0.6

186 16 3
                                    

Dorayaki alıp sahile gittik.

Mikey:Asami-san sen dövüşebiliyor musun?

Asami:Evet bir şeyler biliyorum. Neden ki?

Mikey:Hiç merak ettim. Şey diyorum ki Toman'a katılsan yani katılmak ister misin?

Asami:Bilmiyorum daha önce hiç bir çeteye katılmadım ben bir şeyleri barırmak istemiyorum.

Mikey:Neden batırasın ki?

Asami:Bilmem. Katılabilirim.

Mikey:Yeyyyy! Peki o zaman ben sana kıyafetleri veriyim. (Dünden hazır resmen)

Asami:Neredeki?

Mikey:Motorda.

Motorun yanına gidip formayı getirdi.

Mikey:Bunu Ken-chin'e söylemem lazımmm!

Asami:Peki ben şurada oturuyorum.

Denize yakın olan büyük taşı gösterdim. Mikey beni onaylayıp Drake'i aradı. Ben elimdeki formaya bakıp düşünmeye başladım. Sanki yanlış bir şey yapmuşım gibi hissediyorum. Ama nerede yanlış yaptım bilmiyorum.

Mikey:Geldim yarın akşam toplantı olacak senin ile bir kişi daha katılacak uygun değil mi?

Asami:Yapabilrceğim bir şey yok.

Biz konuşmaya devam ederken uzaktan Mitsuya ve yanında bir kişinin bu tarafa doğru geldiğini gördüm. Ama yanındaki kişiyi tanımıyordum.

Mitsuya:Mikeyy, Asami-kunn selammm.

Asami:Selammm.

Mitsuya:Aa siz bir birinizi ranımıyorsunuz değil mii? Bu Baji, Baji bu sana bahsettiğim kız Asami.

Baji:Selam.

Asami:Ah, ben seni bir yerden tanıyor gibiyim. Ama nereden olduğunu hatırlamıyorum.

Baji: İlkokulda aynı sınıftaydık.

Asami:Ahh, oradan demek ki. Anladım.

Mikey: Asami-sann dorayaki alalımm!

Kolumdan çekiştirmeye başlamıştı.

Baji:Draken bitti Asami'ye mi sardın Mikey?

Mikey:Bem kimseye sarmadım bir kere. Asami-san hadiii!

Asami:Daha yani 3 tane yedin ama!

Mikey:Yetmedi ama!

Asami:Tamam gidelim.

Mikey:Görüşürüzz.

Baji ve Mitsuya'ya el sallayıp Mikey ile marketten dorayaki ve ramen aldım. Rameni ben yiyecektim. Mikey ile biraz daha konuşup bir şeyler yaptıktan sonra geç olduğu için beni eve bıraktı. Eve girdiğimde abim gelmemişti. Geç geleceğini söylediği için pek takmadım. Hemen mutfağa gittim. Bir şeyler yedim ve uyudum. Sabah bir telefon sesi ile uyandım. Telefonum çalıyordu. Arayan kişi Takemichi idi.

Takemichi:Asami-kun sen Toman'a mı katıldın!

Asami:Sanada günaydın Take.

Takemichi:Günaydın da saat 13.00'a geliyor.

Asami: YUHH o kadar olmuş mu?

Takemichi: Ohoo senin daha dünyadan haberin yok. Bu arada seni Mikey-kun ve Draken-kun ile almaya geliyoruz hazırlan.

Asami: Tamam tamam.

Takemichi'nin yüzüne kapatıp oversize bir sweat ve paraşüt pantolon giydim ve postacı çantamı alıp çıktım. Çoktan gelmişlerdi bile.

Mikey:ASAMMİİ-SANNN!

Ooff bu çocuk tam bir baş belası!

Asami: Merhaba. Beni neden çağırdınız.

Mikey:Hiçç gezelim diye çağırdık değil mi Takemichi?

Takemichi: He? Haaa evet ondan dolayı çağırdık.

Asami: Benim değerli uykumu böldünüz. Bunun karşılığı kötü olacak!

Mikey: Hadi atlasana.

Asami: Tamam.

ben Mikey'in arkasına Takemichi ise Draken'in arkasına geçti. Yolun yarısında Draken markete gideceğini söyledi ve Takemichi ile marketin olduğu yöne doğru gittiler. Bir kaç dakika sonra sahile gelmiştik ama Tokyo'da daha önce hiç böyle bir sahil görmemiştim. Şehirden biraz uzaktı.

Sahil:

bunu biraz daha öğlen gibi düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bunu biraz daha öğlen gibi düşünün

Issız bir yerdi ve romantiktide.

Asami: Waaoow sen böyle yerleri bilir miydin Manjiro Sano?

Mikey: Benim hakkımda bilmediğin daha çok şey var Asami Yasuda.



Selammm diğer bölüm Toman'ın toplantısı olacakk bu sıralar hiç ilham gelmiyor o yüzden biraz sade yazıyor olabilirim sorryy umarım bölümü beğenmişsinzdirr

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin