Tengku Marry melihat dirinya di depan cermin sempat dia memuji dirinya sendiri di depan cermin.
"Cantik."Puji Tengku Marry di depan cermin.Dia tersenyum ke arah cermin.
Selepas puas melihat diri sendiri di depan cermin,Tengku Marry keluar dari bilik dan dia berjalan ke arah lift.Dia masuk ke dalam lift dan dia menekan button 1.Lift mula turun ke bawah.
TING!
Tengku Marry keluar dari lift dan dia berjalan ke arah Tengku Marryland yang sedang sarapan di meja makan.
Tengku Marry duduk di kerusi di meja makan.Dia duduk di hadapan Tengku Marryland.
"Bila Marry balik dari mansion Matthew?"Tanya Tengku Marryland dan menyuap nasi minyak ke dalam mulut.
"Baru je balik malam tadi.Matthew hantar."Jawab Tengku Marry dan dia mula menyuap nasi minyak ke dalam mulutnya.
"Pukul berapa balik semalam?"Tanya Tengku Marryland lagi sambil makan nasi.
"Pukul 12.45 am."Jawab Tengku Marry dan dia habiskan nasi minyak yang ada di atas pinggannya.
Tengku Marryland mengganguk faham.Waktu-waktu begitu dia sudah tidur.
Tengku Marry minum air susu sehingga habis.
Tengku Marry bangun dari kerusi dan dia meminta diri untuk ke University.
"Marry pergi dulu."Kata Tengku Marry dan dia mencium pipi Tengku Marryland.Dia berjalan keluar dari mansion.
Tengku Marryland kembali makan nasi minyak yang dia telah letak ke atas pinggannya.
Tengku Marry berjalan ke arah kereta Tengku Matthew.Dia melihat Tengku Matthew sedang bermain telefon dia dalam kereta.
Tengku Marry masuk ke dalam kereta dan dia menutup pintu kereta Tengku Matthew dengan sangat kuat.
"Amboi,kuatnya tutup pintu kereta.Marah dengan Matthew ke?"Tanya Tengku Matthew dengan nada lembut.Dia tahu Tengku Marry marah dengannya kerana dia hantar Tengku Marry tengah malam ke mansion Tengku Marry.
Tengku Marry tidak menjawab soalan Tengku Matthew.Dia hanya memandang keluar cermin.
Tengku Matthew mula memandu menuju ke arah University.Sepanjang perjalanan Tengku Marry hanya memandang keluar tingkap sesekali Tengku Matthew mencuri pandang ke arah Tengku Marry.
Beberapa minit kemudian,Tengku Marry dan Tengku Matthew sampai di University.
Seperti biasa Tengku Matthew menghantar Tengku Marry sehingga ke kelas.
Selepas menghantar Tengku Marry ke kelas,Tengku Matthew berjalan ke arah kelasnya dan dia masuk ke dalam kelasnya.Dia duduk di tepi tingkap.
————————————————————
Edward dan Harry masuk ke kelas Tengku Matthew.Mereka berdua ada waran ingin tahan Mirul.
"Professor Mirxrl."Panggil Inspektor Edward dan dia berjalan ke arah Professor Mirxrl.
Pelajar-pelajar mula berbisik dengan kedatangan Edward dan Harry.
"Kenapa polis datang ke kelas kita?"
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
Mystery / ThrillerTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...