BAB 4 |MARRY IS HIM OBBESSION|

151 6 0
                                    

Tengku Marry keluar bersama dengan Kave tanpa memberitahu kepada Tengku Marryland dan Tengku Matthew.



"Kave!Kave!Kave!"Panggil Tengku Marry dengan menjerit memanggil nama Kave.Dia sedang berjalan dengan Kave menuju ke arah rumah Kave.Tapi,tiba-tiba sahaja hilang.



Kave datang ke arah Tengku Marry dengan sebuah pistol di belakang.

"Marry."Panggil Kave dari belakang Tengku Marry.

Tengku menoleh ke arah Kave yang ada di belakangnya.

"Kave pergi mana?"Tanya Tengku Marry sebaik sahaja dia pusing ke belakang.



"Pergi ambil pistol."Jawab Kave dan dia mengacukan pistol kepada Tengku Marry.



"Ambil pistol?Untuk apa?"Tanya Tengku Marry yang masih tidak sedar yang Kave yang ingin bunuh dia.



"Untuk bunuh Marry."Jawab Kave dengan senyum sinis.



"Kenapa nak bunuh Marry?Apa salah Marry?"Tanya Tengku Marry.Dia tidak faham dengan sikap Kave yang tiba-tiba berubah.



"Kau tak ada salah dengan aku.Tapi,kau ada salah dengan tuan aku."Jawab Kave yang masih mengacukan pistol kepada Tengku Marry.



"Siapa tuan Kave?Sanggu Kave nak bunuh Marry,Kave dah tak sayang dengan Marry ke?"Tanya Tengku Marry dengan nada lirih.Dia seperti ingin menangis ketika ini.Dia tidak tahu siapa tuan Kave dan dia tidak tahu apa salah dia kepada tuan Kave.



"Sayang?Aku tak sayang kau.Aku bercinta dengan kau hanya untuk bunuh kau."Jawab Kave dengan ketawa sinis.Dia sebenarnya Sayang dan cintakan Tengku Marry.Tapi,lebih baik Tengku Marey tidak tahu tentang perasaan sebenarnya.Dia akan simpan cinta dia sampai mati.Dia perlu bunuh Tengku Marry untuk tuannya.Dia sebenarnya tidak mahu bunuh Tengku Marry.Tapi,Dia terpaksa.



Tengku Marry menangis mendengar jawapan Kave.Dia tidak sangka Kave sejahat ini.



Semasa Kave ingin menembak Tengku Marry,Tiba-tiba muncul seorang lelaki misteri dengan hoodie hitam dan mask hitam dan lelaki itu juga memakai cermin mata hitam.Susah Tengku Marry dan Kave ingin melihat siapa gerangan yang menjadi penyelamat untuk Tengku Marry.



Lelaki itu menembak Kave dan dia ikat Kave menggunakan tali yang tebal.



Selepas ikat Kave,Lelaki itu menelefon polis untuk menangkap Kave.



Beberapa minit kemudian,Polis sampai dan menangkap Kave.Kave bernasib baik kerana peluru yang lelaki tembak adalah peluru biasa yang digunakan di dalam filem.

"Kave dah ditangkap dan dia akan dia akan diberikan hukuman yang setimpal."Kata Inspektor Harry kepada Tengku Marry.



Harry datang ke arah lelaki misteri yang telah menolong Tengku Marry.



"Terima kasih kerana tolong sepupu aku."Inspektor Harry berterima kasih kepada lelaki misteri itu.



Lelaki misteri itu hanya mengganguk tanpa membalas.

"Kau tak boleh ke buka mask dan cermin mata kau?"Tanya Inspektor Edward.Dia ingin melihat muka lelaki misteri itu.Dia merasa lelaki misteri itu sangat pelik.



Lelaki misteri menggeleng tanpa menjawab apa-apa soalan Edward.



Edward hanya mengerutkan keningnya sambil memandang ke arah Harry yang berdiri di sebelah Tengku Marry.



Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now