Gözümü hastane odasında açmıştım. Doğru en son sırtımdan vurulmuştum. (Backstaber staber staber FJENDBSKDB) Etrafıma baktığımda Ran ve İzana vardı.
Ran:Bir an uyanmayacaksın sandık lan.
Asami:Noldu en son?
İzana:Seni bir kişi silah ile vurdu.
Ran:Sevgilin nerede diye merak etmiyor musun?
Asami:Siz ne zaman öğrendiniz?
Ran:Bizim duvarlarda gözümüz var o yüzden biliyoruz.
Asami:Haha çok komik!
İzana:Mikey nerde cidden?
Ran: Dorayaki almaya gitti.
İzana: Ben en iyisi doktoru falan cağırayım.
İzana doktoru çağırmaya gitmişti.
Ran:Ee, ben şimdi sana yavşayamayacak mıyım?
Asami:Hayır tabikide.
İçeri doktor girmişti.
Dr:Uyanmışsın Asami. Geçmiş olsun. Şimdi sana bir kaç muane yapacağım. Bir de 2 güne taburcu olabilirsin çünkü yediğin darbe sırtına sıyırmış gibi bir şey olmuş. Ama garip bir şekilde yaran biraz derin olmuş. Bu yüzden kalman gerekiyor burada.
Dedi ve muaneyi yapıp gitti.
Ran:Bak bunu bende bilmiyordum. Vay anasını bunu ben bile bilmiyordum lan. Acaba bu doktor gizlice bizimi izliyordu?
İzana, Asami: Salaksın!
İçeriye Mikey girdi.
Mikey:AAA UYANDIN MI?
Asami:Yok uyanmadım ben aslında ölüyüm. Tövbee
Mikey:Saçma mı oldu?
Asami:Evet.
Mikey elindeki poşetten bir tane çikolata ve bir tane kraker aldı. Çikolatayı Ran'a krakeri de İzana'ya attı. Ve bir tane de poşetten muzlu süt çıkardı. Onu da bana verdi.
Ran:Gel biz çıkalım.
Dedi İzana'ya. Ran İzana ile birlikte çıktı.
Asami:M-muzlu süt için teşekkür ederim.
Mikey:Seni çok özledimm. 1 gündür o sesini duyamıyordum. Çok ağır geldi!
Mikey yüzüme yaklaştı. Biraz daha yaklaştı ve dudağını dudağıma götürdü. Dudağımı öpüp çekildi.
Mikey:Kavga berabere bitti.
Asami:Nasıl oluyor o?
Mikey:Sen vurulmuş gibi bir şey olunca herkesin modu düşmüştü zaten o yüzden İzana ile ortak karar alarak berabere bitirdik.
Asami: Son zamanlar yaşadığım olaylar biraz garipti.
Mikey:Evet. Bir kıza göre çok acı çektiğin gözlerinden belli oluyor. Gözlerinde mutlu olsan bile o bir yerlerde hüzün var.
Asami:Sanırım sana yine aşık oluyorum.
Mikey:diğerleri nerede diye sormayacak mısın?
Asami:Sormak istemiyorum. Çünkü nerede olduklarını ne yaptıklarını az çok tahmin edebiliyorum.
Mikey:Haklısın.
Birisi odaya baskın yapması ile gözümüz kapıya kaydı.
Rindou:Kodumun malları biraz mutlu olsanıza ya sıçıcam şimdi ağzınıza gülün lan zorla güldürtürüm yoksa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //
Fanfiction•Küfür ve argo içerir. •şiddet gibi olumsuz davranışlar içerir. •Animeden bağımsızdır.