Εγώ και ο Justin. O Justin και εγώ. Θεέ μου είμαστε πιο ερωτευμένοι από ποτέ. Ποτέ πιο πριν δεν είχα νιώσει τόσο μα τόσο ερωτευμένη. Τον θέλω συνέχεια μαζί μου κι ας μην γίνετε αυτό, όμως πάντα βρίσκει τρόπο να το σκάει από το σπίτι και να βρίσκεται στο δωμάτιο μου. Ο Noah δεν μπορεί να δεχτεί με τίποτα την σχέση μας και έτσι αποφασίσαμε να την κρατήσουμε κρυφή για όσο περισσότερο γίνετε. Η μητέρα μου μας έχει πάρει πρέφα όμως παίζει την ανήξερη και αυτό με ανακουφίζει πολύ. Δεν θα άντεχα να δώσω εξηγήσεις και σε αυτήν. Ο μπαμπάς και η Mariana είναι πολύ χαρούμενοι που τα έχω ξανά βρει με τον Justin, ειδικά ο μπαμπάς, ο οποίος βλέπει την ευτυχία που μου προσφέρει τόσο απλόχερα εκείνος.
Έχουν περάσει τέσσερις μήνες σχεδόν από την μέρα που έμαθα για τον Angel και ειλικρινά δεν θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα. Είμαστε τόσο ευτυχισμένοι. Έχουμε κάνει τόσα σχέδια.
Σήμερα βγαίνουν τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου και ο Justin υποσχέθηκε να με ακολουθήσει όπου κι αν έχω περάσει. Βέβαια, θα ερχόμαστε πολύ συχνά εδώ για να επισκεπτόμαστε τους γονείς μας και την μικρή μου αδερφούλα, η οποία κοντεύει να γεννηθεί από μέρα σε μέρα.
Ο Aiden και η Blaire ζούνε τον απόλυτο έρωτα καθώς και η Jose με τον Matthew, είναι τόσο ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι που λατρεύω να τους βλέπω μαζί. Είναι τα χαμόγελα τους; Ο τρόπος που κοιτάνε ο ένας τον άλλον; Δεν ξέρω απλά είναι τόσο μοναδικός.
Ο Dylan, είναι ακόμα με την Emma όμως δεν ξέρουμε αν θα τον αντέξει διότι είναι τόσο κλειστός χαρακτήρας που προβληματίζει πολύ την Emma, όμως όλοι ξέρουμε πως την λατρεύει από τον τρόπο που την κοιτά.
Όσο για τον Liam, παραμένει φίλος μου και σιγά – σιγά τα βρίσκει με τον Justin, ιδίως τώρα που γνώρισε μια πολύ καλή κοπέλα, την Jenny και πλέον δεν φαίνεται τόσο απειλή στα μάτια του αγοριού μου...
Και να σας πω ξανά για το αγόρι μου..
Είναι ο πιο όμορφος, ο πιο καλός και ο πιο μοναδικός άνθρωπος σε όλον τον πλανήτη.
Νιώθω δυο χέρια να τυλίγονται γύρω από την μέση μου και στριβώ λιγάκι τον λαιμό μου για να δω το όμορφο πρόσωπο του.
«Τι κάνεις εδώ όμορφη;» μουρμουράει αισθησιακά στο αυτί μου, κάνοντας με να ανατριχιάσω ολόκληρη.
«Γράφω..» παραδέχομαι και δείχνω το τετράδιο μπροστά μου.
«Γράφεις ημερολόγιο;» με ρωτά ξαφνιασμένος.
«Ναι..» απαντώ και σμίγει τα φρύδια του.
«Α! Και τι γράφεις;» ρωτά και αρπάζει το τετράδιο από τα χέρια μου. Δεν κάνω τον κόπο να του το πάρω διότι δεν έχω πρόβλημα να διαβάσει αυτά που γράφω. Δεν του κρύβω κάτι, ξέρει τα πάντα ειδικά τα συναισθήματα μου γι' αυτόν.
Καθώς διαβάζει, ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο του και θέλω να το φιλήσω τόσο πολύ.
«Σ' αγαπάω Rebekah Rosalie Adams!» φωνάζει δυνατά και με σηκώνει στην αγκαλιά του. «Σ' αγαπάω!» συνεχίζει και με σφίγγει πάνω του.
«Και εγώ σ' αγαπάω άγγελε μου!» λέω, εξίσου δυνατά και επιτέλους μου κλέβω αυτό το φιλί, για το οποίο διψάω τόσο πολύ...
ΤΕΛΟΣ..
******
Και κάπου εδώ αυτή η ιστορία έφτασε στο τέλος της. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για την στήριξη σας και που είστε εδώ σε κάθε ιστορία που γράφω. Θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα, γιατί αν δεν με παροτρύνατε με την αγάπη σας δεν ξέρω αν θα έγραφα τώρα..
Δείξατε πολύ αγάπη σε αυτήν την ιστορία και θα ήθελα κάτι από εσάς, αν μπορείτε να αφήσετε όλες ένα σχόλιο για να μου πείτε την γνώμη σας και πως σας φάνηκε η ιστορία. Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας.
Σας αγαπώ πολύ!!
Η νέα μου ιστορία, η οποία θα γράφω από εδώ και πέρα λέγεται ATTRACTION και θα την βρείτε στις ιστορίες μου.. Σχετίζεται κατά κάποιον τρόπο με το The Revenge, αν το θυμάστε...
Και η άλλη - επίσης καινούρια- θα λέγεται through the fire. Θα είναι κάτι τελείως διαφορετικό... Αν θέλετε μπορείτε να της ρίξετε μια ματιά...
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ!!!
Υ.Γ. Δεν ξέρω αν στο μέλλον θα υπάρξει δεύτερος κύκλος. Αν έχω έμπνευση θα τον γράψω.. <3
VOUS LISEZ
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...