0.2

366 20 3
                                    

Sano mu? Bu soyisim bana bir yerden tanıdık geliyorsa neyse kafamı yormayacağım.

Asami:Güle güle o zaman Manjiroo!

Mikey:Güle güle!

Manjiro'nun yanından ayrılıp metro istasyonu na yürümeye başladım. Zatan çok uzak değildi. Metro istasyonundan Takemichi'ye sürpriz yapmak için onun yanına gideceğim.
Takemichi'nin yanına gelmiştim. Kapısıbı tıklattım ilk başta ses gelmeyince tekrar tıklattım ve kapı yavaşça açıldı ve bir adet şaşırmış Takemichi görünce gülmeye başladım.

Takemichi: Asami-kun senin burada ne işin var? Sen şeyde değil miydin?

Asami:Take-chan sana sürpriz yapmaya geldimm!

Draken:Takemichy kimmiş o?

Asami:Ah, Take-chan içeride biri mi var? Arkadaşın mı?

Takemichi:Evet bir arkadaşım var gelsene içeri seni onunla tanıştırayım.

İçeri geçtiğimizde 1 saat önce gördüğüm Manjiro'nun yandaki erkeklerden biri vardı.

Takemichi:Draken-kun seni tanıştırayım bu Asami-kun, Asami-kun bu da Draken-kun.

Asami:Memnun oldum Draken-chan.

Draken:Bende memnun oldum da sen Mikey'den yol tarifi isteyen kız değil misin?

Anlamaz şekilde baktım. Manjiro'dan mı söz ediyor?

Draken:Manjiro

Asami:Hee, evet evet.

Ortamda bir sessizlik olmuştu. Onu bozmak amaçlı konuşmaya başladım.

Asami:Take-chan abim ile görüşüyor musun?

Takemichi:Evet arada görüşüyordum ama bu aralar görüşemiyorum.

Asami:Neden?

Takemichi:Bazı olaylar oldu da.

Asami: Nasıl olaylar oldu?

Takemichi bir Draken'e baktı. Draken başını onaylarmış gibi sallayınca Takemichi konuşmaya başladı.

Takemichi: Ben toman diye bir çeteye katıldım. Ondan sonra biraz olaylar olunca görüşemedik.

Asami:Sen ve bir çeteye katılmak ha? Şuna bak bizim sulu göz kahramanımız büyümüşte bir çeteye katılıyor?

Takemichi'nin hafifçe saçını okşamaya başlamıştım. Ama Takemichi buna sinir olmuş gibiydi.

Takemichi: Sulu göz olabilirim ama saçımı okşamaya ne gerek vardı yaa?

Draken ile aynı anda kıkırdadık ve Draken'in telefonu çalmaya başladı. Açınca telefondan"KEN-CHİNN" diye bir ses yükseldi. Bu ses Manjiro'nun sesine benziyordu.

Draken: Of, Mikey biraz daha sesli bağırsaydın kulaklatım patlayacaktı.

Mikey: Acil buraya gelmen lazım ve Takemichi'yi de al yanınaa!

Draken Takemichi'ye baktı. Takemichi de bana baktı bende başımı olumlu anlamda salladım.

Draken: Tamam alırım.

Takemichi: Sen ne yapacaksın Asami-kun?

Asami:Ben zaten abimin yanıns gideceğim. Onuda görsem iyi olur.

Takemichi:Hmm peki anladım.

Takemichiler ile çıktım ondan sonra yollarımız ayrıldı.

"Mikeylerin Orası*

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin