Hκοντή σου; Πως… πως έγραψα κάτι τέτοιο και πάτησα αποστολή; Θεέ μου, θα τα καταστρέψω όλα. Ο Angel είχε ξεκαθαρίσει από την αρχή πως δεν θα μάθουμε ποτέ πως μοιάζουμε διότι η φιλία μας θα καταστρεφόταν, ίσως και γινόταν κάτι χειρότερο διότι ξέρουμε τόσο καλά ο ένας τον άλλον που δεν θα μας έβγαινε σε καλό.
Βλέπω πως έχω απάντηση και το χέρι μου τρέμει καθώς πάω να ανοίξω το μήνυμα. Θα με έχει σχεδόν βρίσει. Είμαι σίγουρη.
Τουλάχιστον απάντησε.
Παίρνω όσο θάρρος έχω και ανοίγω το μήνυμα του.
- Τι στο καλό συμβαίνει με σένα; Είχαμε πει από την αρχή πως δεν θα μάθουμε ποτέ ο ένας την πραγματική ταυτότητα του άλλου. Ξέρουμε τόσα πολλά ο ένας για τον άλλον και πραγματικά μικρή, δεν θέλω να μάθω ούτε το όνομα σου αλλά ούτε και το πώς μοιάζεις. Προτιμώ να σε φαντάζομαι εγώ, όπως πιστεύω πως είσαι και να σε λέω κοντή και όπως μου έρθει, γιατί πάντα θα είσαι η κοντή μου. Δεν θέλω να χαλάσει αυτό που έχουμε και αυτή η μυστικοπάθεια κάνει την σχέση μας πιο μυστηριώδη. Λατρεύω το μυστήριο μικρή. Αυτό θα έπρεπε να το έχεις καταλάβει εδώ και καιρό.
Ο Angelσου… -
Η καρδιά μου χτυπά σαν τρελή. Ήμουν σίγουρη πως θα αρνηθεί όμως ένιωσα κάπως περίεργα και ήθελα να ξέρω. Κι αν μοιάζει με τον Justin; Κι αν είναι και αυτός ξανθός; Κι αν έχει μελί μάτια; Κι αν … Ουφ.
Εντάξει Angel… Εσύ ξέρεις καλύτερα.
Πατάω αποστολή και παίρνω τις βαλίτσες μου ενώ απενεργοποιώ εντελώς το chat. Δεν θέλω να του μιλήσω μέχρι να φτάσω στην Νέα Υόρκη ξανά. Τότε, όλα θα ξεκαθαρίσουν στο μυαλό μου, θα ξεχάσω την εικόνα του Justinκαι όλα καλά, σωστά; Μέχρι τώρα δεν είχα σκοπό να μάθω πως μοιάζει ο Angelκαι ξαφνικά παθαίνω κόλλημα να μάθω. Είναι τρελό.
Ο Angelσου, ο Angelσου, ο Angelσου…
Η ίδια φράση περιστρεφόταν ξανά και ξανά στο μυαλό μου. Πρέπει να ξεκολλήσω οπωσδήποτε. Τώρα που γυρίζω στην Νέα Υόρκη και πολύ σύντομα στο σχολείο θα ξεχαστώ πάλι. Βέβαια, οι κολλητές μου δεν γνωρίζουν τίποτα για τον Angel και ούτε σκοπεύω να τους πω όμως για τον Justin; Πρέπει να μάθουν ή θα πρέπει να συνεχίζω να το κρατώ κρυφό; Μόνο για τον εαυτό μου; Εξάλλου δεν χρειάζεται να γνωρίζουν τα πάντα.
YOU ARE READING
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...