0.5

198 14 1
                                    

Kalktığımda saat 12.00'ye geliyordu. Dün galiba çok yorulmuştum. Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu. Büyük ihtimalle abim kahvaltı hazırlıyordu.

Homura:Asamii kahvaltı hazırrr KALKK!

Asami:TAMAM BE NE BAĞIRIYON KALKTIM?!

Sağır oldum amk. Kalktım günlük rutinimi halledip mutfağa gittim.

Asami:Ne bağırıyon lan! Sağır oldum.

Homura:Kahvaltı yap benim çıkmam lazım geç gelirim dışarı çıkarsan anahtarını almayı unutma!

Asami:Tamam bay bayy!

Kahvaltımı bitirdim. Üstüme bir oversize tişört ve paraşüt pantolon giydim ve bir tane minik sırt çantası alarak çıktım. Mezarlığa gidecektim. Mezarlığın girişinde bir tane motor vardı bu motor sanki Mikey'nin motoru idi. O da mı benimle aynı sebepten dolayı gelmişti? Mezarlığın içine girdiğimde Mikey Shinichiro'nun mezarının çnğne bağdaş kurmuş ağlayıp bir şeyler söylüyordu. Yanına gidip bende bağdaş kurmuştum.

Asami:Selam.

Mikey:S-selam.

Gözleri kızarmıştı. Nedense onun ağladığını görünce kendimi kötü hissetmeye başladım. Elimde iki tane dorayaki vardı. Normalde bir tanesini Shinichiro'nun mesarlığının çnğne bırakacaktım ama Mikey olduğu için Mikey'ye uzattım.

Mikey:Teşekkürler.

Diyip elinde tutmaya başladı. Gözlerim dolmays başladı. Ellerimde titriyordu. Gözümden bir kaç yaş süzüldü.

Asami:B-ben isteyerek yapmadım. Ö-özür dilerim. Ben bunu yapmasaydım hiç birini yaşamayacaktım.

FLASHBACK

Bir polis beni çocuk cezaevi yazan bir yere götürmüştü. Bense sessizce ağlıyordum. Kahretsin çok korkuyorum.

P(olis): Sakin ol tamam mı? Burası korkulacak bir yer değil.

Asami: Hı-hı.

Başımı olumlu anlamda salladım. İçeri girdiğimizde polis amca beni bir hapishane gibi bir yere soktu ve kendisi o kapıyı kilitledi. Bir kaç sesseriyr benzeyen çocuklar vardı.

X:Hahah, demek burada yenisin neden buradasın velet?

Asami:B-ben birini öldürdüm.

Birden konuşan kızın yanında duran kız karnıma bir tane yumruk atmıştı.

Asami: Ahh!

X:Biraz daha vursana bir insanın acı çekmesini izlemek çok hoş!

O kız br kaç tane daha tmruk atmıştı bana ondan sonrası yok...

FLASHBACK END

Hatırladıkça ağlıyordum. Mikey ise birden bana sarılmıştı.

Asami:Ben normal birisi olmak istemiştim hep biliyor musun? Sıradan bir hayatım olsa çok nutlu olurdum. Böyle sabah kalksam kahvaltı hazırlasam kendime sonra spor yapsam spordan geldikten sonra soğuk bir duş alıp dışarı çıksam sizin ile buluşsam şakalaşsak gülsek eğlensek güzel olmaz mıydı?

Mikey:Söz veriyorum bunu bir gün sana yaşatacağım.

Asami:Keşke.

Mikey:Gidelim mi? Belki dorayaki alırız olmaz mı?

Yüzüne baktığımda Mikey aldığım dorayakinin son yudumunu yutmuştu. Kıkırdadım.

Asami:Hadi alalım.


ÇOK ŞÜKÜR YAŞIYORUMM 2-3 bölüm sakin olmasını istiyorum çünkü... çünküsü yok aslında öyle gerekmiş ondan sonra biraz macera eklicem ve ben galiba asamiyi Tomana ekleticem daha nasıl dövüştüğünü Takemichi hariç kimse görmedi ama Mikey fln dövüştüğünü gödüğü zaman tomana katıl fln dicek inşallah

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin