-Justin-
Και ναι, είχα μείνει. Δηλαδή τι στο καλό θέλει; Να είμαι σε ένα δωμάτιο, να μιζεριάζω επειδή η δεσποινίδα Rebekah αποφάσισε ξαφνικά να μη μου μιλάει;
«Θέλω να σου μιλήσω» μου λέει ο Christian και γνέφω.
«Olivia, μπορείς να μείνεις για λίγο στο δωμάτιο και να με περιμένεις» της λέω και εκείνη γνέφει. «Δεν θα αργήσω»
Ακολουθώ τον Christian στο γραφείο και κλειδώνει τη πόρτα. Καθόμαστε στο μαύρο δερμάτινο καναπέ και εκείνος αναστενάζει.
«Κοίτα, είναι λογικό να έχεις βρει κάποια άλλη κοπέλα εφόσον η Rosie σε έχει τελείως στο γράψιμο, αλλά συνέβη κάτι πολύ τραγικό και αυτός ήταν ο λόγος που δεν σου μιλούσε» εξηγεί ο Christian μα εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω.
«Δεν καταλαβαίνω» μουρμουράω.
«Η Rosie άκουσε την Jaylene να λέει στον Noah πως πρέπει να μιλήσει σε κάποιον διότι είστε αδέρφια κλπ και η Rosie έβγαλε συμπέρασμα πως εσύ κι εκείνη είστε αδέρφια – γι' αυτό και έφυγε σκαστή για Νέα Υόρκη χωρίς εσένα» εξηγεί και εγώ γουρλώνω τα μάτια μου. Όχι.
«Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Είναι τρελό!» τσιρίζω και εκείνος αναστενάζει.
«Κι όμως γίνονται»
«Christian, η Olivia είναι φίλη μου. Μόνο» εξηγώ και εκείνος αναστενάζει. «Άντε αυτό να το εξηγήσεις στην ξεροκέφαλη κόρη σου τώρα»
-Rebekah-
Πως τόλμησε; Έτσι απλά, τόσο γρήγορα βρήκε άλλη; Ναι, οκ καταλαβαίνω τόσο καιρό τον γράφω χωρίς να του δίνω καμία ελπίδα, αλλά και πάλι. Δεν ήταν σωστό!
Ο Justin μπουκάρει στο δωμάτιο μου ύστερα από λίγο και με πιάνει υστερία, ουρλιάζω και τον διώχνω. Εκείνος – αγανακτισμένος – με αρπάζει και με φιλάει. Αμέσως ηρεμώ και απολαμβάνω το φιλί που τόσο μα τόσο πολύ που έλειψε. Μαλακώνω και απομακρύνεται.
«Σ' αγαπάω» ψιθυρίζει. «H Olivia είναι μόνο φίλη και θα στο αποδείξω» λέει και χωρίς να προλάβω να πω λέξη, με τραβάει στο δωμάτιο του. Εκεί βλέπω την Olivia να παίζει με το κινητό της και μόλις μας βλέπει χαμογελάει.
«Olivia, πες της τι σχέση έχουμε εμείς οι δυο» της λέει ο Justin και εκείνη τον κοιτάει και σκάει στα γέλια.
«Είμαστε φίλοι. Τι άλλο θα μπορούσε να είμαστε ξέρω γω;» ρωτάει ειρωνικά και γελάει ξανά.
YOU ARE READING
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...