Tengku Marry Marry keluar dari bilik dan dia berjalan masuk ke dalam lift.Dia menekan button 1.Lift mula turun ke bawah.
Tengku Marry berjalan ke arah meja makan.Dia duduk di kerusi di meja makan.Dia mengambil pizza dan dia makan sambil bermain telefon.
"Hurfff."Tengku Marry mengeluh apabila memandang mesej dia antara dengan Tengku Matthew.
✉️
"Marry""Marry"
"Marry"
"Matthew bosan"
" Matthew nak belajar dengan Marey"
✉️
"Matthew""Belajar"
"Cuti,Marry jumpa dengan Matthew"
"Matthew tak ada memang bosan."Kata Tengku Marry dengan nada perlahan.Dia mengambil susu di atas meja dan dia minum air susu sehingga habis.
Tengku Marry bangun dari kerusi dan dia berjalan keluar dari mansion bersama bag tangannya.
Tengku Marry masuk ke dalam kereta dan dia mula memandu keluar dari mansion.Dia memandu hingga ke University Oxfords.Hari ini hari pertama dia di Univeristy Oxfords.Dia tidak mahu terlamat ke University.
Sampai sahaja di University Oxfords,Tengku Marry terus keluar dari kereta.Dia lock kereta dan dia berjalan masuk ke dalam University.
Tengku Marry keluar sahaja dari kereta.Semua pelajar-pelajar memandang ke arah Tengku Marry.Begitu juga apabila Tengku Marry masuk ke dalam dewan Univeristu Oxford semua mata memandang ke arah Tengku Marry.
Tengku Marry adalah instafamous di Instagram kerana itu ramai yang mengenal dia.Semua orang juga tahu Tengku Marry adalah salah satu anggota keluarga kerajaan di Malaysia.
Sebelum masuk ke Univeristy,Tengku Marry daftar dahulu di dewan University Oxfords.
Selepas daftar,Tengku Marry masuk ke dalam University.Dia berjalan mencari kelas apabila jumpa kelas yang dia cari terus dia masuk ke dalam kelas yang dia cari.
Tengku Marry masuk ke dalam kelas kimia.Dia berjalan ke arah meja dan kerusi yang kosong.Dia berjalan ke arah kerusi yang kosong di bahagian hadapan.Sememangnya beberapa pelajar tidak suka duduk di hadapan.
Tengku Marry duduk di kerusi sambil bermain telefon.Pelajar-pelajar lain mula berkenalan antara satu sama lain.Ada juga pelajar lelaki dan juga pelajar perempuan yang terpegun dengan kecantikan Tengku Marey.Pelajar-pelajar di situ tahu Tengku Marry adalah salah satu anggota keluarga kerajaan di Malaysia.
Beberapa minit kemudian,Professor Rania masuk ke dalam kelas bersama beg tangan.Dia berjalan ke tempat professor.Dia meletakkan beg tangannya di atas meja professor.
Professor Rania melihat ke arah pelajar-pelajarnya yang berada di tempat masing-masing.
"Today is your first day at this University.I hope you all have gotten to know each other.If you haven't met yet.After class,you all can get to know each other.I am Professor Rania Najwa.You all can call me Professor Rania."Kata Professor Rania.Dia juga sempat perkenalkan dirinya sebagai Professor di situ.
Sebelum Professor Rania mengajar,Seorang lelaki datang terlambat ke kelas Professor Rania.
"Sorry,I'm late."Kata lelaki itu meminta maaf kerana dia datang lembat.
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
Misterio / SuspensoTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...