Kan ter içinde uyanmıştım. Rüyalarım genellikle korkutucu olur ama bu beni çok etkilemişti.
Ran bana "Ne oldu?" der gibi bakıyordu.Asami:Kabus gördüm.
Ran:Peki, hadi kahvaltı yap. Neşen yerine gelir!
Kafamı tamam anlamında salladım ve günlük rutinlerimi yerine getirip sandalyeye oturdum.
Asami:Döktürmüşsün bakıyorumda.
Ran:Tabii ne sandın... Asami baban eve geliyor mu?
Asami:Pek gelmiyor. Uyumak için geliyor gibi bir şey de neden sordun ki?
Ran:Acaba baban nasıl bir işte çalışıyor?
Asami:Bir fikrim yok.
Ran:D-diyorum ki hâlâ o mafyanın ikinci lideri olabilir mi? Çünkü onu geçen günlerde bir depoda yanında bir kaç kişi ile bir adama bir şey yapıyorlardı.
Asami:Sen yanlış görmüş olabilir misin? Orada hâlâ çalıştığını sanmıyorum.
Ona gülümsedim ve kahvaltıma geri döndüm.
Ran:Olabilir.
Diyip o da kahvaltısına devam etti. Kahvaltımız bitince masayı topladık.
Aklımda hâlâ babamın cidden orada hâlâ açalışabileceği geliyordu.Ran:Hey, Asami'den dünyaya!
Asami:Ah, dalmışım. Ne diyordun?
Ran:Diyorum ki acaba ben Rindou'yı bırakıp seninle mi kalsam? Evde başımın etini yiyiyor piç!
Kıkırdadım.
Asami:Ama o da insa- değil insan olmayabilir.
Ran:NDJSVFKDBRDN
Asami:Ağzınla random mu attın bana mı öyle geldi? Boşver, HADİİĞİ DIŞARIĞIĞ ÇIKALIĞIM
Ran:HADİĞİĞ ÇIKALIĞIĞIM
Ayakkabılarımızı giyip motoruna bindik. Normalde bende motor kullanıyordum fakat kullanmayı çok beceremiyordum.
Ran:Artık kendi motoruna binmen lazım.
Asami:Güzel süremiyorum ben.
Ran:Nereye gidelim.
Asami:Sahile~
Ran motoru sahile doğru sürerken ben onun sırtına yaslanmış yolu izliyordum. Geldiğimizde motordan indik.
Asami:Waa, özlemişim resmen!
Aynı bir çocuk gibi koşuyordum.
Ran:Olm sen yaralı olduğuna emin misin?
Asami:Bana bir şey olmaz yaw.
Ran:Sen ne diyorsan o güzelim.
Asami:Hadi şuraya oturalım.
Parmağım ile bankı gösterdim. Bankın bir kaç metre ilesinde bir kaç siyah giyinmiş adam vardı. Pek umursamadım. Banka oturdum. Ardından Ran da yanıma oturdu. Adamların konuşmalarını dimliyordum ve bir ses ile adeta donmuştum. Tenim buz gibi oldu, tüylerim ürpermişti.
Bu bölüm kısa oldu neden mi? Amacım en heyecanlı yerde bitirmekti çünkü Muhahah😈
293 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //
Fanfiction•Küfür ve argo içerir. •şiddet gibi olumsuz davranışlar içerir. •Animeden bağımsızdır.