"Alo? Ben Natalie, Neymar şuan müsait değil. Siz kimsiniz?"Telefonu yatağa bıraktım ve derin nefesler almaya çalıştım. Vücudumun her bir bölgesi teker teker iflas ediyordu sanki.
Kendimi toplamaya çalışıp telefonu yeniden kulağıma tuttum.
"Asıl s-siz kimsiniz? Neymar n-nerede?" dedim titrek sesimle. Kadın "Size kimsiniz diyorum. Bana bir bilgi vermediğiniz sürece, bende size Neymar hakkında bir bilgi veremem. İyi akşamlar."
Arama kapanmıştı.
Çıldıracakmış gibi hissediyordum! Bu kadın kimdi! Ne saçmalıyordu! Benim Brezilyalı'mın telefonu bu kadında ne arıyordu?
İçimde, yediğim tüm makarnanın midemden yukarıya doğru çıktığını hissediyordum. Ağzımı elimle kapadım ve hızla odamdan çıkıp banyoya girdim.
Evet, severek yediğim domates soslu makarnayı klozette tamamen görebiliyordum. Bu iğrençti! İğrenç!
Annem aniden banyonun kapısında belirdiğinde ayağa kalktım ve sifonu çektim. Ağzımı yüzümü yıkamak için suyu açtım.
"İyi misin Skylar!?" dedi annem dağılmış saçlarını yeniden toplarken. Ağzımı suyla çalkalarken "Ovot, goyot oyoyom." dedim.
"Haydi uyu artık. Biraz dinlenmen gerekiyor. İyi olduğundan eminsin değil mi?" dedi sırtımı sıvazlarken. Başımı salladım ve ıslak yüzümü havluyla kuruladım.
"Hızlı yediğim için olabilir, beni düşünme iyiyim." dedim. Annem gülümsedi ve "Peki, iyi geceler tatlım." deyip odasına girdi.
O odasına girdikten sonra ben hiçte iyi olmadığımı anlamıştım. Gözyaşlarım yanaklarıma doğru akarken, ses çıkarmamaya dikkat ettim. Bu çok saçmaydı! Neymar neden telefonunu açmamış da, bu kadın açmıştı? Gereksiz şüphe ve kuşkular beynimi yiyip bitirirken ben sessizce ağlıyordum.
Odama girmeyi başardıktan sonra çantamdaki tişörtleri çıkardım. En beğendiğimi ayıcığıma giydirdim ve ona sıkıca sarıldım. Ağlamamaya çalışmak, ateşe karşı koymaya çalışan bir mum gibi bir şeydi.
Gerçeği bilmiyordum. Belkide önemsenecek bir şey yoktu. Belkide aileden bir kadındı. Ama onu ele geçirmek isteyen bir fahişe de olabilirdi. Daha doğrusu, herşey olabilirdi.
Yaklaşık bir saat sonra, onu yeniden aramaya karar vermiştim. Telefonumu titreyen elimle tuttum ve aradım.
Stres beni yeniden ele geçiriyordu. Bu kadarı fazlaydı. Ben yarın kesinlikle bir doktora görünmeliydim. Arama yeniden açıldığında, duyduğum bu kadın sesi beni yeniden deli etmeye başlamıştı.
"Alo?"
Kendimi topladım ve "Alo? Ben Skylar Steeller. Siz sevgilimin telefonunu neden açıyorsunuz?"
Kadının kahkahasını duymak bana ekstra bir sinir vermişti.
"Sevgili mi? Sanırım yanlış kişiyi aradın. Bu Neymar Jr'ın telefonu. FC Barcelona'lı ünlü futbolcu."
"Evet, gayet doğru numarayı aradım. Telefonu kendisine verirsen, doğruyu söylediğimi görürsün."
"Neymar'ın sevgilisi olduğunu iddia ettiğine göre kimsin sen? Ünlü bir şarkıcı mı yoksa model mi? Zengin ve asil bir aileden mi geliyorsun yoksa?"
Birkaç saniye durdum.
Ben bunların hiçbiri değildim.
"Hiçbiri. B-ben sadece .. " dedim.
Kadın kocaman bir kahkaha attı. "Bu numarayı nereden buldun bilmiyorum ama birdaha aramamanı tavsiye ederim."
Arama kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Training [Written by; Neymarable] TAMAMLANDI
FanficReal Madrid ve Cristiano Ronaldo sevdalısı Skylar, Camp Nou'da top toplayıcılığı yapan babasının sakatlanması üzerine onun yerine çalışmaya başlar. Nefret ettiği takımın stadında çalışmak onu çok zorlar. Üstüne birde ukala bir 11 Numara ile uğraşmak...