2.8

59 4 17
                                    

~1 Hafta Sonra~

Fransa'ya geleli bir hafta olmuştu. Hâlâ mafyalar peşimi bırakmadığı için dışarı çıkamıyordum. Evde boşboş oturuyordum. Kapı açılıp kapanma sesi geldi.

Jiro:Asami~ sana iyi bir haberim var~

Asami:Ne oldu?

Jiro:Bu seni arayan mafya piçi gebermiş~

Asami:Yani dışarı çıkabilecek miyim?

Jiro:Evet, ama dikkatli olman gerek adamları hâlâ ortalıklarda bir yerlerde.

Oturduğum yerden kalktım.

Jiro:Nereye?

Asami:İlk odama sonra dışarı çıkacağım!

Dedim mutlulukla.

Jiro:Tamam, dikkatli ol!

Diyip alnımdan öptü. Odama gittim üstümü değiştirdim yanıma biraz para aldım ve çıktım.

Yakınlarda sürekli aynı bankta oturan benimle yaşıt bir erkek oluyordu. İsmi Henri idi. O buradaki yakın olduğum kişilerden biriydi. Yine o banka gittim. Her zamanki gibi oradaydı.

(İtalikle yazdığım yerler fransızca konuşulan yerler)

Asami:Hey Henri!

Henri:Asami? Sen dönmüşsün!

Ayağa kalktı. Yanına gittim.

Henri:Dönmezsin sanıyordum.

Asami:Bazı sorunlar vardı.

Henri:Sormayacağım.

Asami:Sorsanda söyleyemem.

Henri:Anlıyorum!

Diyip kıkırdadı.

Asami:Sen ben yokken neler yaptın?

Henri:Her zamanki gibi burada oturup yoldan geçen insanları izledim.

Asami:Sen nasıl burada duruyorsun anlamıyorum hâlâ!

Diyip ona gülümsedim. İkimizde banka oturmuştuk.

Henri:Anlattığım gibi onun dönmesini bekliyorum.

Sevdiği kadın onu tam burada terk etmişti. "Beni bekle lütfen" olmuş son sözleri.

Asami:Bazı şeyler... Geri dönmez. İnsanlar, duygular, hayvanlar ya da herhangi bir şey. Geri dönmeyebilir. Sevsende sevmesende...

Henri:Ondan artık vazgeçtim. Hatta hoşlandığım biri bile oldu. Ama o kişiyi sana anlatamam.

Asami:Ama yine de burada oturuyorsun.

Henri:Bir umut gelir diye.

Asami:Gelmeyecek değil mi?

Henri:Sanırım doğru. O gelmeyecek.

Ona bazen üzülüyordum. Hava iyi mi kötü mü umursanadan burada bekliyordu. Hobisi hâline gelmişti burada durmak.

Asami:Bir umut... Hoşlandığın kişiyi söyleyemez misin?

Henri'nin yüzü kızarmıştı. Yanaklarını şişirdi. Öyle yapınca onu Mikey'e benzetmiştim. Benziyorlardı. Hem de çok! Bu benim yanaklarıma sıcaklık vurmasına neden oluyordu.

Henri:Kızarmışsın!

Asami:Sen de!

Henri birden ciddileşti.

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin