Matthew dengan nada risau.Dia melepaskan pelukan dan dia mengesat air mata Tengku Marry.



"Marry tak nak berpisah dengan Matthew.Marry bosan kalau Matthew tak ada."Luah Tengku Marry dengan menangis.Dia sememanya tidak mahu berpisah dengan Tengku Matthew.Sejak dia kecil lagi dia dah bersama dengan Tengku Matthew.Susah dia mahu berjauhan dengan Tengku Matthew.



Tengku Matthew sedih mendengar luahan Tengku Marry.Dia juga tidak mahu berjauhan dengan Tengku Marry.Tapi,Dia terpaksa.Ikutkan hatinya ingin sahaja dia tukar University.Tapi,Dia tidak boleh.Dia mengesat air mata Tengku Marry.Dia juga tidak boleh berjauhan dengan Tengku Marry sebab itu dia datang ke sini.Setiap bulan dia akan datang ke sini.Setiap bulan dia akan berjumpa dengan Tengku Marry.



"Matthew pun tidak boleh berjauhan dengan Marry.Matthew pun bosan tak ada Marry di sisi Matthew.Matthew nak tukar ke Univeristy sama dengan Marry.Tapi,Matthew tak boleh sebab mommy larang Matthew tukar University."Pujuk Tengku Matthew.Dia tidak boleh melihat Tengku Marry menangis.



Tengku Marry mengganguk faham dan Tengku Matthew yang mengesat air matanya.



"Bila Matthew nak datang ke sini lagi?"Tanya Tengku Marry dengan nada manja.Dia meletakkan kepalanya ke bahu Tengku Matthew.Dia mahu selalu berjumpa dengan Tengku Matthew.



"Bulan depan.Setiap bulan Matthew akan ke sini."Jawab Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia tersenyum kepada Tengku Marry.



"Bulan depan Marry pergi Spain la sebab selesai je tugasan buat perfumes ni.Pelajar-pelajar diberikan cuti selama seminggu."Kata Tengku Marry kepada Tengku Matthew.Dia juga ingin ke Spain.Dia juga ingin melihat bagaimana University Tengku Matthew di sana.



Tengku Matthew mengganguk faham.Dia gembira jika Tengku Marry pergi ke Spain.Tapi,Dia cuma risau Tengku Marry pergi seorang diri ke Spain.Dia sangat risaukan tentang kesalamatan Tengku Marry.



"Boleh.Tapi,Matthew nak Marry pergi dengan Ash.Matthew tak nak ada apa-apa terjadi dengan Marry."Balas Tengku Matthew.Jika Ash tidak ikut dia sendiri akan ke UK dan membawa Tengku Marry pergi ke Spain bersamanya.



"Baik,Matthew.Marry akan pergi dengan Ash."Balas Tengku Marry dengan tersenyum gembira.Dia gembira kerana dia akan pergi ke Spain dan akan luangkan masa dengan Matthew di Spain.



Tengku Matthew mengelus kepala Tengku Marry dengan perlahan-lahan.



"Marry."Panggil Tengku Matthew dengan nada lembut.



"Hah?Apa?"Tanya Tengku Marry dan dia memandang ke arah Tengku Matthew yang sedang mengelus kepalanya.



"Marry dekat ke dengan Atlas dan Bravin?Marry suka ke dengan Atlas?Marry ada berkenalan dengan lelaki lain ke selain Atlas dan Bravin?"Tanya Tengku Matthew bertubi-tubi.Dia mahu tahu siapa yang berkawan dengan Tengku Marrry.



"Marry tak dekat sangat dengan Atlas dan Bravin.Marry bercakap dengan Atlas dan Bravin pun semasa dalam kumpulan je.Marry tak suka pun dengan Atlas.Marry tak dekat dengan mana-mana lelaki selain Atlas dan Bravin.Marry pun tak berapa dekat sangat dengan Atlas dan Bravin cuma dekat biasa-biasa je sabagai ketua kumpulan dan anak buah je."Jawab Tengku Marry dengan panjang lebar.Dia sememangnya tidak dekat dengan Atlas dan Bravin.Dia bercakap dengan Atlas Bravin pun semasa dalam kumpulan je.



Tengku Matthew mengganguk faham apabila mendengar jawapan Tengku Marry.Dia tersenyum dalam diam apabila mendengar jawapan Tengku Matthew.Dia lega apabila dengar yang Tengku Marry tidak dekat dengan Atlas dan Bravin.Tapi,Dia perlu berhati-hati dengan Atlas dan Bravin.Dia tidak mahu Tengku Marry ada perasaan cinta kepada Atlas atau Bravin.



"Marry masuk bilik dulu."Kata Tengku Marry.Dia minta diri untuk masuk ke dalam biliknya.Dia bangun dari katil Tengku Matthew.



Tengku Matthew mengganguk faham.



Tengku Marry berjalan keluar dari bilik Tengku Matthew dan dia berjalan masuk ke dalam biliknya yang berada di sebelah bilik Tengku Matthew.



"Good night,Sweet dream.Mimpi Matthew."Kata Tengku Matthew apabila Tengku Marry berjalan keluar dari biliknya.Sempat dia mengucapkan selamat malam kepada Tengku Marry.



"You too."Balas Tengku Marry dan dia masuk ke dalam biliknya.Dia masuk ke dalam bilik dan dia menutup pintu biliknya dengan perlahan.



Tengku Matthew menutup pintu bilik dan dia berjalan ke arah almari.Dia menutup pintu almari dan dia berjalan ke arah katil.Begitu juga dengan Tengku Marry berjalan ke arah katil setelah mengosok gigi dan mencuci muka dengan pencuci muka.

Tengku Marry dan Tengku Matthew baring di atas katil masing-masing.



Tidak lama kemudian,Tengku Marry dan Tengku Matthew mula tertidur.

Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now