Medyadaki şarkı çok iyi net dinleyin çok tavsiye ediyorum.
Yıl:2008
Yasuda Asami Yaşı:17Yeni karakter
Adı:Ai
Soyadı:Kato
Yaşı:18
Boyu:162
Özellikleri:Resim çok iyi çizer, kaykay kayabiliyor, her zaman pozitif biri, yemek çok iyi yapıyor.Sevdiği şeyler:Asami ile takılmak, resim çizmek, yemek yapmak, yemek yemek.
Asami'den
Tokyo'dan gidişimin ardından tam 3 yıl geçmişti. Ve şimdide geri dönüyorum. Ama eski arkadaşlarım beni hatırlayacak mı? Çünkü duygularım, düşüncelerim hepsi değişmişti. Tek değişmeyen şey görünüşümdü. Fransa'da benim gibi bir Japon bulmuştum. Adı Ai idi. Şuan ki benim tam tersim olsada onun ile çok iyi anlaiıyorduk. Hatta onun ile Japonya'ya gelmiştik. O annesinin yanına gitmişti. Bense geneleve gelmiştim. Bavulumu almış genelevin yanında durmuştum.
Mikey umarım telefon numarasını değiştirmemiştir.
Mikey'yi aradım. 2 defa çalmıştı. Ondan sonra açıldı.Asami:M-Mikey? Sen misin?
Mikey:Asami!
Sesi çok fazla duygusuzca geliyordu. O da değişmişti.
Mikey:Asami sensin! Sensin değil mi? Neredesin? Yanına geleceğim.
Sesi çok azda olsa sevinçli gelmişti. Ağlayışımı durduramıyordum.
Asami:Genelevdeyim ben gittikten sonra olan biteni anlatacaksın!
Mikey bir anda telefonu kapattı. Merdivende bavulum ile oturmuştum. İki dakika sonra Mikey'nin motorunun sesi duyuldu.
Mikey gelmişti.Mikey:Asami!
Üstüme doğru koşup bana sarıldı. O ağlıyordu.
Mikey:Sen dönmezsin diye çok korktum.
Sırtını okşamaya başladım. O kadarda değişmemişti.
Mikey:Ben... Toman'ı dağıttım. Ve onlarla ayrıldım. Onlarla 1 senedir görüşmüyorum.
Asami:Bunu neden yaptın peki?
Mikey:B-benim içimde kara dürtü diye bir şey var. Onu artık kontrol edemiyorum. Onlara zarar vermekten korktuğum için görüşmüyorum artık onlarla.
Asami:Peki o zaman bugün benim ile onlarla görüşeceksin.
Yıllardır aradığım mutluluk onu görünce gelmişti. Fakat nasıl tepki verecektim? Ben bunu unutmuştum. 3 yıl boyunca sürekli ağlamış ve okula gitmek dışında odamdan çıkmamıştım.
Mikey:Olmaz.
Asami:Hayır olacak! Beni tek bırakamazsın.
Bir elimde bavul diğer elimde Mikey'nin elini çekiştirerek kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //
Fanfiction•Küfür ve argo içerir. •şiddet gibi olumsuz davranışlar içerir. •Animeden bağımsızdır.