BAB 40 |MARRY IS HIM OBESSION|

62 4 0
                                    

7.00 am



Cif Inspektor Tengku Harry dan Inspektor Adrian kesal apabila merea berdua tidak menjumpai apa-apa bukti selain kata-kata di dinding.



Lelaki berumur 40 an itu telah dibakar dan telah menjadi abu.Polis dan kumpulan forensic tida dapat mencari abu orang kerana kebakaran lelaki berumur 40 an itu terjadi di dalam kereta dan dibakar bersama kereta dan barang-barang lain.



"Kata-kata ini sahaja yang kita ada sebagai bukti yang orang bunuh ini memang serial killer."Kata Inspektor Adrian kepada Cif Inspektor Tengku Harry.Dia dan Cif Inspektor Tengku Harry menjauh sedikit dari dinding kerana bau barah yang busuk.



"Catch me if you can."Cif Inspektor Tengku Harry mengulangi kata-kata yang berada di dinding.Ini bermaksud serial killer itu mencabar dia dan yang lain untuk menangkap serial killer ini.



Inspektor Adrian hanya diam apabila mendengar Cif Inspektor Tengku Harry mengulangi perkataan yang ada di dinding itu.



Inspektor Edward memanggil kumpulan forensik untuk mencuci darah yng ada di dinding.Darah itu kumpulan forensik akan dibawa ke makmal untuk penyiasatan.



Inspektor Edward melihat Inspektor Adrian dan Cif Inspektor Tengku Harry dari jauh.Dia merasa lelaki itu sudah gila kerana melakukan perkara ini.Dia lupa yang dia lelaki itu memang gila.



Tempat itu telah dilarang masuk oleh polis.Terdapat label dilarang masuk ke dalam tempat itu.



Penduduk di situ ramai yang berkumpul untuk melihat polis yang sedang menjalankan siasatan.Mereka semua kesian dengan orang orang dibakar itu.Tersaoat bangkai kereta yang telah terbakar di kawasan itu.



Di tengah orang ramai terdapat seorang lelaki memerhati Cif Inspektor Tengku Harry,Inspektor Adrian dan Inspektor Edward daripada jauh.Dia tersenyum sinis melihat polis yang berada di situ.





2 Minggu Kemudian



Tengku Marry dan Tengku Matthew sama-sama pergi ke Riyadh untuk sambung belajar.



Tengku Matthew sudah tekad ingin jadikan Tengku Marry miliknya.



Tengku Marry tersenyum suka sambil dia melihat ke luar tingkap kapal terbang.Tidak lama lagi dia akan habis belajar.







RIYADH

8.00 pm

Tengku Marry dan Tengku Matthew keluar dari kapal terbang dan mereka berdua berjalan ke arah Ash yang sedang menunggu kedatangan mereka berdua.



Ash mengambil bag Tengku Marry dan bag Tengku Matthew.Dia berjalan ke arah kereta sambil membawa 2 buah bag.



Tengku Marry dan Tengku Matthew hanya mengikuti langkah Ash dari belakang.



Selepas itu,Mereka bertiga masuk ke dalam kereta.Ash mula memandu balik ke mansion Tengku Marry.Sememanganya Tengku Marry mempunyai mansion sendiri di Riyadh.



2 hari kemudian



Tengku Marry dan Tengku Matthew mula belajar di Univeristy yang sama.



Ash pula selalu mengikuti Tengku Marry dan Tengku Matthew ke mana sahaja.Dia adalah bodyguard kepada Tengku Marry dan Tengku Matthew.



2 tahun kemudian



Tengku Marry dan Tengku Matthew telah selesai mengambil PhD dan mereka berdua menerima ijazah PhD.



Tengku Martilda tersenyum sambil dia melihat ke arah Tengku Marry dan Tengku Matthew yang berada di atas pentas.Dia tidak sangka yang Tengku Marry dan Tengku Matthew sudah habis tamat belajar.Dia tidak sangka masa berjalan dengan cepat.



Marry Is Him ObessionWhere stories live. Discover now