Babam karşımda durmuştu. O gün annem için topladığım beyaz gülleri ekmişti. Ve suluyordu. Güllerin üzerinde hâlâ kan lekeleri vardı.
AB:Kızım hoşgeldin evine! Hapishaneden çıktığın gibi buraya gelirsin diye düşünmüştüm ama yanılmışım.
Asami:Şerefsiz.
Diye çok kısık bir sesle mırıldandım.
AB:Duyamadım yine der misin bitanem?
Asami:ŞEREFSİZ DEDİM İT OĞLU İT!
AB:Aaa çok ayıp canım kızım.
Asami:NE HAKLA BURADA KALIRSIN LAN PİÇ!? ANNEMİ ÖLDÜRDÜKTEN SONRA NE HAKLA BURADA KALIYORSUN PİSLİK?!
AB:Babanla böyle konuşmamalısın ve senin "ANNE" dediğin şerefsiz beni aldattı!
Asami:SIRF ALDATTI DİYE Mİ ÖLDÜRDÜN LAN PİÇ?!
O kadar sinirliydim ki yumruklarımı sıkıyordum ve hüngür hüngür ağlıyordum. En sonunda şerefsize bir tekme geçirecekken zar zor tutmuştu. Şaşırmamıştım. Çünkü o bir kareteciydi. Usta bir kareteciydi. Bana da o öğretmişti kareteyi ben kahverengi kuşakken o olay yaşanmıştı.
AB:Sözümü unutmadığını düşünmüştüm. Unuttuysan aklına kazıyım "Asla sana bir şeyi öğreten kişiye meydan okuma Asami."
Son sözünü söyleyip kafama bir tekme geçirdi. O kadar set vurmuşru ki neredeyse tahtalı köye gidiyordum. Sonrasında kendime geldim.
AB:Özür dilerim çok sert vurdum kızım.
Şerefsiz ilk Annemden özür dilemeliydi. Ağlayışımın iyice sesli olduğunu fark ettim. Ve dayanamadım babama sarıldım.
Asami:Babağağağ seni çok özledim.
AB:Canım kızım bende seni çok özledim.
Babam benim sarılmama karşılık vermişti. birbirimizden ayrılmıştık. (Bu arada Asami'nin babasının ismi Jiro olacak)
Jiro:Abin nasıl? Onu da çok özledim.
Asami:Abim mi? İyi o da.
Dedim kısık bir ses ile.
Jiro:Barıştık mı?
Asami:Sence?
Diye mırıldandım. Ona hâlâ kırgındım ama aynı zamanda özlemiştimde.
Jiro:Aç mısın? Miso çorbası yaptım.
(Miso çorbası geleneksel bir Japon çorbasıdır.)Asami:Waaa, miso çorbası mıı? Senin elindense yerim!
Jiro:Mutfağın yerini biliyorsun zaten mutfağa geç ben geliyorum.
Asami:Hai!
Murfağa doğru ilerlerken aklıma burads olan anılarımız beynimde canlanmıştı. Bir keresinde abimin çok sevdiği oyuncak arabayı aldığım için beni iki saat boyunca evin içinde kovalamıştı. Ah, ne güzel günlerdi! Sandalyeye oturdum ve babamı beklemeye başladım. Beklerken telefonum çalmıştı. Draken arıyordu.
Draken:NERDESİNİZ LAN KODUĞUM MALLARI?!
Asami:Sakin lan ve -siniz falan ne alaka lan? Ben tekim. Ve şuan evimdeyim.
Draken:Mikey seninle değil mi? Hassiktir! Bize Asami'nin yanına gideceğim diye ayrılmıştı yanımızdan gece de evine gitmemiş piç. NERDE BU AMK ÇOCUĞU?
Asami:Sakin lan dur arıyım bi belki açar.
Draken ile görümemi sonlandırıp Mikey'yi aradım. 3. çaldırmamın sonunda Mikey'nin sesi duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //
Fanfiction•Küfür ve argo içerir. •şiddet gibi olumsuz davranışlar içerir. •Animeden bağımsızdır.