Yıl:2012
Asami yaş:22~2 yıldır bir kez bile Japonya'ya gitmemiştim. Fakat bugün Üniversite için gidiyordum. Mutsuzdum çünkü tanıdığım herhangi biriyle karşılaşmak istemiyorum. Shin hariç tabikide. Uçak şu an iniş yapmıştı. Bavullarımı almıştım. Havaalanında gözlerim abim ve Shin'i arıyordu. En sonunda ikisini de gördüm. Yanlarında iki kişi daha vardı. Birisi kız diğeri erkek. Kimlerdi? Mikey ve abimin nişanlısı Hiraki abla. Bavulları sürükledim. Sonra bir anda buraktım ve abime sıkıca sarıldım.
Asami:Seni çok özledim!
Homura:Asami bebekleşme!
Asami:Öf abi!
Diyip ondan ayrıldım. Hiraki ablaya sarıldım. Onunla fazlasıyla yakındık. Abim ve o ara sıra Fransa'ya gelirdi. Her zaman onunla vakit geçirirdim.
Asami:Bu sefer gezdirme sırası sen de!
Dedim ikimizde güldük. Shin'e doğru gittim. Telefona bakarken telefonunu elinden aldım.
Asami:İnsan bir selam verir!
Shin:Heheh.
İlk kafasına vurdum sonra sarıldım.
Shin:Olm sen neden çok uzamışsın?
Asami:Fransa'da bir yıl boksa gitmiştim o sıra uzadım!
Dedim ve kaslarımı gösterdim.
Shin:Beni dövme tamam mı?
Asami:Böyle giderse döveceğim.
Gülüştükten sonra Mikey'e baktım. Ona selam vermeden bavullarımı aldım. Abim ve Hiraki'nin arasına girdim.
Asami:Evim yerleşene kadar sizinle kalacağım
Homura:Rahat vermeyeceksin değil mi?
Asami:Tabikide hayır! Ayrıca bu süreçte nişanlın benim olacak!
Homura:Asami!
Asami:Isımı!
Hiraki bize gülüyordu. Havaalanından çıktık. Abimin arabasına bindik. Ben arkaya binmiştim.
Asami:Benim motorum ne âlemde?
Homura:Şu an aylık bakımında. Bir kaç saate alırız.
Asami:Pekala!
Dedim. Camdan bakmaya başladım. Japonya gerçekten değişmişti. Evlerinin önünde durduk. Bavullarımı indirdim. Abim de yardım etti. İçeri geçtik.
Hiraki:Bir şey içmek ister misinizi?
Asami:Yeşil çay~
Dedim koltuğa oturdum. Hiraki bana soğuk yeşil çay getirdi. Onu içerken televizyona bakıyordum. Abim de yanımdaydı. Yakın zamanda eski arkadaşlarımla görüşsem iyi olurdu.
Asami:Ben çıkacağım dışarı.
Homura:İyi dikkatli ol.
Asami:Tamam!
Motorum bakımda olduğu için yürüyordum. O tapınağa geldim. Bir sürü anılarım vardı burada. Bir kişi geldi arkamdan.
Mikey:O anları özlüyor insan bazen.
Asami:Şaka gibi ama evet... Güzel yıllardı.
Mikey:Evet.
Gözlerim doldu.
Asami:Duyduğuma göre Bonten'in kurucu üyesiymişsin.
Mikey:Evet.
Asami:Pekala. Gidiyim ben. Görüşürüz ... Belki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //
Fanfic•Küfür ve argo içerir. •şiddet gibi olumsuz davranışlar içerir. •Animeden bağımsızdır.