1.6

108 10 4
                                    

Uyandığımda başımda dikilen bir adet babamı gördüm.

Jiro:Günaydın

Asami:Sana da günaydında neden başımda dikiliyorsum baba?

Jiro:Seni uyandıracaktım ama uyandın.

Asami:Anladım.

Jiro:Bu arada ben işe gideceğim. Kahvaltı hazırladım. Yersin. Görüşürüz.

Asami:Görüşürüz.

Dedim.

Yataktan kalktım ve banyoya yöneldim. Duş alacaktım. Kıyafetlerimi çıkarttım. Ve duşa girip bir kaç dakika suyun altında tavana baktım.
Acaba babam şuan nerede çalışıyor. Eskiden çok meşhur ve hiç bir polisin yaklaşamadığı bir mafyada 2. yöneticiymiş. Bunu cezaevinde ilk gün duymuştum.

Flashback

Solumda ve sağımda iki polis amca vardı. Beni Cezaevi denilem yere götürüyorlardı. Etrafta bir kaç grup polis benim hakkımda konuşuyordu.

X:O Jiro Yasuda'nın mı kızıymış.

Z:Evet oymuş.

Q:Neden tutuklanmış ki o?

Z:Bir kişiyi öldürmüş galiba adı Shinchiro Sano'ymuş.

A:O da babası gibi olur.

X:Babası da bir kez cezaevine girmişti.

Konuşuyorlardı.
Yanımdaki polis amca bana döndü.

Polis:Sen onları takma onlar çok boş konuşur.

Asami:P-peki.

Flashback End

O polis amca ile arkadaş olmuştum. Bana çok iyi davranıyordu. Ve bana tek önyargılı olmaysn polisti o. Ben cezaevinden çıkmadan bir kaç ay önce emekli olmuştu.
Duştan çıkmıştım. Üzerimi giyinip aşağıya mutfağa indim. Sandalyeye oturdum ve kahvaltıyı yedim. Yedikten sonra salona gittim. Ne yapabilirdim. Şimşeğin çakmasıyla ürktüm. Yağmur yağamaya başlamıştı. Ve şiddetli bir şekilde yağıyordu. Açık konuşmak gerekirse yağmurdan (özellikle şiddetli yağan yağmurdan) hep korkmuşumdur. Böyle zamanlarsa genellikle ya abim ya da annem oluyordu. Ama şuan ikiside yoktu. Biraz korkmuş bir şekilde dışarıyı izlerken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda ıslanmış bir adet Mikey vardı önümde.

Asami:Mikey! Bu halinde ne? Sırılsıklam olmuşsun!

Mikey:Eheh, yanına gelirken yağmur yağmaya başladı!

Asami:Off, gel içeriye sana abimin kıyafetlerinden vereyim.

Mikey:Abin burada mı?

Asami:Hayır, onun bazı kıyafetleri kalmış burada onlardan vereyim.

Mikey:Anladımm.

Abimin odasına yöneldiğimde Mikey'de benim ile geliyordu. Abimin odasına girdiğimizde Mikey kapının önünde bekledi. Ben abimin dolabından bir eşofman ve sweatshirt aldım.

Asami:Burada değiştirebilirsin.

Diyip çıkacaktım ki bileğimi bir kol tuttu.

Mikey:Hadi ama ben seni özledim. Sense soğuk davranıyorsun. Neden peki?

Asami:Babam ilişkimizi biliyor.

Mikey:Ne? Nasıl?

Asami:Anlamış olmalı bir şekilde bende bilmiyorum.

Ona bir buse kondurup hemen salona gittim.
Geldiğinde üstünü değiştirmişti. Yanıma oturdu.

Asami:Film izleyelim mi?

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin