0.8

156 13 3
                                    

Sahilde bir bankta oturarak muzlu sütümü içiyordum. Birden bir kaç metre uzaktaki banka birisi karnını tutarak oturdu. Sanki karnına bir şey olmuş gibiydi. Karnına bakınca kanadığını anladım ve hemen çocuğun yanına gittim.

Asami:Hey, iyi misin?

Kakucho: Sence iyi gibi mi duruyorum Asasa?

Dur bir dakika küçükken bunu bana sadece Kakucho derdi.

Asami:K-Kakucho sen misin?

Kakucho:Evet ama gördüğün gibi bana yardım etsen mi diyorum?

Asami:Doğru dur yakınlarda bir eczane vardı bir kaç dakika beklesen olur mu? Söz hemen geleceğim.

Hemen koşa koşa eczaneye girdim. Ve ilk yardım çantası alıp çıktım. Yine koşa koşa Kakucho'nun yanına gittim.

Asami:Geldim. Şimdi senden üstünü çıkarmanı isteyeceğim.

Üstünü çıkardı. Bende ona ilk yardım yaptım.

Asami:Hastaneye girmen gerek. Ben ilk yardım yaptım ama o kadar işe yarayacağını sanmam.

Kakucho:Olmaz tutuklanmak istemiyorum.

Asami:Ne yaptın ki?

Kakucho:Bunu sana şuan anlatamam.

Asami:Peki. İstersen evine bırakıyım.

Kakucho:Gerek yok ama senden bir şey isteyeceğim. Telefonum da "İzana" diye biri kayıtlı onu arayıp buraya gelmesini söyler misin?

Asami:Tabikide.

Telefonunu alıp İzana'yı aradım.

İzana:Ne oldu yine Kakucho?

Asami:Ah, pardon İzana sen misin?

İzana:Evet ama sen kimsin ve Kakucho nerede?

Asami: Merak etmeyin Kakucho güvende sizin *** sahiline gelmenizi istiyor. Birde biraz yaralı hızlı gelseniz iyi olur.

Çocuk yüzüme kapatmıştı. Kakucho'nun yanına oturdum.

Asami:Çok değişmişsin.

Kakucho:Sende değişmişsin.

Asami:Her insan değişir. Bu bazen iyi bazende kötü şeylere yol açar. Sen? Sen iyi şeylere mi yol açtın kötü şeylere mi?

Kakucho:Bilmem sen tahmin et iyi mi kötü mü?

Asami:Serseriye benziyorsun. Ama yinede iyi birisin Kakukaku.

Son sözümü söyleyip oradan uzaklaştım. Eve doğru yol aldım. Eve geldiğimde kendimi direkt kendimi yatağa attım. Uymuş olmam lazım ki saat gecenin 04.00'ünde kalktım. Biraz tatağın içinde dönüp durdum. Uyuyamayacağımı fark ettiğimde mutfağa gittim su içtim. Kötü bir eüya görmüştüm. Genelde rüyalarım çıkar ama inşallah bu gerçek olmaz.

Rüya

Asami:MİKEY YAPMAA!

Mikey:Shh sus güzelim alt tarafı onun boynunu keseceğim. Hem o bizim ilişkimize karşı değil miydi?

Mikey Draken'in ölümünden sonra tam bir psikopata dönmüştü. Şuan ise beni bir sandalyeye bağlamıştı ve abim Homura'yı öldürmeye çalışıyordu. Gözümden durmakçasına yaşlar akıyordu.

Asami:Manjiro lütfen yapma! Yalvarı-

Birden Mikey abime ateş etti...

Rüyanın Sonu

Bir an yine aklıma gelince elim ayağım titremeye başladı ve anlık titremeyle elimdeki bardak düştü ve kırıldı.

Homura:Asami iyi misin? Sana bir şey oldu mu? Nasıl kırıldı?

Asami:Bana bir şey olmadı karanlık olduğu için göremedim düştü.

Homura:Hmm peki temizle o zaman.

Kırıkları temizleyip odaya gittim. Saat 05.00 idi. Üstümü değiştirip yanıma bir çanta aldım. Abime dışarı çıktığıms dair bir not bırakıp çıktım. 24/7 açık olan bir marketten iki tane muzlu süt aldım ve mezarlığa gittim.

Asami:Selam yine ben geldim Shinichiro.

Ona rüyamı anlatmaya başladım. Bir yandanda muzlu sütümü içiyordum. Rüyam bitirince kafamı onun mezar taşına yasladım ve ağlamaya başladım...

Selamm ben geldim acaba Asami'nin rüyası gerçek olacak mı? Homura ölecek mi? Veya Kisaki'ye ne bok olacak? İnşallah ölür piç gram seviyorsam bok olayım neyse bir dahaki bölümde görüşürüzz

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin