Tengku Marry menghantar Tengku Matthew ke airport dan Tengku Marry menunggu Tengku Matthew masuk ke dalam kapal terbang dan berlepas.
Selepas kapal terbang Tengku Matthew naik dah berlepas,Tengku Marry berjalan keluar dari airport.
Tengku Marry berjalan ke arah kereta dan dia masuk ke dalam kereta.Dia duduk di seat belakang.Ash mula memandu balik ke mansion.
Tengku Marry memandang ke luar tingkap kereta dan dia mengeluh kuat.Dia merasa rindu dengan Tengku Matthew.Padahal baru sahaja Tengku Matthew berlepas balik ke Spain.
"Kenapa Tengku Marry mengeluh?"Tanya Ash yang sedang memandu.Dia dengar yang Tengku Marry mengeluh kuat.
"Saya rindu dengan Matthew.Tapi,Matthew baru je balik ke Spain."Jawab Tengku Marry sambil memandang ke luar tingkap kereta.
Ash hanya diam dan dia kembali fokus memandu.Dia tahu yang Tengku Marry tidak pernah berpisah dengan Tengku Matthew sebab itu Tengku Marry dan Tengku Matthew tidak boleh berjauhan.
Tidak lama kemudian,Tengku Marry dan Ash sampai di mansion.Ash parking kereta di garage.
Tengku Marry keluar dari kereta dan dia berjalan masuk ke dalam mansion.
Ash lock kereta dan dia berjalan masuk ke dalam mansion.
Apabila masuk ke dalam mansion Tengku Marry melihat Atlas dan Bravin sedang bercakap dengan bibiknya.
Atlas dan Bravin menoleh ke arah Tengku Marry.
Bibik yang berada dengan Atlas dan Bravin pergi dari situ.Dia hanya perlu teman tamu yang masuk ke dalam mansion.
Ash yang berada di belakang Tengku Marry hanya diam dan dia meminta diri untuk pergi dari situ.Dia hanya perlu awasi Tengku Marry dan jaga kesalamatan Tengku Marry.
"Saya pergi dulu.Saya ada di meja di ruang tamu.Kalau ada apa-apa Tengku Marry panggil sahaja saya."Kata Ash meminta diri untuk pergi dari situ.Dia tidak mahu mengganggu Tengku Marry yang ingin membuat tugas bersama Atlas dan Bravin.
Tengku Marry mengganguk dan Ash pergi dari situ.
Ash berjalan sehingga ruang tamu dan dia berjalan duduk di meja yang ada di ruang tamu.
Tengku Marry melihat ke arah Atlas dan Bravin.Dia meminta jawapan kenapa Atlas dan Bravin ada di mansion dia.
"Saya dan Bravin nak bincang tentang perfumes yang kita bertiga mahu buat."Kata Atlas apabila dia dipandang oleh Tengku Marry.
Tengku Marry mengganguk faham dan dia berjalan menuju ke swimming pool.Dia duduk di kerusi yang berada di meja.
Atlas dan Bravin mengikuti langkah Tengku Marry dari belakang.Mereka berdua duduk di kerusi yang berada di meja.Mereka berdua duduk berhadapan dengan Tengku Marry.
"Apa yang korang berdua nak bincang?"Tanya Tengku Marry dengan nada dingin.Dia hanya memandang datar ke arah Atlas dan Bravin.
"Begini saya dah bincang dengan Bravin yang minyak wangi pertama bau lemon dan yang kedua bau vanilla dengan lemon dan yang terakhir kami mahu buat minyak lelaki bau vanilla sahaja."Jawab Atlas dan dia juga menjelaskan bau minyak wangi lelaki yang mereka berdua mahu buat.
"Bagus,Yang perempuan aku dah tahu nak buat apa dan minyak wangi perempuan ada tiga jenis aku nak buat."Balas Tengku Marry dan dia setuju minyak wangi yang mahu dibuat oleh Atlas dan Bravin.Dia serahkan minyak lelaki kepada Atlas dan Bravin yang perempuan dia akan buat.
Atlas dan Bravin mengganguk faham.Mereka berdua lega apabila Tengku Marry setuju apa yang mereka mahu buat.Jujur mereka berdua risau jika Tengku Marry tidak setuju.
Atlas memadang sekeliling mansion dan dia memandang ke luar dan juga di dalam mansion.
