1.3

135 9 25
                                    

Geçmiş Zaman Yazardan

Genç adam Takemichi kan ter içinde uyanmıştı. Yine geleceği değiştirememişti. Yine sevgilisi Hinata ve en yakın arkadaşı Asami ölmüştü fakat bu sefer bir şey değişmişti. Bu sefer Asami'yi Manjiro öldürmemişti. Bu sefer Asami kendisi ölmüştü. Fakat Manjiro yine Asami ölünce kötü biti olmuştu. Takemichi'nin telefonu çalmasıyla genç adam düşüncelerinden kurtuldu. Arayan kişi ile gözleri dolmuştu çünkü arayan kişi yakın arkadaşı Asami idi.

Asami:Takee uyandın mıı?

Takemichi burun çekti.

Takemichi:E-evet uyandım Asami-san.

Asami:Öff, yine neye ağlıyon?

Takemichi:Özür dilerim Asami-san seni kurtaramadım.

Diye mırıldandı.

Asami:Neyden kurtarman gerekiyordu ki?

Takemichi:Yok bir şey. Sen neden aramıştın?

Asami:Hee Mikeyler sana ulaşamamış. Dışarı çıktıkta senide bekliyoruz.

Takemichi:Ben gelemem daha yeni uyandım.

Asami:Pfff! Kahvaltı yaptın mu bari?

Takemichi:I-ıı yapmadım.

Asami:Tamam beni bekle geliyorum yanına.

Diyip kapatmıştı genç kız.

Takemichi günlük rutinini yapıp kahvatlı hazırlayacaktı ki kapının çalmasıyla kapıya gitti. Asami gelmişti.

Takemichi:Hoşgeldin Asami-san.

Asami:Hoşbuldum hoşbuldum. Kahvaltı yaptın mı? Yapmadıysan hazırlayacağım.

Takemichi:G-gerek yoktu.

Genç kız arkadaşını dinleneden mutfağa geçip arkadaşına kahvaltı hazırlamaya başladı.

Asami:Seninle konuşmam gereken bir şey var Takemichi.

Hanagaki genç kızı ilk defa bu kadar ciddi görüyordu. Acaba gelecekten geldiğinden mi şüphelenmişti diye geçirdi aklından Hanagaki.

Takemichi:Y-yanlış bir şey mi yaptım?

Asami:Hayır yapmadın ama sen benden bir şey mi saklıyorsun? Çünkü arada sanki 25-26 yaşındaymış gibi davranıyorsun ama arada tam tersi davranıyorsun.

Takemichi:Hee?! Hayır senden neden bir şey saklıyım ben sen benim en yakın arkadaşlarımdansın senden bir şey asla saklamam.

Asami:Peki. Öyle olsun. Neyse yemeğini yediysen gidelim artık Manjirolar bizi bekliyor.

Takemichi:Hai!

Asami ile Takemichi yürüyerek Manjiroların yanlarına gidiyorlardı. Son konuşmalarından beri Takemichi ile Asami konuşmamışlardı. Asami yere bakarak yürüdüğü için Manjiroların yanlarına geldiklerini farketmemişti. Anlık dalgınlıkla yürürken birden Asami birsine çarpınca yere düştü. En sonunda Asami yukarı doğru başını kaldırdığında çarptığı kişinin Draken olduğunu farketti. Draken kalkması için ona elini uzatmıştı.

Draken:Çok dikkatsizsin Asami!

Asami:A-ah özür dilerim Draken.

Draken:Sorun yok.

Mikey:Asami-san ne düşünüyordun?

Asami:Boş versene.

Asami'den

𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin