2 Gün Sonra (Tenjiku × Toman kavgası)
Asami'den
Bugün Tenjiku Toman kavgası vardı. O yüzden Toman formasını giymiş Mikey'in beni almasını bekliyordum.
Mikey gelince ksvfanın olacağı yere gittik. Bütün Toman ve Tenjiku buradaydı. Ran'ı gördüm. Bana bakıyordu. Ona 'Ne bakıyon?' bakışı attım. O ise sinsice gülümsedi. En sonunda kavga başlayınca bütün herkes ortaya yayıldı gibi bir şey oldu. Ben ise Ran'a doğru koşmuştum.Ran:Benimle mi dövüşeceksin?
Asami:Yok dedemle dövüşeceğim salak.
Dedim ve kafasına yumruğu geçirecekken yumruğumu tuttu. Bı hamleyi beklediğim için karnıns tekmeyi geçirdim. Biraz hızlı olmuş olmalı. Eski günleri hatırlatmıştı bu bana. Eskiden böyle çok dövüşürdük şakasına.
Ran:Hayvansın güzellik.
Dedi ve yüzüme yumruk attı. Diğer elinde boru gibi bir şey vardı ama onun ile saldırmayacağını biliyorum.
Ran:Bugünlük düşmanız galiba.
Kendimi gülmemek için zor tutuyordum o da öyleydi. Eğer gülersem herkes bana bakardı bana bakarlarsa rezil olurdum.
Ran:Gülme sakın.
Gülme Asami! Gülme! Gülme!
Kendime bunu tekrar ederken Kisapiçini gördüm.Asami:Kisapiç ne zamandır sizin çetede lan?
Ran:Bir ike hafta oldu. Onun ile dövüşmene izin verim mi?
Asami: Nolurrr! (Bu arada bunlar konuşurken bir yandanda dövüşüyorlar)
Ran:Tamam, o zaman karnıms yumruk at bayılmış takliti yapim ama sert atma veys sert at ya bir şey olm-
Konuşurken karnıns vurdum. O da yere düştü. Umarım bir şey olmaz!
Yürürken karşıma bir insan çıktı. Bana vurmaya çalıştı ama direk yere yatırdım. Böyle on kişi falan daha çıktı. Tam yaklaşmışken arkamdan bir ses geldi.
Take:ASAMİ-SAN DİKKAT ETT!
Takemichi söylerken biri kafama boru ile vurdu. Kahretsin gözlerim kararıyordu. Nolur bayılmıyım.
Zar zor kendimi toplayınca bana vuran kişinin Kakucho olduğunu gördüm. Şaşırmıştım.Kakucho:Biz düşmanız artık Asami unuttun mu?
Dedi cevap vermeden onu yumruklamsys başladım. Bazılarını tutuyordu. Fakat en sondaki yumruğum çok hızlı ve sert olduğu için tutamamıştı. Bayılmış mıydı? Evet bayılmış. Hâlâ çok güçsüzdü.
Geri yoluma koyuldum. Giderken yine arkamdan bir silah sesi duydum. Ahg, sırtım acıyordu.
İzana:ASAMİ!
En yakınımda olan kişi İzana idi. Direkt yanıma koşmuştu.
Asami:İ-i-izana b-b-beni k-kim v-vurdu?
İzana:G-görmedim.lütfen hayatta kal Asami gözlerini kapama Asami sözü mü?
Asami:B-b-ben bir kurşun ile vurulacak insan mıyım lan?
Gözlerim ağırlaşmıştı. Gözlerim kapanıyordu. İnsanların yanımızda toplandığına yemin edebilirim. Ve o uzaktan gelen sesi duydum...
Mikey:A-a-asami!
Gözlerim kapanırken ambulansın sesini duydum. İnsanlar uzaklaşmaya başlamıştı. Fakat bir kişi yanımda kalmıştı. Kim olduğunu tanımıyordum. Gözlerin daha çok kapandı...
The End
Şaka lan şaka Final değil şu anlık final yapmayı düşünmüyorum umarım bölümü güzel yazabilmişimdirrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝑠̧𝑘 𝐸𝑠𝑘𝑖 𝐵𝑖𝑟 𝑌𝑎𝑙𝑎𝑛 // Mikey x Reader //
Fanfiction•Küfür ve argo içerir. •şiddet gibi olumsuz davranışlar içerir. •Animeden bağımsızdır.