"Tengku Matthew tidak ada ke?"Tanya Atlas kepada Tengku Marry yang sedang memandang ke arah swimming pool.
"Tak ada,Matthew dah balik Spain."Jawab Tengku Marry dan dia kembali memandang ke arah Atlas dan Bravin..
"Tengku Matthew belajar di Spain ke?Kenapa Tengku Matthew tidak belajar di sini?"Tanya Atlas lagi.Dia bertanya sambil memandang mata Tengku Marry.Dia menunduk kepalanya.Dia tidak boleh memandang Tengku Marry dengan lebih lama.
"Matthew belajar di sana sebab mommy dia yang suruh."Jawab Tengku Marry dengan nada dingin.Dia memadang tepat ke arah Atlas.Dia hairan dengan Atlas yang tiba-tiba tanya tentang Tengku Matthew.Bukan mereka berdua kenal dekat pun.
"Kenapa kau tanya tentang Matthew?"Tanya Tengku Marry dengan nada dingin.Dia memandang Atlas yang sedang menunduk di atas meja.
"Tak ada apa.Saya tak nampak dia sebab tu saya tanya."Jawab Atlas dan dia mengaru lehernya yang tidak gatal.Jujur dia cemburu apabila Tengku Marry tanya dia kenapa dia tanya tentang Tengku Matthew.Dia hanya ingin tahu Tengku Matthew ada atau tidak sahaja.
Bravin merasa ada yang pelik dengan Atlas ketika ini.Tapi,Dia diam sahaja.Tidak Mungkin dia mahu berbincang dengan Atlas di depan Tengku Marry.
"Tengku Marry puteri mahkota ke?"Tanya Tengku Bravin dengan tiba-tiba.Dia memang tahu Tengku Marry berasal dari keluarga kerajaan.Tapi,Dia tidak tahu sama ada Tengku Marry adalah puteri mahkota di salah satu negeri yang ada di Malaysia.
Tengku Marry menoleh ke arah Bravin.
"Tak,Saya bukan puteri mahkota.Tapi,Saya berada di urutan ke 3 di dalam keluarga kerajaan negeri perak.Kalau saya puteri mahkota pun saya adalah puteri mahkota dari kerajaan negeri perak."Jawab Tengku Marry dan dia jelaskan dia adalah puteri dari negeri mana.Memang dia bukan puteri mahkota.Tapi,Dia sangat popular di kalangan puteri-puteri kerajaan di Malaysia.
Bravin dan Atlas mengganguk faham apabila dengar jawapan Tengku Marry.
"Mak ayah korang berdua kerja apa?"Tanya Tengku Marry dengan nada dingin sambil memandang ke arah Atlas dan Bravin.
"Mak saya seorang manager di cafe dan ayah saya bekerja sebagai pelayan restoran."Jawab Atlas dengan senyum nipis.Dia tahu yang dia bukan orang berada dan bukan salah satu anggota keluarga kerajaan seperti Tengku Marry.
"Mak saya pemilik cafe dan ayah saya bekerja sebagai makenik."Jawab Bravin pula dan dia senyum nipis.Dia dan Atlas sahabat baik sejak sekolah menengah lagi sebab itu mereka sangat rapat.Tambah lagi latar belakang keluarga mereka berdua sama.Mereka berdua bukan sekaya Tengkuw Marry salah satu anggota keluarga kerajaan pula.
"Mak Bravin pemilik restoran dan Mak saya bekerja sebagai pengurus di san.Ayah saya ketua pelayan di sana dan saya bekerja sebagai pelayan di sana."Kata Atlas apabila dia melihat Tengku Marry ingin bertanya lagi.Dia menjelaskan tentang restoran yang Tengku Marry makan bersama dengan Tengku Matthew.
Tengku Marry hanya mengganguk faham apabila mendengar kata-kata Atlas.
Tengku Marry mengajak Atlas dan Bravin makan tengah hari bersama.Awalnya,Atlas dan Bravin menolak.Tapi,setelah dipaksa oleh Tengku Marry.Akhirnya,Atlas dan Bravin menerima ajakan Tengku Marry untuk makan bersama.
Selepas Atlas dan Bravin makan di mansion Tengku Marry,Atlas dan Bravin keluar dari mansion dan balik ke rumah masing-masing.
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
Mystery / ThrillerTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...