-Rebekah-
Ξυπνάω στη μέση της νύχτας και ο Justin δεν βρίσκεται πουθενά. Ακούω κάτι ψυθήρους από το μπαλκόνι και στέκομαι στην άκρη για να ακούσω πιο καθαρά. Είναι η φωνή του Justin..
Μιλάει στο τηλέφωνο; Με ποιον; Ή μάλλον με ποια;
«Olivia, η Beak γύρισε...» τον ακούω που μουρμουράει και αμέσως η καρδιά μου σφίγγεται. «Δεν θα την αφήσω, την αγαπώ και ειλικρινά τώρα δεν γίνετε να συνεχιστεί αυτό..» συνεχίζει και αμέσως ένα μίσος φουντώνει μέσα μου γι' αυτήν την Olivia. «Η Beak είναι..» αναστενάζει. «Όχι, Olivia! Δεν νομίζω πως την αγαπώ, την αγαπώ!» λέει με θυμό. «Ξέρω ότι είχες συνηθίσει να μιλάμε κάθε βράδυ στο τηλέφωνο και να είμαστε σχεδόν όλη μέρα μαζί, μα αυτό πρέπει να το ξεχάσεις..»
«Justin..» μουρμουράω, δήθεν αγουροξυπνημένη κάνοντας τον να τιναχτεί σαν ελαττήριο και να με κοιτά με γουρλωμένα μάτια.
«Ξύπνησες καρδιά μου;» με ρωτά γλυκά και είμαι σίγουρη πως η Olivia έχει σκυλιάσει.
«Ναι και δεν σε βρήκα δίπλα μου...» λέω με παράπονο. «Με ποιον μιλάς;» ρωτάω τελικά και χάνει το χρώμα του.
«Εμ..» κάνει μια παύση και τον κοιτάω καχύποπτα πλησιάζοντας τον, του αρπάζω το κινητό και κοιτώ την κλήση.. – Olivia <3 – και τα λεπτά ήταν ήδη 48. Μιλάνε σχεδόν μια ώρα;
Κοιτάω με δολοφονικό ύφος τον Justin και του επιστρέφω το κινητό ενώ μπαίνω μέσα και ξαπλώνω στο κρεβάτι. Δεν θα δώσω σημασία σε αυτό το πράγμα. Και η καρδιά; Τι ήταν αυτή η καρδιά δίπλα στο όνομα της;
Ο Justin λίγα λεπτά αργότερα, έρχεται και ξαπλώνει δίπλα μου και κολλάει το σώμα του στο δικό μου.
«Μπορείς να πας να μιλήσεις κι άλλο μαζί της, Justin» λέω με παράπονο και εκείνος ξεφυσάει.
«Κοίτα, η Olivia έχει μάθει αλλιώς. Ήρθαμε κοντά απότομα και τώρα της φαίνεται περίεργο που ξεκόψαμε μωρό μου..» εξηγεί και γυρνάω πλευρό για να τον κοιτώ στα μάτια. «Μόνο εσύ υπάρχεις για μένα μωρό μου» λέει, χαϊδεύοντας το μάγουλο μου και χαμογελώ.
«Και εσύ για μένα..» κάνω μια παύση ενώ χάνομαι στα μάτια του. «Σ' αγαπώ τόσο πολύ»
«Κι εγώ σ' αγαπώ μικρή μου» λέει και χαμογελάω. «Τώρα κοιμήσου»
Βολεύομαι στην αγκαλιά του, ακούω τον χτύπο της καρδιάς του και μέσα σε λίγα λεπτά με έχει πάρει πάλι ο ύπνος.
ESTÁS LEYENDO
The Awkward Moment.
FanficΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...