-Rebekah-
Όσο περνούσαν οι μέρες, οι συναντήσεις με τον Justin γίνονταν όλο και πιο αμήχανες. Ή έσκυβε το κεφάλι του ή προσπαθούσε να με αποφύγει. Αρκετά βράδια βέβαια, έμενε στο σπίτι του Dylan, αλλά αυτό έπρεπε να σταματήσει.
Έμαθα επίσης πως βγαίνει με την Olivia. Όταν το άκουσα, η αλήθεια είναι πως με έπιασε πανικός και στεναχωρήθηκα πάρα πολύ όμως πλέον το συνήθισα. Όλα μια ιδέα είναι. Δεν κρύβω πως με πονάει πάρα πολύ που με αποφεύγει και που παίζει παιχνίδι πίσω από την πλάτη μου, μα τουλάχιστον φροντίζει να μην τους βλέπω μαζί και αυτό μου αρκεί.
Ο μπαμπάς και η Mariana μετακόμισαν δυο στενά πιο κάτω απ' το σπίτι μας και η μητέρα μου από εκείνη τη μέρα δεν έχει σταματήσει να βράζει στο ζουμί της. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι φταίει. Ίσως να πληγώθηκε ο εγωισμός της διότι τόσα χρόνια ο πατέρας μου έτρεχε από πίσω της σαν σκυλάκι, μα πλέον βρήκε κάποια που να τον γεμίζει και αυτό δεν της αρέσει. Όλα είναι θέμα εγωισμού τελικά, μα είμαι τόσο χαρούμενη που τον έχω κοντά μου. Μου έλειπε τόσο πολύ όσο ήταν στην Νέα Υόρκη και τώρα όλα φαίνονται να πηγαίνουν ρολόι, εκτός από την σχέση μου με τον Justin, την οποία θα έπρεπε να φτιάξω.
Θα τον πιάσω και θα του μιλήσω έξω απ' τα δόντια. Θα του πω πως δεν έχω πρόβλημα με την σχέση του, απλά θα προτιμούσα να μην τον βλέπω. Μέχρι να το ξεπεράσω όλο αυτό, μα δεν είναι ανάγκη να νιώθει άβολα μαζί μου και να με αποφεύγει. Αυτό δεν το αντέχω.
Απ' την άλλη, η Blaire έχει συνηθίσει την ιδέα ότι έχει άλλη μια αδερφή - γιατί θεωρεί και εμένα αδερφή της – και έχει αρχίσει να δένεται κάπως με την Josephine. Είμαι χαρούμενη γι' αυτές. Η Jose στεναχωριόταν πάρα πολύ και πίστευε πως η αδερφή της δεν θα την δεχόταν ποτέ γιατί η Blaire έκανε τρις μέρες να μιλήσει σε κάποιον από την οικογένεια, αλλά σύντομα ξεπέρασε το σοκ και όλα είναι τέλεια.
Όλα εκτός από την σχέση μου με τον Justin.
REBEKAH, ξεκόλλα πια από αυτό. Προσπαθώ να λογικεύσω τον εαυτό μου, αλλά η αγάπη ποτέ δεν ήταν λογική, σωστά; Όταν μιλάει η καρδιά, η λογική μένει στην άκρη.
Βέβαια, ο Angel με βοηθάει τόσο πολύ και νομίζω πως θέλω να τον δω όσο τίποτα άλλο στον κόσμο. Του το κρατάω για έκπληξη όμως. Θέλω να του το πω σε λίγες μέρες που θα ηρεμήσει λιγάκι το κεφάλι μου και να του πω μέρα και ώρα συνάντησης. Είναι πολύ σπαστικό να είσαι σε αναμονή και να ξέρεις πως από στιγμή σε στιγμή θα συναντηθείς με τον άλλον και να στο αναβάλει συνέχεια. Γι' αυτό θα γίνουν όλα πολύ γρήγορα.
ESTÁS LEYENDO
The Awkward Moment.
FanficΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...