MERHABA! DÖNDÜM!
BİLİYORUM BİLİYORUM. YAKLAŞIK 2-3 AYDIR YOKTUM. TRAINING'E YB GELMEDİ. KİMSENİN YORUMLARINA, PROFİLİMDEKİ VE ÖZELDEN MESAJLARINA CEVAP VEREMEDİM. HERHANGİ BİR YAŞAM BELİRTİSİ GÖSTERMEDİM. ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLERİM. BANA KIZABİLİRSİNİZ, HAKLISINIZ DA. SADECE TATİLİM BİRAZ YOĞUN GEÇTİ. WATTPAD'I BIRAK, YAŞAM DAMARIM TWITTER'E BİLE ZAMAN BULAMADIM. TÜM TATİL BOYUNCA ŞEHİR DIŞINDAYDIM VE BİRAZ SOSYALLEŞMEK İSTEDİM. ÜZGÜNÜM, SİZİ BEKLETTİM. BELKİ DE YB UMUDUYLA BEKLEYEN BİLE KALMAMIŞTIR. BELKİ DE BU BÖLÜM 3-4 OY ALACAK. BİLMİYORUM. SİZDEN TEKRAR ÖZÜR DİLERİM, BU YÜZDEN UP UZUN BİR BÖLÜM YAZDIM. BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Maç başlamıştı.Heyecandan yerimde duramıyordum. Cristiano hemen önümden geçmişti az önce. Ben ise salak gibi çığlık atmıştım. Chloe ve bu bölümde oturan diğer taraftarlar bana tuhaf bir şekilde bakmışlardı. Hemen kendime çeki düzen verip sakin kalmaya çalıştım.
"Şunu yapmayı keser misin Sky. Burada oturan tek Real'li olman yeterince ilgi çekiyor zaten" dedi Ashley gülerek. Gülümsedim ve "Ama .. Tanrım, o yanımdan geçtiğinde bende kendimden geçiyorum. Sakin olmam imkansız gibi birşey" dedim.
Taraftarlardan çıkan sesin yükselmesiyle hemen başımı oyunculara çevirdim. Top Messi'ye gelmişti. Ah, hayır. Cris'i müthiş bir çalımla geçmişti. Onu pek sevmesemde mükemmel bir oyuncu olduğunu kabul etmem gerekiyordu.
Top şimdi de Suarez'in ayağındaydı. Hızla ilerliyordu. Taraftarlarda heyecan doruktaydı. Ve tabii bende de öyle. Çünkü eğer o top Neymar'a ulaşırsa, %50 şansla MSN üçlüsü yine başaracak ve golü bulacaklardı.
Tam da öyle olmuştu. Suarez'in pası tam da Neymar'ın ayağına gelmişti. Önünde onu durduracak kimse yoktu sanki. Çok hızlı koşuyordu. Hemen yanında koşan Bale'i atlatıp kaleci ile baş başa kaldığında ..
Gözlerimi kapatmıştım. Ashley ise kolumu sıkıyordu.
Taraftarlardan gelen "Gol!" bağırışları beni ürkütmüştü. Gözlerimi açtığımda Neymar'ın takım arkadaşları altında ezildiğini görmüştüm. Bu bölümde oturan Ashley ve diğer taraftarların tümü ayaktaydı ve sevinçle birbirlerine sarılıyorlardı. Chloe ise sevgilisini izliyor ve alkışlıyordu. Gözüm birden "Babam gol attı!" diye bağıran çocuğa kaymıştı. Ne babası? Neymar'ın bir çocuğu mu vardı?
Ah herneyse. Bunu şuanlık beni ilgilendirmiyordu.
"İşte bu dostum! İşte bu!" diye bağırdı Ashley ve beni ayağa kaldırdı. "Bu gol sanaydı Skylar. Ve açıkçası, mükemmel bir goldü"
Neymar takım arkadaşlarının altından kurtulduktan sonra bizim olduğumuz bölümün önünden koşarak geçti. Bana göz kırptı ve sevgilisine dönüp öpücük yolladı. Yüzüm asıktı. Real Madrid bir gol yemişti. Gözüm Neymar'ın Dani Alves ile yaptığı saçma danstan, Cristiano'ya kaydı.
Hüzünle etrafı izliyordu. Tanrım, şimdi yanında olup ona moral vermek isterdim. Tam o sırada sanki biri benimle aynı şeyi düşünmüştü. Genç bir kız sahaya atlamış, Ronaldo'ya doğru koşuyordu. Güvenlikler hemen onu durdurmak için peşinden gelirlerken Cristiano onlara durmalarını söyledi ve kıza sarıldı. Ne kadar da alçak gönüllüydü. Tanrım, o kız ben olmak isterdim.
...
İkinci yarı başlamıştı. Hatta 15 dakika bile olmuştu. Barcelona hala Neymar'ın attığı golle 1-0 öndeydi. Real Madrid birkaç tane tehlikeli pozisyon bulmuştu Barcelona kalesinde ama hiçbiri gol olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Training [Written by; Neymarable] TAMAMLANDI
FanfictionReal Madrid ve Cristiano Ronaldo sevdalısı Skylar, Camp Nou'da top toplayıcılığı yapan babasının sakatlanması üzerine onun yerine çalışmaya başlar. Nefret ettiği takımın stadında çalışmak onu çok zorlar. Üstüne birde ukala bir 11 Numara ile uğraşmak...