3

44 3 8
                                    

~2 Yıl Sonra (Yıl:2010 Asami yaş:19)~

Hayatımı Fransa'da düzene sokmuştum. Güzel okulum, arkadaşlarım ve sevgilim(Henri'den bahsediyor) vardı.

Mikey'i tamamen hayatımdan çıkarmıştım. Arada abime ziyarete Japonya'ya gidiyordum. Shincirou, Ran, Rindou ve Take dışında kimse benimle konuşmuyordu. Mikey'i görsemde sadece bir geçmişimiz olduğu için selam verip geçiyordum.

Şu an ise Ai, Ai'nin sevgilisi Luis ve Henri ile Japonya'daydık. Henri ve Luis'i ilk defa Japonya'ya getirmiştik. Tokyo'nun merkezinde geziyorduk.

Henri:Asami şurada ne yazıyor?

Henri bana meşhur bir sushicinin dükkanını göstermişti.

Asami:Orada mı? Sushici çok meşhurdur gitmek ister misin?

Henri:Olur!

Ai ve sevgilisine döndüm.

Asami:Ai-san sushiciye gidiyoruz.

Ai sevgilisine baktı sevgilisi olumlu anlamda başını sallayınca sushiciye girdik. Siparişleri verdik. Siparişleri beklerken konuşuyorduk. Birden telefonum çaldı. Burası gürültülü olduğu için burada konuşamazdım. Henri'ye söyleyip sushicinin önüne çıktım. Ran'ın aradığını gördüm.

Ran:Hey! Japonya'ya gelmişsin ve haber vermiyorsun!

Asami:Çünkü sevgilimle geldim salak!

Ran:Olsun yine de söyler bir insan! Belki sevgilinle tanışmak istiyorum?

Asami:Onun gibi masum biriyle seni tanıştırmam salak!

Rindou:NEREDESİN!

Diye bağırdı uzaktan.

Asami:Öff, gelmeyin ama! Meşhur sushicideyiz.

Rindou:GELİYORUZ!

Asami:GELMEYİN SAKIN!

Ran:Çok geç!

Diyip kapattı. Oflayarak içeri girdim. Ai'ye döndüm.

Asami:Ran ve Rindou geliyor.

Ai:NE SAKIN GELMESİNLER! Ben sakin bir yaşam sürmek istiyordum...

Asami:Dinlemediler.

Ai:Umarım iyi anlaşırlar.

Derken hem siparişlerimiz hemde Ranlar gelmişti.

Ran:Se-lam aş-ko... LAR?

Diyip bir Ai'ye bir bana baktı. Bu tepkisine ben ve Henri güldük. Henri'ye biraz Japonca öğrettiğim ve Fransa'da kursa gittiği için cümleleri anlayabiliyordu ama konuşamıyordu.

Ran:Aiciğim yanındaki şahıs kim?

Diyerek profesör gibi davranıp gözlerini kırpıştırdı.

Ai:Tanıtayım; bu sevgilim Luis. Aşkım bunlar da Ran ve Rindou arkadaşlarımız.

Luis:Haa, çete üyelerine benziyorlar...

Sessiz ve mutsuzca söylediği için ben, Henri ve Rindou buna güldük. Rindou ne zamandır Fransızca biliyordu? Ona sorgulayıcı bakışlar attım. O da sonra anlatırım bakışı attı. Ran ve Rindou yanımıza oturdu. Acayip bir şekilde Henri ve Luis farklı dillerde konuşsalarda iyi anlaştılar. Sushilerimizi bitirmiştik ben kasaya doğru gittim. Bu sırada Henri bileğimden tuttu ve beni geri yerime oturttu. Bana gülümseyip kasaya gitti.

Ran:Tch, tch, tch! Manjiro'ya benziyor bu çocuk. Ama çok şükür çete üyesi değil.

Rindou:Ne alaka amk gram alakaları y- LAN CİDDEN BENZİYORLAR!

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin