Tengku Matthew gelisah dan takut apabila dia mengingat kembali mimpinya semalam.
3.47 am
Tengku Matthew bermimpi yang dia tidak dapat ke Oxfords University bersama Tengku Marry.
Tengku Matthew melihat Tengku Marry gembira berkawan dengan seorang lelaki di Oxfords University.
Tengku Matthew pernah luahkan perasaan kepada Tengku Marry.Tapi,Cinta dia ditolak oleh Tengku Marry.
Selepas menolak cinta Tengku Matthew,Tengku Marry selalu mengelak berjumpa dengan Tengku Matthew.Bahkan dia sanggup berkurung diri di dalam bilik daripada berjumpa dengan Tengku Matthew.
Tengku Matthew cuba dekatkan diri dengan Tengku Marry.Tapi,Tengku Marry selalu mengelak daripada berjumpa dengannya.Dia merasa Tengku Marry seakan ingin buang dia di dalam di dalam hidup Marry.
2 Tahun Kemudian,Tengku Marry berkahwin dengan lelaki itu.
Tengku Matthew kecewa apabila melihat Tengku Marry seakan melupakannya.
Tengku Marry kelihatan sangat gembira dengan suaminya.
Tengku Matthew hanya boleh memandang Tengku Marry daripada jauh kerana dia tidak dapat bersama-sama dengan Tengku Marry lagi.
Tengku Matthew bangun dari mimpi dengan peluh.Dia melihat jam di tepi telefonnya menunjukkan jam pukul 4.17 am.Dia baru sedar yang itu adalah mimpi.Dia lega kerana semua itu hanya mimpi.Tapi,Dia merasa mimpi itu adalah satu petanda menunjukkan yang dia pergi ikut ke mana sahaja Tengku Marry pergi.
Tengku Matthew takut jika Tengku Marry berjumpa dengan lelaki semasa belajar di Oxfords University.
Tengku Matthew mula mendengar suara-suara di kepalanya.
"Kau akan kehilangan Marry."Kata suara yang berada di kepala Tengku Matthew.
"Tak,aku tidak akan kehilangan Marry."Balas Tengku Matthew dengan nada perlahan sambil dia memegang kepalanya.
"Marry semakin besar dan semestinya Marry akan cari teman hidup dia."Kata suara itu lagi.
"Tak,Aku akan jadi teman hidup Marry.Hanya aku akan jadi teman hidup Marry.Sampai MATI aku tidak lepaskan Marry."Balas Tengku Matthew dengan separuh menjerit.Dia memegang kepalanya yang terasa semakin sakit.
"Kau jadi teman hidup Marry?Hahahaha."Balas suara itu dengan ketawa sinis apabila mendengar balasan Tengku Matthew.
"Kau siapa kepada Marry?Siapa kau nak halang Marry bercinta atau kenal dengan lelaki lain selain kau?"Tanya suara itu dengan nada sinis.
"Aku sahabat Marry dan akan menjadi suami Marry.Hanya aku yang akan menjadi suami Marry."Jawab Tengku Matthew dengan menjerit.Dia bangun dan dia mengambil ubat di dalam laci.Dia membuka botol ubat dan dia makan 1 pil.Dia telan pil itu dan dia minum air kosong yang ada di atas mejanya.
Tengku Matthew duduk di atas katil sambil melihat ke arah balkoni.
"Aku tidak akan biarkan Marry berkahwin dengan lelaki lain selain aku.Hanya aku yang akan jadi suami Marry."Kata Tengku Matthew dengan dingin sambil melihat ke arah gambarnya dengan Tengku Marry yang berada di atas meja.
"Sesiapa yang berani kacau atau dekat dengan Marry.Aku akan bunuh dia.Sesiapa sahaja yang berani pisahkan aku dengan Marry.Aku akan bunuh dia."Kata Tengku Matthew dengan nada dingin.Dia tersenyum sinis setelah berkata begitu.
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
غموض / إثارةTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...