-Justin-
Είμαι εξωφρενικά εκνευρισμένος με την συμπεριφορά της Rebekah. Δεν φτάνει που όλο το βράδυ - σχεδόν - με άφησε να την ψάχνω σαν τον ηλίθιο, έφυγε με αυτόν τον βλάκα.
«Καλημέρα μωρό μου.» άκουσα την φωνή της Layla.
Γύρισα και την κοίταξα με το πιο ψυχρό μου βλέμμα.
«Άντε στο διάολο.» γρύλισα εκνευρισμένος και έφυγα μακριά της. Εκείνη είχε μείνει να με κοιτάει με γουρλωμένα μάτια μα δεν είχα καμία όρεξη για κουβεντούλα σήμερα, ειδικά την δική της παρέα.
«Τι στο καλό έπαθες;» με ρώτησε ο Matthew, όταν αντιλήφθηκε την κακή μου διάθεση.
«Είμαι μια χαρά.» απάντησα δήθεν άνετα, όμως ο Dylanεξέτασε προσεκτικά το βλέμμα μου.
«Μην λες μαλακίες σε εμάς, σε ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα.» αντιγύρισε και ήθελα να του χώσω το κεφάλι στο σκουπιδοτενεκέ.
Το κουδούνι χτύπησε και από μέσα μου βγήκε ένας αναστεναγμός ανακούφισης. Πρέπει να βρω την Rebekahκαι να της μιλήσω αλλιώς θα τα σπάσω όλα εδώ πέρα.
-Rebekah-
«Είσαι καλά; Εννοώ μετά από αυτά που έγιναν χθες..» ο Aidenμε κοίταξε με συμπόνια και του χαμογέλασα αμέσως ζεστά.
«Είδα έναν εφιάλτη μα προσπαθώ να σκέφτομαι κάτι άλλο, αλλά συνεχώς βασανίζει το μυαλό μου.» απάντησα ειλικρινά και εκείνος ζάρωσε το πρόσωπο του.
«Τι εφιάλτη;» ρώτησε με περιέργεια και αναστέναξα.
«Άστο...» του απάντησα καθώς μπαίναμε στο σχολείο. Είδα την Josephineνα τρέχει προς το μέρος μας και γύρισα προς τον Aiden. «Δεν θέλω να αναφέρεις τίποτα στην φίλη μου για τα χθεσινά, εντάξει;» τον ρώτησα και έγνεψε θετικά.
«Rebekah..» φώναξε από μακριά και έπεσε με φόρα στην αγκαλιά μου.
«Ω! Καλημέρα και σε σένα, Josephine.» γέλασα και χαχάνισε μαζί μου με τον δικό της μοναδικό τρόπο, ύστερα κοίταξε εξεταστικά τον Aidenκαι έσμιξε τα φρύδια της.
«Ω, τι χαζή! Δεν σας σύστησα. Josephineαπό εδώ ο Aiden, Aidenαπό εδώ η Josephine...» τους σύστησα και κοίταξαν ο ένας τον άλλον για λίγο.
«Χάρηκα.» είπε η Josephineευγενικά και ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της.
«Παρομοίως γλυκιά μου.» απάντησε με το ίδιο ύφος ο Aiden. Είναι τόσο γλυκός και όμορφος που κάθε γυναικείο φύλο θα τρελαινόταν για ένα του βλέμμα.
VOUS LISEZ
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...