3.4,5(Finalin 2. yarısı(Paralel Final gibi(değil)

11 2 2
                                    

İntiharlarından bir kaç saat sonra (Ameliyattan çıktıklarında)

Yazardan

Haitanilere ve diğer Bonten üyelerine Mikey'in intihar etmeye çalıştığı fakat başaramadığı söylenmişti. Fakat kimse Asami'ye ne olduğunu söylememişti.

Şu anda Bonten'in kurucu üyeleri -Hepsi değil- patronlarının odasında gözlerini açmasını bekliyordu. Bir kişi hariç. Ran köşede Asami'ye ne olduğunu merak ediyordu. Patronu umrunda değildi. Çünkü Asami Ran'a Mikey'i bir şekilde öldürmek istediğini söylemişti. Bu yüzden Ran bunun Asami'nim bir planı olduğuna inanıyordu.

Rindou:Hey! Ran duyuyor musun?

Ran birden kafasını kaldırdı.

Ran:Dalmışım ne oldu?

Rindou:Asami'yi aramalı mıyız? Yani sonuçta eski sevgilisi değil mi?

Ran olumsuz anlamda başını salladı.

Ran:Hayır. Asami Mikey'i sevmiyor. Onu ararsak patron boşuna üzülür sadece. Asami'yi tanımıyor musun? O sevmediği herkese aklına ilk geleni söyler.

Rindou:İyi madem.

Odadakiler Mikey'in "Asami" diye mırıldanışını duydu.

Kokonoi:Ölümden dönmüşken bile Asami'yi düşünüyor. Asami'nin onu sevmediğini görmüyor mu?

Ran:Asami'nin suçu.

Diye mırıldandı büyük Haitani.

Rindou:Ne Asami'nin suçu?

Ran onu dışından söylediğini anlamıştı

Ran:Yok bir şey.

Birden Sanzu Haruchiyo odaya çat kapı girdi.

Sanzu:Yan odadaki kız da Mikey-sama ile ayni saat hatta aynı dakika intihar etmeye çalışmış. Ayrıca Asami'nin ağabeyi o kızı tanıyor olmalı.

Ran o anda Asami'nin Mikey'i öldürmek için kendi hayatından vazgeçtiğini anlamıştı.

Rindou:İsmi neymiş?

Sanzu:Soyismi Yasuda'ymış galiba. Çok tanıdık gelmiyor mu?

Rindou:Dur? Yasuda mı?

Ran:A-sa-mi Ya-su-da...

Diye mırıldanarak bilerek heceledi.

Sanzu:Asami mi?

Rindou:Siktir! O böyle bir şey yapmaz!

Ran:Yaptı.

Rindou koşarak odadan çıktı ve yan odaya hızlıca girdi.

Rindou:Asami!

Asami'nin yanında kimse yoktu. Tek başına uyanmamış bir şekilde yatıyordu. Belki de kimsenin öğrenmesini istemiyordur.

Rindou hemen yanına gitti. Gözleri dolmuştu. Bir elini iki eliyle sıkıca tuttu.

Rindou:Sikiyim, sikiyim, sikiyim!

Kimseye anlatamasa da Rindou ona içten içe deliler gibi aşıktı. Fakat bunu söyleyip kimsenin hayatını mahfetmeye hakkı yok diye düşünüyordu.

Rindou:Yemin ediyorum böyle olacağını bilsem seni bırakmazdım.

Rindou'nun gözünden yaş gelmişti. Neden ağladığını anlamıyordu.

Asami'den uzaklaştı ve gözümdeki yaşı silerek odadan çıktı. Biraz kapının önünde bekledi. Sakinleşince diğerlerinin yanına patronunun kaldığı odaya gitti.

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin