Tengku Marry gembira kerana Tengku Matthew berikan dia blackkard.Dengan blackkard dia barang apa yang dia mahu handbangs,accessories,baju, dan barang couple bersama Tengku Matthew.
Selesai shopping,Tengku Matthew dan Tengku Marry balik ke mansion.
Ash dan Jamison mengikuti kereta Tengku Matthew dari belakang.
Sampai di mansion,Tengku Marry dan Tengku Matthew keluar dari kereta.Mereka berdua berjalan masuk ke dalam mansion.
Tengku Matthew dan Tengku Marry berjalan masuk ke dalam lift.Tengku Matthew menekan button 30.Lift mula naik ke tingkat atas.
TING!
Tengku Matthew dan Tengku Marry keluar dari lift.
Tengku Marry berjalan masuk ke dalma bilik dan Tengku Matthew mengikuti langkah Tengku Marry masuk ke dalam bilik.
"Marry nak ke bathrrom.Marry nak mandi dan bersihkan badan.Matthew duduk la dulu."Kata Tengku Marry dan dia berjalan masuk ke dalam bathroom.
Tengku Matthew duduk di atas katil Tengku Marry dan dia baring di atas katil Tengku Marry.
Ash dan Jamison membawa barang-barang Tengku Matthew dan Tengku Marry masuk ke dalam mansion.
Ash dan Jamison berjalan ke arah lift.Mereka berdua masuk ke dalam lift dan mereka berdua membawa masuk barang-barang Tengku Matthew dan Tengku Marry masuk ke dalam lift.
Jamison menekan button 30 dan lift mula naik ke tingkat 30.
TING!
Ash dan Jamison keluar dari lift bersama barang-barang Tengku Matthew dan Tengku Marry.Mereka berdua meletakkan di depan bilik Tengku Marry.
Selepas meletakkan barang-barang di depan bilik Tengku Marry.Mereka berdua masuk kembali ke dalam lift.Ash menekan button 16 dan lift mula turun ke tingkat 16.
TING!
Ash da Jamison keluar dari lift dan mereka berdua berjalan masuk ke dalam bilik masing-masing.
Tengku Matthew bangun dari katil dan dia berjalan ke dan pintu dia buka pintu bilik Tengku Marry dan dia membawa masuk semua barang ke dalam bilik Tengku Marry.
Selepas membawa masuk barang ke dalam bilik Tengku Marry,Tengku Matthew menutup pintu dan dia mengunci pintu bilik Tengku Marry.
Tengku Matthew baring di atas katil Tengku Marry dan dia tersenyum apabila dia bau cadar katil.Bau Tengku Marry.
Tiba-tiba telefon Tengku Marry berbunyi dan dia melihat nama Atlas yang ada di skrin telefon Tengku Marry.
Tengku Matthew menjawab panggilan telefon daripada Atlas tanpa teragak-agak.
"Tengku Marry,Saya ada sesuatu nak cakap dengan Tengku Marry."Kata Atlas sebaik sahaja panggilan dia dijawab.Tapi,Dia tidak tahu panggilan itu dijawab oleh Tengku Matthew.
"Aku Tengku Matthew bukan Tengku Marry."Balas Tengku Matthew dengan nada dingin.Dia tahu apa yang Atlas ingin beritahu kepada Tengku Marry kerana itu dia menjawab panggilan telefon Atlas.
Atlas diam dan dia kembali bersuara.Tapi,Kali ini nada dia kedengaran dingin.
"Mana Tengku Marry?"Tanya Atlas dengan nada dingin.
YOU ARE READING
Marry Is Him Obession
Mystery / ThrillerTengku Marry Scarlet dalah sahabat kepada Tengku Matthew Wolf dan dia juga sangat manja dengan Tengku Matthew Wolf.Dia adalah salah satu keluarga diraja.Dia mempunyai ramai peminat.Dia selalu dijaga oleh Tengku Matthew Wolf.Dia pernah bercinta denga...