1-2 Hafta Sonra.
#
Sokağa çıkamayacak hale gelmiştim.
Şu son birkaç haftada, 23 yıllık yaşamımda asla olmadığım kadar popüler, tanınmış ve gündemdeydim. Artık sokağa daha az çıkıyordum, çünkü insanlar rahat bırakmıyorlardı.
Hamileydim ve doktoruma muayene randevum için gitmeye dahi endişeyle yaklaşıyordum.
Neymar'ın o harika tweet jestinden sonra tüm haber programlarında, magazinlerde ve sosyal medyada gündem olmuştum. Sosyal medya hesaplarımda paylaştığım fotoğraflarım her yerde vardı. Herkes hakkımda bir şeyler yazıyordu.
Bu olayı hoşgörü ile karşılayanlar vardı, ama nefretle hakkımda kötü konuşanlar da.
Mesela Chloe. Şu Neymar'ın eski, model sevgilisi.
Bir defile sonrası ona sorulan, "Eski futbolcu sevgiliniz Neymar, Twitter üzerinden yeni bir aşka yelken açtı. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?" sorusu üzerine "Lütfen muhattabım olabileceğini düşündüğünüz insanlar hakkında bana sorular yöneltin arkadaşlar. Ben o bayanı malesef tanıyorum ve bu olayın sadece ilgi çekmek için yapıldığını tahmin edebiliyorum."
APTAL.
Tamam, sakinim. Devam ediyorum.
Neymar ünlüydü ve haliyle fanları vardı. Hepsi değil ama, bazıları -genellikle kızlar- benden pek hoşlanmamışlardı. Onlara hak veriyordum. Cristiano, Irina ile çıkmaya başladığında bende delirmiştim.
Gel gelelim asıl meseleye.
Ailem.
Evet, onlar da artık bizi biliyorlardı. Babam her zamanki gibi haber programlarından bunu öğrenmişti ve beni derhal eve çağırıp olayı başından itibaren anlattırmıştı.
Bebekten henüz haberleri yoktu ama anlattıklarımdan sonra bizi zor da olsa kabullenmişlerdi. Hatta babam Neymar'ı aramamı isteyip, onunla telefonda bile görüşmüştü. Neymar kendini, bana olan yoğun duygularını, gizli olan ilişkimizi ve daha birçok şeyi, babam ile konuşup açıklığa kavuşturmuştu.
Herşey gayet iyi gidiyordu.
Şimdiye dönelim.
---
Neymar'ın evindeydim.
2-1 kazandığımız ve gollerin birini Neymar'ın attığı maçtan sonra, heyecandan üstümde yer değiştirmiş formamı düzeltip mutfağa, doktorumun bana verdiği vitaminlerimden birini içmek için girdim. Bu sıralar kendimi fazlaca strese sokmuştum. İlişkimizin herkes tarafından duyulmuş olması, insanların üstüme gelmesi, aileme açıklama yapma derdi ve son olarak Natalie adlı kadının hala sevgilimin etrafında oluşu beni strese sokmuştu.
Neymar bana projenin istediğini alamadığını ve bu yüzden yapılmaktan vazgeçildiğini söylemişti. Bu kadın daha neden benim Brezilyalımın etrafında dolanıyordu ki? Her maçına gidiyordu ve üstünden forması da eksik olmuyordu.
Bana fazla tehlikeli geliyordu. Hakkını vermek gerekirse, gayet güzel bir kadındı. Chloe onun yanında bir hiçti bile. Tabiki burada önemli olan Neymar'ın düşünceleriydi ve ona göre ben, bu dünyadaki en güzel ve seksi kadındım.
Bu cümleleri hamileliğimin sekiz-dokuzuncu ayında da söylemesini bekliyordum ondan.
Hapı su ile birlikte yuttum ve bardağı tezgahın üzerine bıraktım. Yorgun hissediyordum. Yavaş adımlarla oturma odasına girdim ve kendimi koltuklara attım. Elimi karnıma yerleştirip okşadım. Artık onu daha da fazla hissetmeye başlıyordum. Yaklaşık 1.5 aydır benimleydi. Önümüzde daha çok yol, aşılacak daha çok engel vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Training [Written by; Neymarable] TAMAMLANDI
FanfictionReal Madrid ve Cristiano Ronaldo sevdalısı Skylar, Camp Nou'da top toplayıcılığı yapan babasının sakatlanması üzerine onun yerine çalışmaya başlar. Nefret ettiği takımın stadında çalışmak onu çok zorlar. Üstüne birde ukala bir 11 Numara ile uğraşmak...