1.5

116 12 7
                                    

Uyandığımda bir yataktaydım. Yanımda Mikey vardı. Bana sarılmıştı.   Yüzüne daha önce hiç bu kadar detaylı incelememiştim. Cidden güzeş bir yüzü vardı. Dyanamayıp ilk baş burnundan sonra dudağından öptüm. Tam çekilecektim ki bırakmadı.

Mikey:Biraz daha yatalım.

Asami:Eve gitmem gerek. Abimle konuşmam gereken şeyler var.

Mikey:İyi ben de tek kalırım hıh.

Mikey yatakta arkasını dönmüştü. Arkasından sarıldım.

Asami:Gelirken dorayaki alıyım mı?

Mikey:Olur ama çabuk gel ya da buraya gelme *** parkına gel.

Asami:Tamam

Kalkmıştık.

Mikey:Hava soğuk olabilir. Üstüne hırka vereyim.

Mikey dolabından bir hırka çıkartırken bende odasını inceliyordum. Pek görünüşüne uyan bir oda değildi ama güzel bir odası vardı. Mikey yanıma gelip bana beyaz bir hırka uzattı.

Asami:Teşekkür ederim Manjiro-kun!

Mikey:Seni eve bırakmamı ister misin?

Asami:Hayır gerek yok.

Mikey:Peki zorlamayacağım kendine dikkat et bir şey olursa beni ara ve bye bye!

Asami:Anlaşıldı annee!

Diyip çıktım. Acaba abim evde mi? Babamla abim ile görüşüyor mu?

???:Heyy, Asami nereye gidiyorsun!

Kafamı sola çevirdiğimde bana seslenen kişinin Baji olduğunu gördüm.

Asami:Aa, Baji selam!

Baji:Nereye gidiyorsun?

Asami:Eve gidiyordum. Sen nereye böyle?

Baji:Hiiç dolaşıyordum öyle.

Asami:Peki görüşürüzzz!

Yoluma devam ettim. Eve gelmiştim. Kapıyı anahtarım ile açtım.

Asami:HOMURAA!

Abim yanıma gelmişti sinirli gibiydi.

Asami:Noldu? Sinirli gibi duruyorsun.

Yumruğunu sıkıyordu belliydi.

Homura:S-sen Jiro piçi ile mi barıştın?

Sinirden kekelemişti resmen.

Asami:Sen bunu nereden biliyorsun.

Homura:NEREDEN BİLDİĞİM ÖNEMLİ Mİ?

Asami:E-e-evet.

Homura:Neden? NEDEN ANNEMİZİ ÖLDÜREN PİÇ İLE BARIŞTIN?

Asami:B-b-ben sadece onu özlemiştim. Sonuçta o bizim babamız.

Homura:Babamızmış. Bok babamız o şerefsiz anca senin gibi bir piçin babası olur. Eşyalarını topladım git o piçin evinde kal! Uzun bir süre seninle görüşemem!

O an sanki kalbimden kırılma sesi gelmişti. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Sanki kalbimin bir parçası abime gidiyordu.

Asami:ASIL SENSİN O PİÇ! TABİ SEN ANNEM BABAMI ALDATTIĞINI BİLMİYORDUN DEĞİL Mİ? ÇÜNKÜ SEN HİÇ BİR BOKU BİLMEYEN BİR PİSLİKSİN!

Yüzüme bir tokat yemem ile kendime geldim. Abim bana tokat atmıştı. Hemen evden çıkıp sokağa doğru koşmaya başladım. Yorulunca yavaşlamaya başladım. En sonunda durdum parka gelmiştim. Parktaki  salıncağa oturdum. Sessizce ve çok kötü ağlıyordum. Önüme biri çökmüştü. Birden bana sarılınca bu kişinin Mikey olduğunu anladım.

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin