0.1

663 27 24
                                    

Uzun zaman sonra Tokyo'ya geldim. En son Tokyo'ya geldiğimde 12 yaşındaydım ve Tokyo gerçekten değişmiş.

Flackback

Takemichi:Asami-kun sence bu yanlış bir şey olabilir mi?

Saat gece 23.00 idi ve yarın abimin doğum günüydü. Onun doğum günü olduğu için ona hediye almak yerine çalacaktık. Yıllardır çok istediği bir motor vardı. Benim onu almaya param yetmediği için çalacaktık. Motor dükkanının kapısını tel tokayla açıp içeri girdik. Ben motoru almaya çalışırken Takemich de arkamda duruyordu.

Takemichi: Asami-kun biri geliyor galiba hızlı ol!

Hızlı olmaya çalışıyordum. Ama birisi çoktan gelmişti ve galiba beni gömemişti. Fakat Takemichi'yi görmüştü.

Shinichiro: Hey, sende kimsin ve burad-

Cümlesini bitiremeden onun kafasına İngiliz anahtarı ile vurmuştum. Elim ayağım titriyodu mine yaptım ben aman tanrım!

Takemich: Asami-kun ne yaptın?

Uzaktan polislerin siren sesi geliyordu.

Asami: Ne yaptım ben? Benim suçum hepsi. Take-chan ben ne yapacağım. O ölmüş müdür?

Takemichi onun nefesini kontrol ederken siren sesleri iyice yaklaşmıştı ve daha çok yaklaşıyordu.

Takemich: O ö-ölmüş.

Polisler buraya gelmişti. Beni ve Takemichi'yi almışlardı.

Asami:TAKEMİCHİ'Yİ BIRAKIN ONUN BİR SUÇU YOK!

Takemichi bana şaşkıncs bakıyordu. Ağladığımı gördüğünde biraz daha şaşırmıştı ama sonra geri önüne dönmüştü. Bende bir şey demeyecek lerini anladığımda önüme döndüm. Sonra başımı yukarı kaldırdım bir kişiyle göz göze geldim. Şaşkıncs bakıyordu. Geri önüme döndüm.

Flackback End

Ondan sonrası biraz karmaşıktı. Tokyo'ya geldim ama hiç bir yeri bilmiyorum biraz çaprazımda bir grup çocuk vardı. Onlara metro istasyonu nerede diye soracaktım. Onların yanlarına gittim.

Asami:Bakar mısınız?

Sarılı çocuk önüne döndüğünde şaşırmış ve biraz üzülmüş gibi duruyordu.

Mikey:Oh, bir sorun mu vardı?

Asami: Şey metro istasyonu nerede diye soracaktım ama beni görünce şaşırmış gibi oldunız bir sorun mu vardı?

Mikey: Bir sorun yok sadece tanıdığım birisine benzettim. Metro istasyonu ise... (Burada istasyonun yerini tarif ediyor)

Asami:Teşekkürler, bu arada ben Asami Yasuda.

Mikey:Bende Manjito Sano.

Selammm Asami'nin geçmişini Kazutora gibi yapmak istedim çünkü böyle olaylı olmalıydı flofkrflfkmfnf neyseee umarım güzel yazmışımdırrr

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin