-Justin.-
Είχα τόσο καιρό να την δω να λάμπει τόσο πολύ. Για την ακρίβεια, δεν την είχα δει ποτέ ξανά τόσο λαμπερή. Το χαμόγελο της ήταν τόσο αληθινό και φωτεινό που ορκίζομαι πως την ερωτεύτηκα περισσότερο, ένιωσα και εγώ χαρούμενος, ξεχνώντας τα πάντα.
«Μπαμπά, έλα μέσα.» του είπε με αυτό το υπέροχο χαμόγελο κολλημένο στα χείλη της.
Ο πατέρας της ήταν ακριβώς όπως τον φανταζόμουν ή πιο νέος απ' ότι το φανταζόμουν. Θα μπορούσε να είναι ο μεγάλος της αδερφός. Μελαχρινός, ψηλός και καφέ μάτια, όμως είχε ένα άγριο βλέμμα. Απορώ η Jaylene γιατί άφησε αυτόν τον άνθρωπο για να είναι με τον πατέρα μου. Είναι πολύ γοητευτικός άντρας.
«Όχι μικρή μου, θα προτιμούσα να φύγω απλά ήθελα να σε δω πάρα πολύ.» δήλωσε και αμέσως απογοητεύτηκε.
Ω έλα τώρα, μην σβήνεις αυτό το υπέροχο χαμόγελο από τα χείλη σου μικρή μου.
Πήγα αποφασιστικά προς την πόρτα και ο πατέρας μου έμεινε να με κοιτά με ανοιχτό το στόμα.
«Γεια σας.» απευθύνθηκα στον πατέρα της Rebekah χαμογελώντας και αμέσως το βλέμμα του μαλάκωσε και χαμογέλασε.
«Γεια σου νεαρέ! Justin, σωστά;» με ρώτησε και έσμιξα τα φρύδια μου. Ξέρει το όνομα μου; Πως το ξέρει;
«Ε, ναι. Πως γνωρίζεται το όνομα μου;»
Εκείνος γέλασε και κοίταξε την Rebekah. «Η κόρη μου σε έχει αναφέρει πολλές φορές.» είπε και η Rebekah κοίταξε αλλού κοκκινίζοντας. Αμέσως χαμογέλασα πλατιά. «Christian.» συστήθηκε δίνοντας μου το χέρι του. Ανταπέδωσα και έκανα την χειραψία μαζί του. Ένιωθα τόσο χαρούμενος που η Rebekah έχει μιλήσει στον πατέρα της για μένα.
«Χάρηκα πολύ που σας γνωρίζω!» είπα με θαυμασμό και εκείνος γέλασε.
«Μίλα μου στον ενικό, με κάνεις και νιώθω γέρος.» μου είπε με χιούμορ και ειλικρινά τον λάτρεψα αυτόν τον άνθρωπο.
«Εντάξει.. Γιατί δεν μένεις εδώ απόψε;» τον ρώτησα και η Rebekah όμως και η Jaylene γούρλωσαν τα μάτια τους.
«Ε, όχι. Δεν είναι καλή ιδέα! Θα μείνω λίγες μέρες στο Λονδίνο οπότε θα κανονίσουμε να βρεθούμε και να σε γνωρίσω καλύτερα, Justin!» είπα χαμογελαστά και έγνεψα. Κοίταξε την Rebekah και την τράβηξε στην αγκαλιά του. Πόσο τον ζηλεύω.
«Μωρό μου, αύριο το πρωί θα σε πάρω για να έρθεις στο ξενοδοχείο όπου μένω για να πάρουμε μαζί πρωινό, εντάξει; Σου έχω και μια έκπληξη.» είπε με μάτια που λάμπουν όπως και της Rebekah, φαίνεται ότι λατρεύει την κόρη του όπως και εκείνη τον πατέρα της και αμέσως νιώθω περίεργα για την Jaylene που τους χώρισε.
YOU ARE READING
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...