Άλλη μια μέρα στο σχολείο ανούσια. Η Josephine ήταν χαρούμενη που τα ξανά βρήκα με τον αδερφό της όμως εγώ από χθες το βράδυ δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου τον Justin! Ίσως φταίει που ανακάλυψα πως με ονειρεύτηκε χθες μα το σώμα μου αντιδράει επικίνδυνα στο άγγιγμα του, ακόμη και όταν μου μιλάει αντιδρά διαφορετικά.
Σε αυτό το διάλλειμα ζήτησα από την Blaire να έρθει και να καθίσει μαζί μας για να φάμε όλοι μαζί παρέα.
«Δεσποινίς Adams.» η καθηγήτρια της λογοτεχνίας βρισκόταν πάνω από το κεφάλι μου και με κοιτούσε με το πιο αυστηρό της βλέμμα.
«Παρακαλώ.» απάντησα όσο πιο αθώα μπορούσα και πνιχτά γέλια ακούστηκαν σε όλη την αίθουσα.
«Ησυχία!» ούρλιαξε και επικράτησε απόλυτη σιωπή. «Μπορείτε να μου επαναλάβετε αυτό που μόλις είπα;» με ρώτησε σμίγοντας τα φρύδια της.
Έμεινα να την κοιτάω σκαλωμένα χωρίς να ξέρω τι να πω διότι δεν άκουσα λέξη από αυτά που έλεγε μα το κουδούνι με έσωσε και δεν μπορούσα να συγκρατήσω το χαμόγελο μου..
«Μην είστε τόσο χαρούμενη δεσποινίς Adams. Θα κάνετε μια εργασία πάνω στο σημερινό μάθημα και αλίμονο σας αν δεν την έχετε φέρει στο επόμενο μάθημα.» είπε με τον ίδιο τόνο και έφυγε μαζεύοντας τα πράγματα της.
«Μα σταμάτα να σκέφτεσαι όλη την ώρα τον αδερφό μου, Rebekah! Σου προκαλεί προβλήματα.» είπε γελώντας και γέλασα μαζί της. Που να 'ξερε. «Πάντως χαίρομαι που τα βρήκατε.»
Που να' ξέρες αγαπημένη μου φίλη ποιον σκέφτομαι. Προσπάθησα να τον βγάλω από το μυαλό μου, προσπάθησα πολύ μα ήταν μάταιο.
[...]
Όταν μπήκαμε στην τραπεζαρία, o Aiden μας περίμενε ήδη εκεί και ύστερα το βλέμμα μου έπεσε πάνω στον Justin και στον Liam. Με κοιτούσαν τόσο επίμονα και οι δυο τους που ένιωσα σαν να πνίγομαι. Σαν το ποτήρι να γεμίζει, να ξεχειλίζει και να με πνίγει ενώ εγώ κάθομαι εκεί, άπραγη.
«Rebekah!» άκουσα την τσιριχτή φωνή της Blaire και ξύπνησα από τις σκέψεις μου.
«Blaire.. Θα καθίσεις μαζί μας για μεσημεριανό;» ρώτησα με ένα ψεύτικο χαμόγελο και εκείνη έγνεψε.
Πριν προλάβω να περπατήσω μέχρι το τραπέζι μας, ο Liam με είχε ήδη στην αγκαλιά του και άρχισε να με φιλά παθιασμένα σαν να μην υπάρχει κόσμος γύρω μας.
Μόλις συνειδητοποίησα τι συνέβαινε, τον απομάκρυνα και τον κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.
YOU ARE READING
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...