-Rebekah-
Η καρδιά μου πήγε να σταματήσει μέχρι να βγάλω τις λέξεις από το στόμα της Blaire. Σκέφτηκα τα χειρότερα και ειλικρινά τώρα, δεν μπορώ να καταλάβω τι τον οδήγησε σε αυτήν την κατάσταση.
Γύρισε σπίτι εκνευρισμένος και δεν μπορούσες να του πάρεις λέξη. Η αντίδραση του ήταν τόσο αλλόκοτη. Τι του συνέβη;
«Έχει κλειστεί στο δωμάτιο του από τότε που γύρισε.» Η Blaire φαινόταν προβληματισμένη και κάθισε με φόρα στον καναπέ, έκανα το ίδιο και κάθισα δίπλα της.
«Τι μπορεί να έπαθε;» την ρώτησα και συνέχισε να με κοιτά με αυτό το προβληματισμένο βλέμμα. Ανάθεμα Justin!
«Δεν..» την διέκοψε ο ήχος του κινητού μου και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου μόλις είδα ποιος ήταν αυτός που καλούσε.
«Ερωτευμένη.» σχολίασε η Blaire γελώντας και της χαμογέλασα γλυκά.
«Μωράκι μου.» άκουσα τον Liam να μου λέει από την άλλη γραμμή. Αυτός ο άνθρωπος είναι ο πιο γλυκός που υπάρχει.
«Liam!» είπα ενθουσιασμένα και γέλασε.
«Τι κάνεις; Μου λείπεις.» είπε και το χαμόγελο μου έγινε πιο πλατύ.
«Μα μόλις πριν λίγο με έφερες σπίτι.» παρατήρησα και ακολούθησαν λίγα δευτερόλεπτα σιωπής.
«Ναι, αλλά και πάλι μου λείπεις! Θέλω να σε έχω μαζί μου όλη μέρα.» είπε και έλιωσα με τα λόγια του. Όλοι τα ίδια λένε; Εννοεί αυτά που λέει; «Σκεφτόμουν να πηγαίναμε σινεμά σήμερα.. Ο Louis μου το πρότεινε. Θα είναι και η Ana, τι λες;»
Ο ενθουσιασμός μου είχε χτυπήσει κόκκινο. Ίσως ήμουν και πιο ενθουσιασμένη απ' ότι έπρεπε.
«Ναι, είμαι μέσα.» είπα και ήταν σαν να τον έβλεπα να χαμογελάει.
«Τέλεια. Θα έρθω να σε πάρω σε μισή ώρα. Φιλιά μωρό μου.»
«Φιλάκια.» τερμάτισα την κλήση και ήμουν σίγουρη πως έλαμπα ολόκληρη.
«Χμ, τι σου είπε ο Liam και σε έκανε τόσο χαρούμενη;» με ρώτησε πονηρά και η Blaire και γέλασα.
«Μου είπε να πάμε σινεμά με άλλο ένα ζευγάρι.» είπα και η Blaire έσμιξε τα φρύδια της.
«Άλλο ένα ζευγάρι; Είστε μαζί;» με ρώτησε γουρλώνοντας τα μάτια της.
«Ναι! Σήμερα τα φτιάξαμε.» είπα και μια κραυγή χαράς βγήκε από το στόμα της. Με αγκάλιασε αμέσως και γέλασα.
YOU ARE READING
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...