Κεφάλαιο -29-

1.5K 180 64
                                    







  -Justin-

  Όλα είναι θολά, ίσως ήπια μερικά ποτηράκια παραπάνω μα το αλκοόλ κυλάει μέσα μου και με κάνει να νιώσω όλον αυτόν τον πόνο που πίστευα πως απέφευγα. Την μισώ. Την μισώ με όλο μου το είναι αυτήν την στιγμή και θέλω τόσο να πάω να την αρπάξω από το μαλλί και να την φιλήσω σαν να μην υπάρχει αύριο. Για να δει ποιος είναι ο Justin. 

  «Σταμάτα να πίνεις κολλητέ» αρπάζει ο Mat το μπουκάλι με το ουίσκι που κρατώ στα χέρια μου, μα αμέσως το παίρνω πίσω.

  «Άσε με γαμώ» ουρλιάζω και πίνω άλλη μια γουλιά. Έτσι όπως έστρωσες θα κοιμηθείς Rebekah Rosalie Adams.

  Αρπάζω το κινητό μου και στέλνω γραπτό μήνυμα στην κοπέλα μου.

  -Θέλω όσο τίποτα να σε δω... Σε περιμένω εδώ και μην νοιάζεσαι για κανέναν μωρό μου. Γίνε μια Θεά και έλα! Σε θέλω δίπλα μου –

  Πόσο υποκριτής και ψεύτης; Γιατί δεν της είπα πως απλά ήθελα η Beak να με δει με αυτήν γιατί πληγώθηκε ο εγωισμός μου; Να γίνει πιο Θεά από την Rebekah και να δείξει πως είναι δική μου. Πως την θέλω εδώ για να κάνω την Beak να πονέσει, έτσι όπως πονάω εγώ τώρα.

  -Rebekah-

  Όταν είδα τον Justin και την Olivia σαν το πιο ερωτευμένο και ευτυχισμένος ζευγαράκι που υπάρχει στον πλανήτη, ένιωσα πως μου πέταξαν μια τεράστια πέτρα στο κεφάλι. Πως όλος μου ο κόσμος καταρρέει και πως όλα γύρω μου γύριζαν, μα προσπάθησα να φανώ δυνατή. Το είχα υποσχεθεί εξάλλου στην Blaire και πάνω απ' όλα στον εαυτό μου. Χαμογέλασα όσο πιο αληθινά μπορούσα και τους γύρισα την πλάτη μου. Βέβαια μετά μπήκα στο πιο τυχαίο μαγαζί και πλάνταξα στο κλάμα, τρομάζοντας τους πελάτες και ιδίως την ιδιοκτήτρια του μαγαζιού, η οποία με έβαλε σε ένα δωματιάκι και με περιποιήθηκε όσο δεν πάει. Με βοήθησε να βρω το πιο τέλειο φόρεμα που υπήρχε σε όλο το εμπορικό και μου έκλεισε ραντεβού στην κομμώτρια και τη μακιγιέρ της για να με κάνει μια Θεά και νομίζω πως τα κατάφερε. Το κατάλαβα όταν είδα πριν λίγο την αντίδραση του Justin μόλις με είδε.

  Ήρθε χωρίς αυτήν και αυτό με έκανε να τον μισώ λιγότερο απ' ότι τον μισούσα λίγο πριν. Με κοιτά επίμονα και αυτό με κάνει να θριαμβεύω μέσα μου, όσο κι αν νιώθω χίλια κομμάτια.

  Ο Liam με πλησιάζει και μου πιάνει την κουβέντα.

  «Είσαι πανέμορφη, Rosie» λέει και του χαμογελάω. Η αλήθεια είναι πως πέρα από όλα όσα έχουν συμβεί τον τελευταίο καιρό, ο Liam με έκανε να περνάω καλά και να γελάω.

The Awkward Moment.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora